AndroidHealthClinic

One Cycle Won't Hurt

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.201
Heb laatst sust gekocht van een Pool die ik ken
450mg/ml

Ik zet dezelfde dosis als ik deed met het andere merk maar mijn libido is echt door het dak opeens sinds ik geswitched ben

Of deze sust is geen sust of mn vorige sust was hartstikke underdosed maar ben echt net zo hongerig alsof ik weer midden in mn tren kuur zit de t*ring

Zal vast al behandeld zijn maar waarom zet je sust ipv E of C?

• #4.203
Zal vast al behandeld zijn maar waarom zet je sust ipv E of C?
In mn vorige blast wilde coach dat ik sust deed en eigenlijk niet meer terug gegaan naar test

Voor mn gevoel ga ik er beter op/voel ik me beter dan test E of C (wat natuurlijk gewoon onzin is, maar is meer placebo dingetje denk ik)

Ik gebruik nu ook sustanon ipv cypionate.

Ik merk geen f**k verschil en de theorie dat je sust eod moet pinnen is wat mij betreft ook complete bullshit. Ik doe gewoon 2x per week 250mg en nogmaals geen enkel verschil met andere esters.

• #4.205
Ik gebruik nu ook sustanon ipv cypionate.

Ik merk geen f**k verschil en de theorie dat je sust eod moet pinnen is wat mij betreft ook complete bullshit. Ik doe gewoon 2x per week 250mg en nogmaals geen enkel verschil met andere esters.
Ja zoals ik al zei is gewoon placebo want als je gaat kijken hoort het ook helemaal geen f**k uit te maken (alsin verschil qua gevoel enzo)

Zijn zelf nog mensen die Sust eod zetten in TRT, vanwege de prop wat maar 30mg van de 250mg is. en dan .5ml per week.

• #4.207
1667397940610.png

Libido is echt torenhoog sinds die nieuwe sust voel me echt een primaat lol

What happened met even geen foto’s meer posten tot 21 november.

Fysiek is netjes

• #4.212
Is puur de filter ;)
Acne progressie gaat prima, begin oktober vs nu

Denk dat meerendeels zelf al gewoon litteken is
Ik vind het 'knap' dat je er zo mee omgaat, maar...het zou mij niet ongemoeid laten ondanks je gedrevenheid en de progressie die je maakt.

• #4.219
Ik vind het 'knap' dat je er zo mee omgaat, maar...het zou mij niet ongemoeid laten ondanks je gedrevenheid en de progressie die je maakt.
Het doet me echt niets en kan me ook echt niet inleven hoe mensen hier onzeker over zijn

Is m’n eigen schuld dat ik die shitzooi heb gekregen dus om dan achteraf te gaan janken vind ik nogal zwakzinnig

• #4.220
Kcal geupped naar 4400
Schommel rond de 76,7 - 77kg
Eetlust is wel whacked doordat ik beetje hectische week heb gehad, zodra ik niet rond mn vaste tijden eet merk ik echt dat ik amper iets naar binnen krijg

Gains gaan nog steeds heel lekker maar heb echt elke dag de dwang om mn dosis te uppen/mn cruise te verdubbelen

Niet dat ik het doe, maar merk toch wel dat deze shit erg verslavend is

Basic licht is fraude
07AC69A5-E45E-4478-B1A8-9870655D04C9.jpeg

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven