- Waardering
- 20.663
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit schema heb ik niet zelf geschreven, heb een coach die dit voor mij heeft geschrevenWat me opvalt is dat je een hoop isolatie fluff oefeningen doet en weinig harde compounds.
Misschien moet je ff een ebook van John Meadows downloaden zodat je kan zien hoe je een push workout in elkaar kan zetten.
Dit schema heb ik niet zelf geschreven, heb een coach die dit voor mij heeft geschreven
Daarbij vind ik een shoulder press, flat press en incline press voldoende compound oefeningen voor push, zou niet weten wat er nog meer bij zou moeten
Oke maar waarom prioritiseer je die compounds dan niet? Je gaat nu eerst 3 isolatie oefeningen doen voor je delts en dan pass dumbell pressen voor chest. Uiterst inefficiënt imo en zo ga je ook niet veel kunnen progressen op die main lifts waar het uiteindelijk écht om gaat en waar je van moet gaan groeien.
Ja, hebben jullie helemaal gelijk in eigenlijk lolIk ben het wel eens met wat @Spambod te zeggen heeft over de compound oefeningen. Sinds dat ik zelf het uiterste probeer te halen uit de compounds ga ik echt wel beter vooruit. Sowieso ben ik een voorstander van starten met de compounds en hier tot het gaatje mee gaan. Gaat je gains echt ten goede komen.
Ja ik heb ook echt al die “fluff” oefeningen eruit gehaald. Doe nu nog maar 3 oefeningen per spier en dan doggcrap style. met 2x shoulder raises in je schouder training ga je nooit genoeg load erop krijgen. Kan je beter zwaar pressenIk ben het wel eens met wat @Spambod te zeggen heeft over de compound oefeningen. Sinds dat ik zelf het uiterste probeer te halen uit de compounds ga ik echt wel beter vooruit. Sowieso ben ik een voorstander van starten met de compounds en hier tot het gaatje mee gaan. Gaat je gains echt ten goede komen.
Voorheen deed ikJa ik heb ook echt al die “fluff” oefeningen eruit gehaald. Doe nu nog maar 3 oefeningen per spier en dan doggcrap style. met 2x shoulder raises in je schouder training ga je nooit genoeg load erop krijgen. Kan je beter zwaar pressen
Ja zo sta ik er ook een beetje in, hij is niets voor niets coachJe kunt het voorleggen aan je coach toch waarom hij kiest voor deze aanpak?
Verder kan het ook geen kwaad om eens wat anders te doen dan wat je normaal doet. Wellicht werkt dit wel beter voor jou.
Sowieso betaal je iemand om dit allemaal te fixen voor je dus ik zou het een kans geven.
1-legged doen..Is niet plate loaded dus max is 200
Dus probeer nu heel veel TuT en narrow stance en allemaal andere capriolen uit te halen om het zwaar te maken
Je zit al heel erg snel op 200. Helpt ook om geen disbalans in links/rechts te krijgen.Ja doen. Jammer dat ik nu pas bij dit log kom, super interessant! Ik vind je start fysiek echt mega goed al. Echt heel tof dat je al zo ver gekomen was. En om dan de stap te maken naar kuren is wel een goed moment denk ik. Je vooruitgang is echt awesome trouwens.Ja, hebben jullie helemaal gelijk in eigenlijk lol
Heb dit voorheen eigenlijk ook altijd zo gedaan met m'n eigen schema's, dus snap eigenlijk niet waarom ik het nu niet doe
Gaan we veranderen iig
Superset die Facepulls eens met een rear delt fly achtige oefening. Of maak r een megaset van waarbij je van front naar side naar rear delts gaat. Dan blaas je helemaal op
.Ik blijf liever ecto dan dat ik unilaterale leg presses of squats ga doen.
Klopt, het was een combinatie van vaker trainen, meer gewicht en meer intensiteit. Enfin: meer volume, waar ik ook eerder op doelde.Daar zal de hoge trainingsfrequentie inderdaad niet de enige oorzaak van zijn.
Niets mis met 3x per week benen trainen, zolang je het volume er op aanpast, maar dat kan wel lastig zijn. In theorie kan je met een hogere frequentie wel een hoger volume per week aan.
En terechtIk blijf liever ecto dan dat ik unilaterale leg presses of squats ga doen.

Bouw barbell op twee box jump boxes voor rack pulls. Dan kun je precies de hoogte manipuleren.Vanaf kniehoogte zodat ik geen hamstring erbij gebruik
Maar de afstand tussen de gaten van het rack zijn hiervoor te groot, dus ik ga op een 10kg plate staan om toch meeste rom eruit te halen
Geen alcohol drinken lukt prima, clean eten lukt ook easy
Crave wel echt bizar hard naar een kapsalon tho'![]()
Helaas hebben we niet 2 dezelfde jump boxes, maar vind het prima op de huidige manier opzichBouw barbell op twee box jump boxes voor rack pulls. Dan kun je precies de hoogte manipuleren.