Gast 166060
Huge Freak
- Waardering
- 8.689
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat neem je nu dan?Kcal geupped naar 4400
Schommel rond de 76,7 - 77kg
Eetlust is wel whacked doordat ik beetje hectische week heb gehad, zodra ik niet rond mn vaste tijden eet merk ik echt dat ik amper iets naar binnen krijg
Gains gaan nog steeds heel lekker maar heb echt elke dag de dwang om mn dosis te uppen/mn cruise te verdubbelen
Niet dat ik het doe, maar merk toch wel dat deze shit erg verslavend is
Basic licht is fraude
![]()
Ziet er skinny uit man. Ik zou de dose verhogen. Niet naar die haters luisteren, die willen je skinny houden.Kcal geupped naar 4400
Schommel rond de 76,7 - 77kg
Eetlust is wel whacked doordat ik beetje hectische week heb gehad, zodra ik niet rond mn vaste tijden eet merk ik echt dat ik amper iets naar binnen krijg
Gains gaan nog steeds heel lekker maar heb echt elke dag de dwang om mn dosis te uppen/mn cruise te verdubbelen
Niet dat ik het doe, maar merk toch wel dat deze shit erg verslavend is
Basic licht is fraude
![]()
Ja maar ik ben gewoon veel te gretigWat neem je nu dan?
En je gains gaan lekker, geen hogere dosis nodig dan toch?

Letterlijk het stemmetje in m'n hoofd ditZiet er skinny uit man. Ik zou de dose verhogen. Niet naar die haters luisteren, die willen je skinny houden.

Het is puur voor m'n acne dat ik nu niet hoger zet omdat ik bang ben dat ik dan weer een opvlamming krijg en m'n acne eindelijk aan het wegtrekken is anders had ik wss al weer lopen blastenBlasten kun je niet voor altijd blijven doen. Je bent jong genoeg om er nog weg mee te komen. Maak er dus gebruik van nu het nog kan. TIME IS TICKING
Acne is ook vaak te wijten aan hormonale fluctuaties. Daarom merk je waarschijnlijk ook meer acne als je van blast naar cruise gaat etc. En als je off gaat is het helemaal oorlog. Dat was ook één van de redenen dat ik niet meer aan cycles deed en gewoon on bleef.Ja maar ik ben gewoon veel te gretig
Het gaat allemaal fucking lekker, er is 0 reden om hogere dosis te zetten maar ben gewoon echt te hebberig
Letterlijk het stemmetje in m'n hoofd dit
Het is puur voor m'n acne dat ik nu niet hoger zet omdat ik bang ben dat ik dan weer een opvlamming krijg en m'n acne eindelijk aan het wegtrekken is anders had ik wss al weer lopen blasten
Ja maar daarom als ik nu weer meer gear erin ga pompen gaat het weer toenemen want ja, hormonale fluctuatiesAcne is ook vaak te wijten aan hormonale fluctuaties. Daarom merk je waarschijnlijk ook meer acne als je van blast naar cruise gaat etc. En als je off gaat is het helemaal oorlog. Dat was ook één van de redenen dat ik niet meer aan cycles deed en gewoon on bleef.
Ikzelf heb in het verleden ook veel last van acne gehad. Zelf een paar cycles tane gedaan. Echter heb ik nog nooit wat gemerkt van die permanente effects. Veel visolie en zinc helpt momenteel goed om het onder controle te houden.
Voelt goed toch? Maar goed, je hebt er ook hard voor gewerkt dus ook welverdiend. Als je een keer meegaat dan krijg je het helemaal te horen. Shit is like crack. Ik geef vrouwen geen ongelijk. Die shit is focking verslavend.Krijg laatste tijd ook goed veel complimenten over m'n benen enzo, zelfs vreemde die complimenten geven op m'n fysiek, dus deze cruise gaat echt prima maar ja junklife wil gewoon blasten
Jij en Vypaw komen maar een keer naar A'dam, zoals we besproken hebben. Ergens in het nieuwe jaar.@ryan r ik heb geen vrienden. Wil jij mijn vriend zijn?
Dit klinkt best wel creepy lol.Heb al een plannetje bedacht, iets dat we van te voren kunnen proberen. Zal ik van beiden van jullie een (goede) foto voor nodig hebben.
Als je shit op hebt ga je toch facking lekker, dan merk je dat toch niet? Beetje op je telefoon kloten, muziek erbij.Dit klinkt best wel creepy lol.
En waarom niet 50/50. Ik kan niet met de auto komen als ik shit op heb. Fucking Adam is minimaal anderhalf uur met die fucking zwever trein.
Als @Vypaw down is, wil ik het nog wel overwegen.Als je shit op hebt ga je toch facking lekker, dan merk je dat toch niet? Beetje op je telefoon kloten, muziek erbij.
Wat ik wil proberen is voor Tinder. Leg ik nog wel een keer uit.
Elders kan ook, dat zou dan Utrecht zijn bijvoorbeeld. Maar dan kan ik jullie niet wegwijs maken en dan gaan we blind de avond in.
In wil ook wel mee als wingman als jullie mijn drank betalen.Als @Vypaw down is, wil ik het nog wel overwegen.
Ik weet niet waar je het over hebt, maar ik heb al wat foto's gepost van mijn block hoofd. Die deden het prima op Tinder zoals je zag.
Ik regel wel drugs voor je. Die benzo's hadden wel een goed effect bij jou hebben we gemerkt. Dat kan nog wel lachen worden.In wil ook wel mee als wingman als jullie mijn drank betalen.
De beste avonden zijn diegene die je niet van te voren planned tochElders kan ook, dat zou dan Utrecht zijn bijvoorbeeld. Maar dan kan ik jullie niet wegwijs maken en dan gaan we blind de avond in.

InIk regel wel drugs voor je. Die benzo's hadden wel een goed effect bij jou hebben we gemerkt. Dat kan nog wel lachen worden.
This gonna be good