AndroidHealthClinic

One Cycle Won't Hurt

Denk aan je gezondheid man, je hebt nog tijd zat.

Kcal geupped naar 4400
Schommel rond de 76,7 - 77kg
Eetlust is wel whacked doordat ik beetje hectische week heb gehad, zodra ik niet rond mn vaste tijden eet merk ik echt dat ik amper iets naar binnen krijg

Gains gaan nog steeds heel lekker maar heb echt elke dag de dwang om mn dosis te uppen/mn cruise te verdubbelen

Niet dat ik het doe, maar merk toch wel dat deze shit erg verslavend is

Basic licht is fraude
07AC69A5-E45E-4478-B1A8-9870655D04C9.jpeg
Wat neem je nu dan?

En je gains gaan lekker, geen hogere dosis nodig dan toch?

Kcal geupped naar 4400
Schommel rond de 76,7 - 77kg
Eetlust is wel whacked doordat ik beetje hectische week heb gehad, zodra ik niet rond mn vaste tijden eet merk ik echt dat ik amper iets naar binnen krijg

Gains gaan nog steeds heel lekker maar heb echt elke dag de dwang om mn dosis te uppen/mn cruise te verdubbelen

Niet dat ik het doe, maar merk toch wel dat deze shit erg verslavend is

Basic licht is fraude
07AC69A5-E45E-4478-B1A8-9870655D04C9.jpeg
Ziet er skinny uit man. Ik zou de dose verhogen. Niet naar die haters luisteren, die willen je skinny houden.

Blasten kun je niet voor altijd blijven doen. Je bent jong genoeg om er nog weg mee te komen. Maak er dus gebruik van nu het nog kan. TIME IS TICKING

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.224
Wat neem je nu dan?

En je gains gaan lekker, geen hogere dosis nodig dan toch?
Ja maar ik ben gewoon veel te gretig :p
Het gaat allemaal fucking lekker, er is 0 reden om hogere dosis te zetten maar ben gewoon echt te hebberig
Ziet er skinny uit man. Ik zou de dose verhogen. Niet naar die haters luisteren, die willen je skinny houden.
Letterlijk het stemmetje in m'n hoofd dit :roflol:
Blasten kun je niet voor altijd blijven doen. Je bent jong genoeg om er nog weg mee te komen. Maak er dus gebruik van nu het nog kan. TIME IS TICKING
Het is puur voor m'n acne dat ik nu niet hoger zet omdat ik bang ben dat ik dan weer een opvlamming krijg en m'n acne eindelijk aan het wegtrekken is anders had ik wss al weer lopen blasten

@ryan r ik heb geen vrienden. Wil jij mijn vriend zijn?

Ja maar ik ben gewoon veel te gretig :p
Het gaat allemaal fucking lekker, er is 0 reden om hogere dosis te zetten maar ben gewoon echt te hebberig

Letterlijk het stemmetje in m'n hoofd dit :roflol:

Het is puur voor m'n acne dat ik nu niet hoger zet omdat ik bang ben dat ik dan weer een opvlamming krijg en m'n acne eindelijk aan het wegtrekken is anders had ik wss al weer lopen blasten
Acne is ook vaak te wijten aan hormonale fluctuaties. Daarom merk je waarschijnlijk ook meer acne als je van blast naar cruise gaat etc. En als je off gaat is het helemaal oorlog. Dat was ook één van de redenen dat ik niet meer aan cycles deed en gewoon on bleef.

Ikzelf heb in het verleden ook veel last van acne gehad. Zelf een paar cycles tane gedaan. Echter heb ik nog nooit wat gemerkt van die permanente effects. Veel visolie en zinc helpt momenteel goed om het onder controle te houden.

• #4.227
Acne is ook vaak te wijten aan hormonale fluctuaties. Daarom merk je waarschijnlijk ook meer acne als je van blast naar cruise gaat etc. En als je off gaat is het helemaal oorlog. Dat was ook één van de redenen dat ik niet meer aan cycles deed en gewoon on bleef.

Ikzelf heb in het verleden ook veel last van acne gehad. Zelf een paar cycles tane gedaan. Echter heb ik nog nooit wat gemerkt van die permanente effects. Veel visolie en zinc helpt momenteel goed om het onder controle te houden.
Ja maar daarom als ik nu weer meer gear erin ga pompen gaat het weer toenemen want ja, hormonale fluctuaties

Dus ff deze rit uitzitten en dan kan ik weer
Visolie en zink neem ik sowieso, 3 gram EPA/DHA & 60mg zink
Neem ook nog vitamine B5 erbij

Hoop dat m'n acne nog voor het 7 maanden traject gefixt is (zit nu 2 a 3e maand) want dan kan ik nog gebruik maken van de gratis bloedtesten vanuit het ziekenhuis voor m'n blast

Krijg laatste tijd ook goed veel complimenten over m'n benen enzo, zelfs vreemde die complimenten geven op m'n fysiek, dus deze cruise gaat echt prima maar ja junklife wil gewoon blasten

Krijg laatste tijd ook goed veel complimenten over m'n benen enzo, zelfs vreemde die complimenten geven op m'n fysiek, dus deze cruise gaat echt prima maar ja junklife wil gewoon blasten
Voelt goed toch? Maar goed, je hebt er ook hard voor gewerkt dus ook welverdiend. Als je een keer meegaat dan krijg je het helemaal te horen. Shit is like crack. Ik geef vrouwen geen ongelijk. Die shit is focking verslavend.

@ryan r ik heb geen vrienden. Wil jij mijn vriend zijn?
Jij en Vypaw komen maar een keer naar A'dam, zoals we besproken hebben. Ergens in het nieuwe jaar.

Tot die tijd gaat bij mij het gas erop en even geen katabole avondjes voor mij. Want dat gaat het worden.

Als jullie niet compleet psycho blijken te zijn, kunnen we afteren bij mij.

Heb al een plannetje bedacht, iets dat we van te voren kunnen proberen. Zal ik van beiden van jullie een (goede) foto voor nodig hebben.

Heb al een plannetje bedacht, iets dat we van te voren kunnen proberen. Zal ik van beiden van jullie een (goede) foto voor nodig hebben.
Dit klinkt best wel creepy lol.

En waarom niet 50/50. Ik kan niet met de auto komen als ik shit op heb. Fucking Adam is minimaal anderhalf uur met die fucking zwever trein.

Dit klinkt best wel creepy lol.

En waarom niet 50/50. Ik kan niet met de auto komen als ik shit op heb. Fucking Adam is minimaal anderhalf uur met die fucking zwever trein.
Als je shit op hebt ga je toch facking lekker, dan merk je dat toch niet? Beetje op je telefoon kloten, muziek erbij.

Wat ik wil proberen is voor Tinder. Leg ik nog wel een keer uit.

Elders kan ook, dat zou dan Utrecht zijn bijvoorbeeld. Maar dan kan ik jullie niet wegwijs maken en dan gaan we blind de avond in.

Is er bij die “date night” ook eten bij inbegrepen, anders nodig ik mezelf uit 🙋‍♀️

Als je shit op hebt ga je toch facking lekker, dan merk je dat toch niet? Beetje op je telefoon kloten, muziek erbij.

Wat ik wil proberen is voor Tinder. Leg ik nog wel een keer uit.

Elders kan ook, dat zou dan Utrecht zijn bijvoorbeeld. Maar dan kan ik jullie niet wegwijs maken en dan gaan we blind de avond in.
Als @Vypaw down is, wil ik het nog wel overwegen.

Ik weet niet waar je het over hebt, maar ik heb al wat foto's gepost van mijn block hoofd. Die deden het prima op Tinder zoals je zag.

• #4.236
De beste avonden zijn diegene die je niet van te voren planned toch :p
Maar wat had je in gedachte? Soort playboy poster maken met @th0maz en mij? :roflol:
Maar zoals ik al zei, ik ben sowieso in, alleen wel het liefst tijdens m'n blast hihi
En ik zie dat er al meer animo is, DBB goes out

Oehhh. Ik kan wel 5g keta regelen ^^

Terug
Naar boven