MuscleMeat

One Cycle Won't Hurt

Je bedoelt gewoon zoveel AAS gebruiken dat heel m'n rug acne is en het niet meer opvalt?
Taking notes
Edit: Oh je bedoelt haargroei wss :roflol:
Nou begin al schouderhaar te krijgen dus we zijn goed op weg
Als het op de schouders al komt dan komt de rest ook nog wel :roflol:

Acne progressie nu:
1670597059767.png

Begin me nu pas te realiseren hoe erg het was.
Omdat ik er natuurlijk elke dag naar keek viel het niet meer erg op voor mij.
Moet zeggen dat onderrug nu alsnog wel heftig is en dat ik hier en daar nog wel af en toe actieve acne heb
Maar merendeels is het gewoon litteken nu
Alsnog fucking lelijk, maar als ik straks weer kan zonnebanken en m'n huid weer wat donkerder is dan valt het ook een stuk minder op denk ik

Zonnenbanken met roa? Krijg je spijt van maat

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.524
Zonnenbanken met roa? Krijg je spijt van maat
Nee "als ik straks weer kan zonnebanken" (gaat nog echt tig maanden duren)
Zonnebanken aan de roa en paar maanden na de roa ga ik zeker niet doen, naast dat het heel slecht is voor je huid is de kans op huidkanker nog aanzienlijk groter ook had ik gelezen dus f**k dat

Nee zolang je fikse hormoonschommelingen houdt heeft'tgeen zin is mij verteld. En om nou year round 2 gram test te zetten.. :p
Komt niet zozeer door de schommelingen, maar des te meer door de aanwezigheid van Testosteron.
Hoe hoger de dosis hoe meer testosteron aanwezig is dat kan binden aan de androgeenreceptor in vellus follikels op het lichaam en die kunnen dan veranderen naar terminale follikels.

Edit: Zou trouwens wel moeten werken om te laseren, probleem is alleen dat je bezig blijft want je vernietigd alleen de terminale haren. De vellus haren bevatten niet genoeg melanine om vernietigd te worden door de laser dus die kunnen alsnog omgezet worden

Laatst bewerkt:
Komt niet zozeer door de schommelingen, maar des te meer door de aanwezigheid van Testosteron.
Hoe hoger de dosis hoe meer testosteron aanwezig is dat kan binden aan de androgeenreceptor in vellus follikels op het lichaam en die kunnen dan veranderen naar terminale follikels.

Edit: Zou trouwens wel moeten werken om te laseren, probleem is alleen dat je bezig blijft want je vernietigd alleen de terminale haren. De vellus haren bevatten niet genoeg melanine om vernietigd te worden door de laser dus die kunnen alsnog omgezet worden

Hm dat wist ik niet. Mijn verklaring is me ooit meegedeeld door een chick bij wie laseren niet hielp. Die zei dat 't kwam door de schommelingen. Weer wat geleerd haha.

• #4.530
Hm dat wist ik niet. Mijn verklaring is me ooit meegedeeld door een chick bij wie laseren niet hielp. Die zei dat 't kwam door de schommelingen. Weer wat geleerd haha.
Maarja, nu heb je het haar toch al
Kan je net zo goed wel year round 2 gram test zetten :trollface:

• #4.531
Ochtendgewicht: 73,3kg
-6kg t.o.v 26 november
Raar genoeg lijk ik een stuk voller voor m'n gevoel
Eet nu 2000-2250 kcal, begin beetje meer eetlust te krijgen ook

LLC
1x8x63
1x4x63
Ik ga hier iets lichter pakken of een andere reprange op de 2e set doen
Heb eindelijk naar jullie geluisterd en doe nu de LLC voor m'n quad exercises
En het bevalt goed :p

BSS
2x10x32

Uni LP
2x12x85

Leg Ext
2x15x65

RDL
2x10x46

Adductor
1x15x58
1x12x58

Calf Raise
2x15x65

Hoe is het met je krachtontwikkeling sinds je ON bent?

Ben je anders gaan trainen?

• #4.534
Hoe is het met je krachtontwikkeling sinds je ON bent?

Ben je anders gaan trainen?
Ik ben eigenlijk gelijk vanaf mn kuur begonnen met een andere trainingsopzet

Alles 2 sets

Krachtontwikkeling is normaal

Denk dat ik 20% kracht ben gegained afgelopen jaar wat ik evt natty ook gewoon had kunnen gainen

Ik ben eigenlijk gelijk vanaf mn kuur begonnen met een andere trainingsopzet

Alles 2 sets

Krachtontwikkeling is normaal

Denk dat ik 20% kracht ben gegained afgelopen jaar wat ik evt natty ook gewoon had kunnen gainen
Je bedoelt per oefening 2 sets?

En totaal volume per spiergroep?

Terug
Naar boven