- Waardering
- 27.800
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar military niet?Squat en deadlift kunnen prima gedaan worden als jouw lichaam daar geschikt voor is. Deadlift geeft toch best wat massa op je gehele achterkant en squat kan ook een hele goede oefening zijn. Bench press is echter een leipe kut oefening waar je beter ver van weg kan blijven en bovendien ook veel betere opties voor borst.
Waarom benchen als er borst oefeningen zijn waarbij je je borst veel meer aanspreekt?Bankdrukken is vooral een blessuregevoelige kut oefening omdat 99% hem kut uitvoert.
Niks moet, sommige hebben juist een hele goed connectie met bankdrukken en zweren er bij.Waarom benchen als er borst oefeningen zijn waarbij je je borst veel meer aanspreekt?
🧢Ik kan flatbench niet pijnvrij uitvoeren boven de 50kg. Supraspinatus scheurtje.
Incline gaat daarentegen op 120kg nog pijnvrij.
Alleen dan word je een echte man.Waarom benchen als er borst oefeningen zijn waarbij je je borst veel meer aanspreekt?
Is dat dan niet meer je onderhoud?Ben aan het afvallen op 4600 kcal lol
Geupped naar 4800 nu
Sick. Ik heb ooit 'moeten' bulken op 5k kcals, en vond dat echt niet chill meer. En toen woog ik trouwens ook bijna 100kg, een stuk meer dan jij.Ben aan het afvallen op 4600 kcal lol
Geupped naar 4800 nu
Ja wss wel, maar ff aankijken, maar dit slaat echt nergens op man
Nou meerendeels alsnog heel clean, gewoon havermout, rijst, kip etc.Sick. Ik heb ooit 'moeten' bulken op 5k kcals, en vond dat echt niet chill meer. En toen woog ik trouwens ook bijna 100kg, een stuk meer dan jij.
Wat eet je nu om die kcals te halen?
Mijn bulk naar 110kg was ook zo rond de 5000Kcals, woog toen al wel 98kgBen aan het afvallen op 4600 kcal lol
Geupped naar 4800 nu
Ik heb 450gram aardappels en 200 gr gehakt binnen 10 min weg? Heb het ook weleens in minder als 10 min weg. Begon daarnet om 1330uur aan meal 3 en was om 1338uur klaar, soms douw ik er nog 4 haver koekjes achteraan zelfs, bulk up!doe zo lang over de maaltijd dat als ik klaar ben met 1 maaltijd ik de tweede al in m'n maag had moeten zitten
Ja dat is heel fijn voor jou maar ik heb dat nietIk heb 450gram aardappels en 200 gr gehakt binnen 10 min weg? Heb het ook weleens in minder als 10 min weg. Begon daarnet om 1330uur aan meal 3 en was om 1338uur klaar, soms douw ik er nog 4 haver koekjes achteraan zelfs, bulk up!

Ja mijn NEAT is sowieso echt kneiter hoogMijn bulk naar 110kg was ook zo rond de 5000Kcals, woog toen al wel 98kg
Eet je het droog dan?Ja dat is heel fijn voor jou maar ik heb dat niet
Ik doe minimaal 1,5-2 uur over 150 gram rijst en 200 gram kip![]()
1,5 uur over dat beetje? Waar ligt dat aan? De droogheid van het voer of vooral aan jou eetlust? Want 1,5 uur is wel aardig lang en dan ken je beter meerdere kleinere maaltijden gaan eten lees: 8 kleinere oid. Want dit is dan ook niet echt bevorderlijk lijkt me....Ja dat is heel fijn voor jou maar ik heb dat niet
Gewoon eoa kerriesausje erover en gaanJa dat is heel fijn voor jou maar ik heb dat niet
Gewoon flesje water erbij en douwen en niet mouwen, droog of niet, 1.5uur is wel een beetje lang en dat kan dan alleen aan de persoon liggen