Fitness Seller

One Cycle Won't Hurt

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.682
Nee met saus
1,5 uur over dat beetje? Waar ligt dat aan? De droogheid van het voer of vooral aan jou eetlust? Want 1,5 uur is wel aardig lang en dan ken je beter meerdere kleinere maaltijden gaan eten lees: 8 kleinere oid. Want dit is dan ook niet echt bevorderlijk lijkt me....
Voor mij is dat geen beetje, heb al meerdere keren gezegd dat mijn eetlust geneukt is
Cutten is voor mij echt easy, ik kan zo een hele dag niks eten, maar bulken is gewoon echt fucking taai voor mij
Meerdere maaltijden heeft ook geen zin

Het lukt me uiteindelijk wel aan het eind van de dag om de kcal binnen te krijgen maar het is echt elke maaltijd een gevecht

Zit bijna te twijfelen om er MK-677 in te gooien

• #4.683
Nee met saus

Voor mij is dat geen beetje, heb al meerdere keren gezegd dat mijn eetlust geneukt is
Cutten is voor mij echt easy, ik kan zo een hele dag niks eten, maar bulken is gewoon echt fucking taai voor mij
Meerdere maaltijden heeft ook geen zin

Het lukt me uiteindelijk wel aan het eind van de dag om de kcal binnen te krijgen maar het is echt elke maaltijd een gevecht

Zit bijna te twijfelen om er MK-677 in te gooien
Ok prima, we zijn allemaal mensen met dezelfde anatomie en dan zou ik wat minder gear pakken ipv iets toe gaan voegen omdat je eetlust fucked is.

• #4.686
  • #4.690
1677847972211.png

Ik blijf sowieso gewoon doorvreten want shape gaat echt lekker, dus ik weet waar ik het voor doe
Maar heel de dag is gefocust op eten

Ja jonge ik heb toch god***domme al 6x gezegd dat het aan mijn eetlust ligt :roflol:
Eetlust kan b*ch zijn. Ene keer denk ik geen trek en eenmaal begonnen met eten en klaar en heb ik t idee niet gegeten te hebben. Andere keer beetje trek en zit ik voor mijn gevoel na 2 happen vol.
Het blijft doorstouwen en proberen steeds wat sneller te eten. Afleiding zoeken tijdens t eten wil ook wel eens helpen. Tv kijken, lezen, internetten, doorwerken etc.

• #4.696
Heb al eens eerder geloof ik hier gezegd dat het beste voor je zou zijn om eens een langere periode in een deficit te zijn en echt weer “honger” te ervaren voor een maandje of 3. Dus een deftige cut doen. Maar je wil groeien en snel ook, dat begrijp ik.

Wat je ook zou kunnen doen is eens wat dieper in de materie duiken van het waarom. Vaak is slechte eetlust een van de voortekenen en symptomen van verteringsproblemen. Wat eet je zoal? Verteert het allemaal wel goed? Heb je wel eens last van bloat, boeren, scheten, misselijkheid?

Je kan wel 5000 kcal eten elke dag, maar als je de helft uitschijt of gewoon miserable rondloopt elke dag heb je er ook niks aan. Je zorgt alleen voor een hoop inflammation in je gut en shit en als er iets niet goed is voor spiergroei is dat het wel.

Je zei geloof ik laatst dat je vader ook iets met zijn darmen had? Of was dat iemand anders?

Anyways dat zou er ook op kunnen wijzen dat je toch enige genetische “aanleg” hebt voor het ontwikkelen van spijsverteringsproblemen.

Ik als ervaringsdeskundige kan je enkel het advies geven om op te passen, lol.

Wat je ook zou kunnen doen is eens wat dieper in de materie duiken van het waarom. Vaak is slechte eetlust een van de voortekenen en symptomen van verteringsproblemen. Wat eet je zoal? Verteert het allemaal wel goed? Heb je wel eens last van bloat, boeren, scheten?
Hij is 80 nog wat wisselgeld kilo, zit ondertussen op 4800 kcals om aan te komen en heeft 0 eetlust. Lijkt me duidelijk dat ie verteringsproblemen heeft.
Maarja gewoon meer proppen, meer vermoeidheid en nog minder eetlust.
WHATEVER IT TAKES

• #4.700
Heb al eens eerder geloof ik hier gezegd dat het beste voor je zou zijn om eens een langere periode in een deficit te zijn en echt weer “honger” te ervaren voor een maandje of 3. Dus een deftige cut doen. Maar je wil groeien en snel ook, dat begrijp ik.

Wat je ook zou kunnen doen is eens wat dieper in de materie duiken van het waarom. Vaak is slechte eetlust een van de voortekenen en symptomen van verteringsproblemen. Wat eet je zoal? Verteert het allemaal wel goed? Heb je wel eens last van bloat, boeren, scheten, misselijkheid?

Je kan wel 5000 kcal eten elke dag, maar als je de helft uitschijt of gewoon miserable rondloopt elke dag heb je er ook niks aan. Je zorgt alleen voor een hoop inflammation in je gut en shit en als er iets niet goed is voor spiergroei is dat het wel.
Nou ik moet zeggen ik loop niet miserable rond ofzo, vind het gewoon kut om te eten
Ben nooit bloated, nooit winderig, geen maagzuur, geen buikpijn, niet vermoeid en ik slaap echt meer dan prima
Wat ik eet is echt allemaal redelijk makkelijk verteerbaar:
Kwark, rozijnen, havermout, bananen, kip, rijst, groenten, melk, eiwitpoeder
Kan miss wel een keer een FODMAPje doen ofzo
Je zei geloof ik laatst dat je vader ook iets met zijn darmen had? Of was dat iemand anders?
Nee klopt was ik man, helaas heb ik 0 info over de rest van mijn familie dus ik weet ook niet of het bijv een erfelijke aandoening is of dat mijn pa gewoon ongeluk heeft
Hij is 80 nog wat wisselgeld kilo, zit ondertussen op 4800 kcals om aan te komen en heeft 0 eetlust. Lijkt me duidelijk dat ie verteringsproblemen heeft.
Maarja gewoon meer proppen, meer vermoeidheid en nog minder eetlust.
WHATEVER IT TAKES
Nouja vorig jaar was het precies hetzelfde, toen kwam ik ook niet meer aan op 83kg op 4600 kcal
Er is geen sprake van vermoeidheid en alles gaat voorderest top
Het is gewoon puur het eten zelf

Terug
Naar boven