AndroidHealthClinic

One Cycle Won't Hurt

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.721
Als ik dit lees lijkt onderstaande mij trouwens niet zo interessant. Beetje trial & error prima, maar echt strak FODMAPPEN lijkt me zonde van je tijd en energie.

Eten tot falen lijkt mij the way to go. En dan met voeding die je zelf het lekkerst en prettigst vindt. Dat hou je het beste vol.

eat asian food GIF
Nou haal geen plezier meer uit eten behalve kwark, dat kan ik nog wel waarderen :roflol:
Gewoon kwestie van stouwen it is
Ondervind echt geen hinder voorderest, alleen dat ik 5x per dag naar de wc moet ofzo maarja logisch ook denk ik met zoveel eten

Bagels zijn ook erg makkelijk, jumbo 85gr 260 kcal 50k/3v dus vrij makkelijk in elk dieet toe te passen.

Dip ze zelf pre bed in de pindakaas.

Ik woog 40-45kg toen ik begon
2700 kcal eten was echt “teveel” voor mij toen

Ik dronk voordat ik gymde elke dag alcohol en at 2 boterhammen en avondeten

Ik heb zovaak aan de rand van mn bed gezeten te twijfelen of ik moest overgeven

Maar het is het waard geweest uiteindelijk lol
Damn. Goede verandering iig man 👍

• #4.725
Damn. Goede verandering iig man 👍
Ja was best een donkere periode in m'n leven :roflol:
Ik zat in -5 buiten bier te drinken in een bunker met junkies waar ik niet eens mee geassocieerd wilde worden maar hing puur met hun omdat hun ook zo gek waren om zoveel te zuipen elke dag
Had ook geen passie, hobby of doel toen

Ik zat in -5 buiten bier te drinken in een bunker met junkies waar ik niet eens mee geassocieerd wilde worden maar hing puur met hun omdat hun ook zo gek waren om zoveel te zuipen elke dag
Know that feel.

Nu hang je de hele dag op een forum met AAS junkies, die zo gek zijn om steeds meer te injecteren, nothing really changed...

• #4.731
Nu hang je de hele dag op een forum met AAS junkies, die zo gek zijn om steeds meer te injecteren, nothing really changed...
Dat had ik er nog bij getypt maar weer weggehaald :roflol:
Verslaving is nooit weggegaan, hij is gewoon verplaatst
Kan ook echt niet ontkennen dat ik niet fucking hooked ben aan roids lol

Hey Mike goed te zien dat je terug bent. Je kon de urge niet weerstaan om met ons op het forum rond te hangen?
Prioriteiten veranderd maar onder aan de streep een zwak brein. En de enigste plek met enigzins gelijkgestemden( buiten de gym dan). Heb wel nog af en toe meegelezen .

Dat had ik er nog bij getypt maar weer weggehaald :roflol:
Verslaving is nooit weggegaan, hij is gewoon verplaatst
Kan ook echt niet ontkennen dat ik niet fucking hooked ben aan roids lol
Ik ook hoor, terwijl ik pas net on ben🤣, maar zou nu al niet meer weten hoe met het natty zijn om te gaan. Ach, houd me van de straat en ga er goed op dus f**k it. Doe mn bloedwaardentests trouw, slik alle supps die voor mij van toegevoegde waarde zijn ook trouw dus vind het best zo.

• #4.734
Ik ook hoor, terwijl ik pas net on ben🤣, maar zou nu al niet meer weten hoe met het natty zijn om te gaan. Ach, houd me van de straat en ga er goed op dus f**k it. Doe mn bloedwaardentests trouw, slik alle supps die voor mij van toegevoegde waarde zijn ook trouw dus vind het best zo.
Bij mij is het enige probleem bij alles wat ik doe, het moet altijd meer, ik heb nooit een rem
En dat is nu ook wel weer te zien aan de dosissen die ik zet maar goed
Zolang ik niet stervende ben is t gucci

Echt makkelijk weg te eten. Pannenkoeken van boekweitmeel, sojameel of amandelmeel oid. Kan je een paar dagen goed houden in de koelkast. Je kan ze ook prima eten met kip/groenten/saus erin ipv rijst.

• #4.738
Nou ff andere koek (hoi lief dagboek)
Toen ik 18 was, was ik best enige tijd bezig met een meid en heb van de een op andere dag nooit meer iets laten horen (heb hier ook geen goede reden voor gehad ofzo, was echt een top meid)
Uiteindelijk is dat best aan mij gaan knagen over de jaren heen, en geen idee of het de NPP is maar ik dacht vandaag ik stuur haar een bericht om dat toch recht te zetten
Is ze vorig jaar overleden
Weer een wijze les

Nou ff andere koek (hoi lief dagboek)
Toen ik 18 was, was ik best enige tijd bezig met een meid en heb van de een op andere dag nooit meer iets laten horen (heb hier ook geen goede reden voor gehad ofzo, was echt een top meid)
Uiteindelijk is dat best aan mij gaan knagen over de jaren heen, en geen idee of het de NPP is maar ik dacht vandaag ik stuur haar een bericht om dat toch recht te zetten
Is ze vorig jaar overleden
Weer een wijze les
Whow, Covid ?

• #4.740
Terug
Naar boven