MuscleMeat

One Cycle Won't Hurt

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.742
Blijkbaar hartproblemen, onafgesloten hoofdstuk van jewelste

• #4.743
image.png

Als ik het goed zeg nog precies 1 maand voor de roa kuur voorbij is
Wil dit jaar echt graag Iron Man doen, hoop dat ik een beetje een fatsoenlijk fysiek neer kan zetten

Ik zou nog wat langer wachten. Nog een paar keer cutten en bulken en dan voor een wedstrijd gaan.

Ga je met meer massa en meer ervaring prep in.

• #4.746
Jesus christ
Hoeveel tijd tussen foto's en welke compounds gedraaid of is dit niet van 1 kuur?
Ja dit is 1 kuur :p
Maar zit wel 4-5 maanden tussen de 2 foto’s
Zit nu op mn 10e? week van mn kuur

En ook aardig wat:

Eerste 4 weken was 500 test/300 mast/150npp
Toen 4-6e week 750 test/300 mast/150 npp
En nu 8-10 week 750 test/300 mast/300 npp

Als ik het goed zeg

• #4.747
Ik zou nog wat langer wachten. Nog een paar keer cutten en bulken en dan voor een wedstrijd gaan.

Ga je met meer massa en meer ervaring prep in.
Ja ik ga even kijken hoe ver ik het kan pushen dit jaar
Maar vooral omdat ik vorig jaar 6 weeks out opeens moest kappen wil ik het nu nog liever doen

• #4.748
Vandaag in Basic Fit Amsterdam getrained
8x50kg dumbells gepressed

Heb een zadenmix op net en heb nu buikpijn, ben bloated en winderig

Eigenlijk dus alle signs van verteringsproblemen

Dus ik ga dat soort shit skippen voortaan en cream of rice gebruiken

Eens kijken hoe dat uitpakt

Joejoe

B2EB1D66-EC1A-46AD-B85A-29BA843DC729.jpeg

• #4.749
Ik weet denk ik wel bijna 100% zeker dat het havermout is

Gisterenavond nog 100 gram door mn shake gegooid om te testen en nu weer buikpijn + geen eetlust

Ik eet ook elke dag 200 gram voor misschien 5 maanden lang dus is nog zo gek nog niet

Gisterenavond nog 100 gram door mn shake gegooid om te testen en nu weer buikpijn + geen eetlust

Ik eet ook elke dag 200 gram voor misschien 5 maanden lang dus is nog zo gek nog niet
hoor dat weleens vaker dat als je iets te lang eet je lichaam minder goed erop reageert kwa verteren en dat het omgooien kan helpen

• #4.751
Zal verschillen per persoon, ik eet al jaren havermout in ontbijt. eet geen 200g btw

Elke dag een shitload aan rijst, gelukkig geen last van verteringsissue afgezien van coeliakie.
Hopelijk vind je je draai in eten kerel

Misschien moet je het dan ook niet drinken, maar eten. Daadwerkelijk je voedsel eten i.p.v. drinken zorgt voor de aanmaak van verteringsenzymen waardoor je voeding beter verteert zal worden.

• #4.755
Misschien moet je het dan ook niet drinken, maar eten. Daadwerkelijk je voedsel eten i.p.v. drinken zorgt voor de aanmaak van verteringsenzymen waardoor je voeding beter verteert zal worden.
Ik had eerst altijd instant oats maar die zijn al een tijdje op
Ga nu even oats eruit laten kijken hoe het gaat

Heeft vandaag helaas wel mn workout beetje verneukt

Hoe laat neem je 'm?
Ik neem hem ook savonds en volgende dag geen last. Maar misschien zit er bij jou te weinig tijd tussen.

Merk wel dat als ik 'm overdag neem ik een opgeblazen gevoel krijg maar 'snachts dus geen last van (misschien onbewust).

maak ontbijt met havermoutpap, zoals ik doe met 135/150g havermout en ~750ml melk. Denk niet dat je dan last van je maag krijgt
Ik had eerst altijd instant oats maar die zijn al een tijdje op
Ga nu even oats eruit laten kijken hoe het gaat

Heeft vandaag helaas wel mn workout beetje verneukt

• #4.758
  • #4.759
Hoe laat neem je 'm?
Ik neem hem ook savonds en volgende dag geen last. Maar misschien zit er bij jou te weinig tijd tussen.

Merk wel dat als ik 'm overdag neem ik een opgeblazen gevoel krijg maar 'snachts dus geen last van (misschien onbewust).
09:00 eerste 100 gram havermout
En 22:00 laatste 100 gram

Terug
Naar boven