The Barbarian
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 1.950
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goed voor zn acne, melkmaak ontbijt met havermoutpap, zoals ik doe met 135/150g havermout en ~750ml melk. Denk niet dat je dan last van je maag krijgt
is ook verschillend per persoon, en ik heb meer last van zuivel uit supermakrt dan verse Jersymelk eo Soyamelk. Of dacht je dat ik met 53j geen puistjes had
Het malen van havermout en het vervolgens eten ipv drinken helpt bij mij ook.
Sinds deze week rijstebloem geprobeerd en dat verteerd uiteraard veeeel beter.
Dat kan alleen jij beantwoorden.
Netjes, scheelt dus per persoon en wat je gebruikt.Dat kan alleen jij beantwoorden.
Ik heb er 0.0. Enkel bij start blast een stuk of 5 maar die zijn met 2 weken volledig weg.
Rijstebloem is gezeefd meelWat doe je met die rijstebloem? Graag recept en proporties lol.
Is rijstebloem eigenlijk hetzelfde als rijstmeel? Of zit hier verschil tussen? Is wrsl al 10000 keer gevraagd maar ik snap het verschil nog steeds niet
Dit dusOf gewoon havermout eruit en van alle ellende af zijn.![]()

Of gewoon havermout eruit en van alle ellende af zijn.![]()
Ik heb ook geen idee. Ik heb recent ‘rice flower’ uit een Aziatische winkel gehaald. De vertaling op de achterkant is rijstmeel lolWat doe je met die rijstebloem? Graag recept en proporties lol.
Is rijstebloem eigenlijk hetzelfde als rijstmeel? Of zit hier verschil tussen? Is wrsl al 10000 keer gevraagd maar ik snap het verschil nog steeds niet

Ik heb ook geen idee. Ik heb recent ‘rice flower’ uit een Aziatische winkel gehaald. De vertaling op de achterkant is rijstmeel lol
Geen idee of cream of rice nog iets anders is.
100g rijstebloem
10g zwarte chocolade
15g honing
35g whey
1banaan
Zout
Kaneel
300ml water
2x1min in de microgolf, tussenin wat roeren. Alle ingrediënten na die twee minuten toevoegen.
Hoeveel betaal je? Hier 2eu voor 400gOok maar ff proberen dan. Ik heb vroeger een keertje ook rijstmeel in de magnetron gepleurd maar dat ging om de een of andere reden fout en toen nooit meer gedaan, lol. Ik gebruik nu rijstvlokken maar die zijn best wel duur. Rijstmeel is veel cheaper, hier althans.
Een tip, je hoeft nieteens in magentron te doen, gewoon kokent water uit waterkoker erin hieten en dan roeren, krijg je precies het zelfde en kan je makkelijker de dikte bepalenOok maar ff proberen dan. Ik heb vroeger een keertje ook rijstmeel in de magnetron gepleurd maar dat ging om de een of andere reden fout en toen nooit meer gedaan, lol. Ik gebruik nu rijstvlokken maar die zijn best wel duur. Rijstmeel is veel cheaper, hier althans.
Rijstemeel kan je beter online bestellen. Dan betaal je zo'n € 5,00 voor 2,5 kg.