Fitness Seller

One Cycle Won't Hurt

Heb je wel eens haverzemelen geprobeerd?
Ik zelf doe 3 eetlepels toevoegen aan me whey shake in de ochtend, daar zit meer voedingswaarde in en ook meer eiwitten, het barst van de oplosbare vezels, maar je moet wel genoeg water drinken over de hele dag.

Het malen van havermout en het vervolgens eten ipv drinken helpt bij mij ook.

Sinds deze week rijstebloem geprobeerd en dat verteerd uiteraard veeeel beter.

Het malen van havermout en het vervolgens eten ipv drinken helpt bij mij ook.

Sinds deze week rijstebloem geprobeerd en dat verteerd uiteraard veeeel beter.

Wat doe je met die rijstebloem? Graag recept en proporties lol.

Is rijstebloem eigenlijk hetzelfde als rijstmeel? Of zit hier verschil tussen? Is wrsl al 10000 keer gevraagd maar ik snap het verschil nog steeds niet

Is rijstebloem eigenlijk hetzelfde als rijstmeel? Of zit hier verschil tussen? Is wrsl al 10000 keer gevraagd maar ik snap het verschil nog steeds niet
Rijstebloem is gezeefd meel

Wandelen na elke maaltijd, al zijn het maar 1000 stappen. Kan al enorm schelen.

Gewoon rijst poeder door je Shake werkt prima 💪🏼

Ik heb ook geen idee. Ik heb recent ‘rice flower’ uit een Aziatische winkel gehaald. De vertaling op de achterkant is rijstmeel lol :o

Geen idee of cream of rice nog iets anders is.

100g rijstebloem
10g zwarte chocolade
15g honing
35g whey
1banaan
Zout
Kaneel
300ml water

2x1min in de microgolf, tussenin wat roeren. Alle ingrediënten na die twee minuten toevoegen.

Ik heb ook geen idee. Ik heb recent ‘rice flower’ uit een Aziatische winkel gehaald. De vertaling op de achterkant is rijstmeel lol :o

Geen idee of cream of rice nog iets anders is.

100g rijstebloem
10g zwarte chocolade
15g honing
35g whey
1banaan
Zout
Kaneel
300ml water

2x1min in de microgolf, tussenin wat roeren. Alle ingrediënten na die twee minuten toevoegen.

Ook maar ff proberen dan. Ik heb vroeger een keertje ook rijstmeel in de magnetron gepleurd maar dat ging om de een of andere reden fout en toen nooit meer gedaan, lol. Ik gebruik nu rijstvlokken maar die zijn best wel duur. Rijstmeel is veel cheaper, hier althans.

Ook maar ff proberen dan. Ik heb vroeger een keertje ook rijstmeel in de magnetron gepleurd maar dat ging om de een of andere reden fout en toen nooit meer gedaan, lol. Ik gebruik nu rijstvlokken maar die zijn best wel duur. Rijstmeel is veel cheaper, hier althans.
Hoeveel betaal je? Hier 2eu voor 400g

Een tip, je hoeft nieteens in magentron te doen, gewoon kokent water uit waterkoker erin hieten en dan roeren, krijg je precies het zelfde en kan je makkelijker de dikte bepalen

Rijstebloem kun je gewoon koud eten en word zo dik als beton als je daar van houd.:windup:

Hoeveel betaal je? Hier 2eu voor 400g
Rijstemeel kan je beter online bestellen. Dan betaal je zo'n € 5,00 voor 2,5 kg.

Nagenoeg hetzelfde als COR. Alleen mis je de smaak en cor wordt sneller pap. Dat komt doordat het al voorgekookt is en normale rijstemeel niet.

Rijstemeel zou je dus langer moeten koken en meer water toevoegen.

Anders is rijstebloem voor baby's nog een optie zoals @vntl zegt.

Terug
Naar boven