AndroidHealthClinic

One Cycle Won't Hurt

Ja daarom ben het beu om rond die 70-75kg te bungelen, ik maak wel gains maar ik moet echt een stuk meer massa hebben

Vooral gezien ik al 1,5 jaar aan de gear zit

Ben niet perse tegen een plateau aan het hikken maar het kan gewoon beter en optimaler

Maar goed we gaan het zien komende maanden 😎
Ik denk dat je juist goed doet door een bouwfase onder begeleiding te doen, daar maak je het verschil wat helaas merendeel pas zichtbaar word als je weer cut. Twijfel er niet aan dat je serieus goede gains gaat maken mits je jezelf Daans aanpak houd.

Ja daarom ben het beu om rond die 70-75kg te bungelen, ik maak wel gains maar ik moet echt een stuk meer massa hebben

Vooral gezien ik al 1,5 jaar aan de gear zit

Ben niet perse tegen een plateau aan het hikken maar het kan gewoon beter en optimaler

Maar goed we gaan het zien komende maanden 😎
Waarom bulk je dan niet eens naar de 90+? Je bent nu weer aan het cutten namelijk, maakt t allemaal wat trager lijkt mij

Waarom bulk je dan niet eens naar de 90+? Je bent nu weer aan het cutten namelijk, maakt t allemaal wat trager lijkt mij
Doordat ie dan te dik word en alles wat ie aankomt op de weegschaal geen “massive gains” zijn, maar vet.

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.264
Was vorige cut van 67 naar 84 gegaan, 90 was de doelstelling maar 1. Vertering was kut en 2. Kan wel moddervet worden maar heeft ook geen zin

behoorlijk mild hierin is als je ziet wat andere hier nemen 😂
Clen voor een simpele cut naar 10/12% bedoel je?

Vind dat je zelf ook niet erg mild ben geweest afgelopen jaar dus andere beoordelen op hun geargebruik lijkt me niet handig. No offence

Laatst bewerkt:
Wel grappig dat zon coach als Daan 12kg spiermassa heeft gepakt in anderhalf jaar (waarschijnlijk door zijn eigen doen, maar AANPAK van coach Calum) en mensen hier jaar in jaar uit in dezelfde shape blijven en om het helemaal mooi te maken de gear als excuus gebruiken terwijl als vb Daan transparant is qua gear gebruik en behoorlijk mild hierin is als je ziet wat andere hier nemen 😂
Alles is ook waar wat coaches zeggen denkje?

Wel grappig dat zon coach als Daan 12kg spiermassa heeft gepakt in anderhalf jaar (waarschijnlijk door zijn eigen doen, maar AANPAK van coach Calum) en mensen hier jaar in jaar uit in dezelfde shape blijven en om het helemaal mooi te maken de gear als excuus gebruiken terwijl als vb Daan transparant is qua gear gebruik en behoorlijk mild hierin is als je ziet wat andere hier nemen 😂
Jij staat bij hem in de badkamer als hij zijn injecties zet om de hoeveelheden te controleren?

Die transparantie is vast geen sales techniek inderdaad. Kom op ouwe, jij weet ook beter dan dat.

• #5.270
Allemaal jelly omdat Cbum Mr. Olympia is op 500mg test tss

• Like
Waarderingen: Boca
Wel grappig dat zon coach als Daan 12kg spiermassa heeft gepakt in anderhalf jaar
Was in z’n vorige prep wel wat massa verloren gaven ze beide toe.

Ik vind het ook dure accountability maar kan er de waarde voor personen die ver willen komen wel inzien. Iemand die het voor de lol doet wat minder.

Zie toch ook vaak dat een coach genomen wordt om te horen dat meer gear oké is. Cruisen op 500mg is not done zonder coach maar als je coach zegt dat je dat moet doen en het een Health fase noemt is het wat makkelijker te relativeren. Meende dat @Wengstertje plots zo veel moest nemen?

Het idee erachter klopt natuurlijk wel, je zal uiteindelijk de dosering toch moet verhogen wil je verder significant progressie boeken

Was in z’n vorige prep wel wat massa verloren gaven ze beide toe.

Ik vind het ook dure accountability maar kan er de waarde voor personen die ver willen komen wel inzien. Iemand die het voor de lol doet wat minder.

Zie toch ook vaak dat een coach genomen wordt om te horen dat meer gear oké is. Cruisen op 500mg is not done zonder coach maar als je coach zegt dat je dat moet doen en het een Health fase noemt is het wat makkelijker te relativeren. Meende dat @Wengstertje plots zo veel moest nemen?

Het idee erachter klopt natuurlijk wel, je zal uiteindelijk de dosering toch moet verhogen wil je verder significant progressie boeken
hij heeft het nooit cruise genoemd tho (cruise maakte ik ervan omdat ik zelf net 6 weken aan het cruisen was. ik zat in een tidy up fase. maar zat op 300 test ja en 200 primo. Bloed was gewoon goed btw ;) daarna iets gaan verhogen naar 400 test 400 primo

Een coach is natuurlijk allemaal leuk en aardig. Maar als het echt daadwerkelijk aankomt op “massa” bouwen geloof ik er allemaal niet zo in. Tuurlijk zit er in die programma’s ook logica en zal je groeien. Maar dat zal je bij een andere coach of met je eigen programma ook wel doen. Mits je voeding op orde is en progressive overload blijft toepassen. De harde realiteit is gewoon dat veel van die “coaches” die een flink stuk meer massa hebben, ook betere genetica hebben. Niet omdat ze precies weten hoe of wat ze moeten doen. Er zijn namelijk genoeg paden te bewandelen in het bodybuilden.

hij heeft het nooit cruise genoemd tho (cruise maakte ik ervan omdat ik zelf net 6 weken aan het cruisen was. ik zat in een tidy up fase. maar zat op 300 test ja en 200 primo. Bloed was gewoon goed btw ;) daarna iets gaan verhogen naar 400 test 400 primo
Is het niet een cruise in een nieuw jasje? :P

Begrijp me niet verkeerd, ik denk dat je met jouw fysiek dergelijke doseringen nodig heb op significante progress te boeken

Is het niet een cruise in een nieuw jasje? :P

Begrijp me niet verkeerd, ik denk dat je met jouw fysiek dergelijke doseringen nodig heb op significante progress te boeken
ik ga het zien wat komende 5 maanden gaat opleveren. maak ik zoveel meer progressie dan ik zonder hem heb gemaakt is het zeker de moeite waard geweest.
ik doe alles wat hij zegt momenteel en geef 100% inzet in elke maaltijd/gear/training/rust. dus aan mij zal het niet liggen (genen dingetje na)
maar alleen dan kan ik zeggen of het de moeite waard was ;)

En wat zegt dat? Ik heb in bijna dezelfde tijd ook 10kg gepakt.

Zonder coach :hamer:

• #5.278
74,3kg vanochtend

Heb besloten 2 hogere dagen van 2500 kcal te doen tijdens sessies dat het echt nodig is

1 op mn hamstring dag en 1 op een pushdag
Gezien chest en hammies het wel echt hard nodig hebben imo

Ik ga volgende week even op pad om andere gyms hier in de buurt (Leiden) uit te testen, heb een wat meer old school gym gezien en wil die uittesten

Zit nu bij sportcity maar die gym is 60 euro per maand en dumbells tot 38kg

Dus even kijken of er een beter alternatief is

En de belichting is hier kut op 1 spot na maar daar staan altijd mensen om te kleden

wel op youtube (NPO) lullen over je aas gebruik en bigorexia enzo maar vervolgens cover je nog steeds je hoofd in je log :P
Maar buiten dat gaat je shape wel de goede kant op ;)

Zou me wel even proberen aan het plan te houden. Waarop baseer je dat je die extra kcals nodig zijn? Klinkt een beetje stuurloos eigenlijk. Zonde als het je progressie in de weg gaat staan. Ram even die maand door joh.

Terug
Naar boven