- Waardering
- 27.580
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ja, althans vanaf 18 juni volgens mij. maar aangeien je wel al je log hebt geopend daar hahaNee ga pas loggen in die contestlog vanaf 1 juli gezien ik dan een nieuwe split etc heb
Of was t de bedoeling daar nu al te loggen
Ja wilde het liefst die log puur houden voor het gehele nieuwe plan ook qua trainingen loggen omdat het anders weer zo n mengelmoes wordtja, althans vanaf 18 juni volgens mij. maar aangeien je wel al je log hebt geopend daar haha

die sluiten per 1 septemberJa wilde het liefst die log puur houden voor het gehele nieuwe plan ook qua trainingen loggen omdat het anders weer zo n mengelmoes wordt![]()
dus kan je darna ook niet meer in verder loggen hahaIets met niet altijd 6 kunnen gooien..die sluiten per 1 septemberdus kan je darna ook niet meer in verder loggen haha
Terechtze hebben een horizontale hacksquat maar die valt onder de naam legpress

Deze hebben wij ook staan, maar dan badger series.![]()
Nieuwe gym bevalt top, back sesh gehad
Morgen legday, ze hebben een horizontale hacksquat maar die valt onder de naam legpress
![]()
Morgen even testen 👌🏻
Hm ja vind je?
Ben er wel blij mee, voorderest hebben ze hier een V-squat en plate loaded legpressDeze hebben wij ook staan, maar dan badger series.
Vind em erg fijn. Vooral met smalle stand en niet te hoog op het platform voel ik hem erg goed.
Lying hack squat noem ik het maar

Grappig ik heb het precies andersom . In normaal licht zie ik stikveel alleen op de foto een stuk minder😁Zit nog in between gyms nu, hopelijk komende maand voor goed verhuizen
Vandaag iig even solliciteren en shit voor scriptie fixen
Kracht is wel wat afgenomen omdat ik dus deze workout al tijden niet meer heb gedaan
72,4kg vanochtend
![]()
In de juiste belichting zien quads er echt ziek uit, maar in normale belichting zie je amper iets van de veins
Db rdl
13x46
12x46
Slc
1x12
1x8x77,5
1x8x50
1x10x36
Llc
1x11
1x5x43,5
1x10x35
Adduct
1x12
1x11x56
Leg ext
1x10x93
2x9x93
Dropset
Lp
1x15
1x12x202,5
Calf raise seated
3x12x45
Standing
3x12x90
Ja prima man, daarom ga ik solliciteren

Het is inderdaad een verwijzing vanuit mn “guidebook” waar ik net wat dieper in ga op zakenDit lijkt me opzich ook geen overbodige luxe, onderbouw en nuanceer de informatie die je geeft.
Wat wil je eigenlijk bereiken? Als dit gewoon informatieve filmpjes zijn waar je je klanten naar verwijst als je bepaalde dingen opneemt in een schema, prima. Als dat niet het geval is en je de Nederlandse Jeff Nippard (of whatever dan ook, ik zit niet veel op YT dus veel voorbeelden kan ik niet bedenken) wil worden, zou je toch echt snel moeten nadenken over het beeld wat je overbrengt, het is nu net alsof je op de middelbare school een spreekbeurt geeft. Cursusje videobewerking is dan ook wel op z’n plaats denk ik, daarmee kun je het vast, grafisch gezien, een stuk aantrekkelijker maken.
(en praat wat rustiger, je hebt geen tijdslimiet van 5 minuten meer op je presentatie)