AndroidHealthClinic

One Cycle Won't Hurt

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.303
  • #5.306
Blijkbaar zit deze gym:

Fysiek.com

11 minuten van me af nu
Dus even die old school gym testen
En dan deze gym, deze ziet er wel heel veel belovend uit

• #5.307
76B1A4A2-7896-43D2-82F0-95AF1C1150E0.jpeg

Nieuwe gym bevalt top, back sesh gehad
Morgen legday, ze hebben een horizontale hacksquat maar die valt onder de naam legpress

425F570E-F47C-4067-B95A-DC521E783D90.jpeg

Morgen even testen 👌🏻

Ziet er goed uit pik, ook de MT2 laat de sproeten mooi kleuren.

76B1A4A2-7896-43D2-82F0-95AF1C1150E0.jpeg

Nieuwe gym bevalt top, back sesh gehad
Morgen legday, ze hebben een horizontale hacksquat maar die valt onder de naam legpress

425F570E-F47C-4067-B95A-DC521E783D90.jpeg

Morgen even testen 👌🏻
Deze hebben wij ook staan, maar dan badger series.
Vind em erg fijn. Vooral met smalle stand en niet te hoog op het platform voel ik hem erg goed.
Lying hack squat noem ik het maar

• #5.311
  • #5.312
Zit nog in between gyms nu, hopelijk komende maand voor goed verhuizen

Vandaag iig even solliciteren en shit voor scriptie fixen

Kracht is wel wat afgenomen omdat ik dus deze workout al tijden niet meer heb gedaan

72,4kg vanochtend

0F72ADB6-3494-4DF8-AF83-A7C9E79AFBD4.jpeg

In de juiste belichting zien quads er echt ziek uit, maar in normale belichting zie je amper iets van de veins :roflol:

Db rdl
13x46
12x46

Slc
1x12
1x8x77,5
1x8x50
1x10x36

Llc
1x11
1x5x43,5
1x10x35

Adduct
1x12
1x11x56

Leg ext
1x10x93
2x9x93
Dropset

Lp
1x15
1x12x202,5

Calf raise seated
3x12x45

Standing
3x12x90

Zit nog in between gyms nu, hopelijk komende maand voor goed verhuizen

Vandaag iig even solliciteren en shit voor scriptie fixen

Kracht is wel wat afgenomen omdat ik dus deze workout al tijden niet meer heb gedaan

72,4kg vanochtend

0F72ADB6-3494-4DF8-AF83-A7C9E79AFBD4.jpeg

In de juiste belichting zien quads er echt ziek uit, maar in normale belichting zie je amper iets van de veins :roflol:

Db rdl
13x46
12x46

Slc
1x12
1x8x77,5
1x8x50
1x10x36

Llc
1x11
1x5x43,5
1x10x35

Adduct
1x12
1x11x56

Leg ext
1x10x93
2x9x93
Dropset

Lp
1x15
1x12x202,5

Calf raise seated
3x12x45

Standing
3x12x90
Grappig ik heb het precies andersom . In normaal licht zie ik stikveel alleen op de foto een stuk minder😁

Hoe gaat het met je eigen zaak?

• #5.316
Ben trouwens een YouTube serie gestart met wat basis principes uitleggend, gewoon voor de fun

Hoor graag of jullie tips hebben

Ben nog bezig met een kantoor te bouwen, betere mic te fixen en betere belichting

En ga nu ook wat meer concreet advies geven dus ipv “meer ruimte tussen maaltijden” > “3 uur tussen maaltijden”

En ook studies linken en showen in de video’s

Maar meer input is altijd welkom

En ook studies linken en showen in de video’s

Dit lijkt me opzich ook geen overbodige luxe, onderbouw en nuanceer de informatie die je geeft.

Wat wil je eigenlijk bereiken? Als dit gewoon informatieve filmpjes zijn waar je je klanten naar verwijst als je bepaalde dingen opneemt in een schema, prima. Als dat niet het geval is en je de Nederlandse Jeff Nippard (of whatever dan ook, ik zit niet veel op YT dus veel voorbeelden kan ik niet bedenken) wil worden, zou je toch echt snel moeten nadenken over het beeld wat je overbrengt, het is nu net alsof je op de middelbare school een spreekbeurt geeft. Cursusje videobewerking is dan ook wel op z’n plaats denk ik, daarmee kun je het vast, grafisch gezien, een stuk aantrekkelijker maken.

(en praat wat rustiger, je hebt geen tijdslimiet van 5 minuten meer op je presentatie)

• #5.318
Dit lijkt me opzich ook geen overbodige luxe, onderbouw en nuanceer de informatie die je geeft.

Wat wil je eigenlijk bereiken? Als dit gewoon informatieve filmpjes zijn waar je je klanten naar verwijst als je bepaalde dingen opneemt in een schema, prima. Als dat niet het geval is en je de Nederlandse Jeff Nippard (of whatever dan ook, ik zit niet veel op YT dus veel voorbeelden kan ik niet bedenken) wil worden, zou je toch echt snel moeten nadenken over het beeld wat je overbrengt, het is nu net alsof je op de middelbare school een spreekbeurt geeft. Cursusje videobewerking is dan ook wel op z’n plaats denk ik, daarmee kun je het vast, grafisch gezien, een stuk aantrekkelijker maken.

(en praat wat rustiger, je hebt geen tijdslimiet van 5 minuten meer op je presentatie)
Het is inderdaad een verwijzing vanuit mn “guidebook” waar ik net wat dieper in ga op zaken

Ben ook bezig idd met het leren van videobewerking om het wat meer catchy te maken maar niet perse omdat ik de Nederlandse Jeff Nippard wil worden

Ik wil wel echter kwalitatief betere video’s maken en het minder amateuristisch laten over komen, dat langzaam praten heb je een goed punt

Daarbij denk ik dat een goede microfoon en minder echo ook al veel doet

Prettige stem, je handen leiden een beetje af, minder laten bewegen en misschien iets langzamer praten. Zodat mensen de info ook kunnen verwerken. Vind het wel informatief. :thumb:

om de video’s wat mooier uit te laten komen zou ik zorgen voor iets op de achtergrond. het is nu erg saai. een plantje, een plank met wat boeken, een lamp oid kan al heel erg snel helpen voor een wat betere look

daarbij zou ik ook zorgen voor wat verandering in de video zelf, nu lijkt t inderdaad meer op een presentatie. al plaats je een paar afbeeldingen bij wanneer je een bepaalde term gebruikt. zoals bijv een opgezette buik of een afbeelding van een slechte huid wanneer je het hebt daarover (ik zie dat je dat 1x hebt gedaan nu, misschien wat vaker)

verder zou ik zorgen voor een betere overgang van de vragen. ik denk dat het goed is dat je bepaalde vragen wil behandelen in de video, maar juist daardoor lijkt het wat meer op een presentatie denk ik, als je je zo erg focust erop. een algeheel verhaal maken ervan lijkt mij persoonlijk beter. maar dat is maar net wat jij zelf ook prettiger vindt; wellicht is dit juist jouw vorm van stijl

veel YouTubers zeggen dat je eerste 100 video’s altijd flut zullen zijn en dat je bij elk filmpje dat je plaatst iig één ding verbetert tov de vorige video. uiteindelijk baart oefening kunst, dus blijf vooral posten en de videos verbeteren. heel leuk dat je dit bent gaan doen!

ik denk overigens niet dat een microfoon hebben per se veel uit zal maken, wel hoe je je video’s in elkaar zet.

Terug
Naar boven