AndroidHealthClinic

One Cycle Won't Hurt (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

• Hoe ben jij 75kg, je ziet eruit als 90 hahah

wel op youtube (NPO) lullen over je aas gebruik en bigorexia enzo maar vervolgens cover je nog steeds je hoofd in je log :P
    Maar buiten dat gaat je shape wel de goede kant op ;)
    Is meer ook omdat ik niet al de mooiste hoofden trek tijdens het poseren

Moet ik ook nog echt aan gaan werken :p

Zou me wel even proberen aan het plan te houden. Waarop baseer je dat je die extra kcals nodig zijn? Klinkt een beetje stuurloos eigenlijk. Zonde als het je progressie in de weg gaat staan. Ram even die maand door joh.
    Ja ben ook een beetje stuurloos om eerlijk te zijn, maar weightloss gaat echt heel hard atm

En ben echt een lul met weinig carbs in mn systeem wat niet bevorderlijk is soms

Dacht vorig jaar dat het alleen de tren was maar ik merk zo erg het verschil nu tussen low en high carb days
    Hoe ben jij 75kg, je ziet eruit als 90 hahah
    Hahahaha, in het echt ben ik een stuk meer skinny hoor, maar door mn waist schouder verhouding lijk ik zonder shirt een stuk groter dan dat ik daadwerkelijk ben

Beetje optische illusie

Gaat de goede kant op. Zou nog effe strak doortrekken. Vaak is extra eten inplannen een valkuil(voor mij dan)je gaat de volgende keer sneller meer eten, de drempel word lager.

Gaat de goede kant op. Zou nog effe strak doortrekken. Vaak is extra eten inplannen een valkuil(voor mij dan)je gaat de volgende keer sneller meer eten, de drempel word lager.
    Ik heb dat eigenlijk niet zo, als ik een aantal kcal stel met een plan houd ik me er ook echt wel aan

Moet ik niet 20x het plan wijzigen per week natuurlijk maar goed 😂

Aardig droog aan het worden al, ik zou stoppen.

Misschien ben ik daarom altijd dik
    :roflol:
    Normaal ik ook hoor, of nog 1-2 weekjes door, maar heb nu een doel gewoon zo droog mogelijk voor 1 juli dus dat helpt veel

Is meer ook omdat ik niet al de mooiste hoofden trek tijdens het poseren

Moet ik ook nog echt aan gaan werken :p

Ja ben ook een beetje stuurloos om eerlijk te zijn, maar weightloss gaat echt heel hard atm

En ben echt een lul met weinig carbs in mn systeem wat niet bevorderlijk is soms

Dacht vorig jaar dat het alleen de tren was maar ik merk zo erg het verschil nu tussen low en high carb days

Hahahaha, in het echt ben ik een stuk meer skinny hoor, maar door mn waist schouder verhouding lijk ik zonder shirt een stuk groter dan dat ik daadwerkelijk ben

Beetje optische illusie
    Hoe heb je de macro’s nu verdeeld?
    Zou gewoon twee soort dagen aanhouden: Trainingsdagen 2100? en rustdagen 1900? (iets minder carbs).
    Zou zelf dan niet kiezen voor ook nog eens verschil tussen twee trainingsdagen.

Hoe heb je de macro’s nu verdeeld?
    Zou gewoon twee soort dagen aanhouden: Trainingsdagen 2100? en rustdagen 1900? (iets minder carbs).
    Zou zelf dan niet kiezen voor ook nog eens verschil tussen twee trainingsdagen.
    2000 kcal TD en rustdagen
    210-240 eiwit
    130-160 carbs
    50 vet

En dan op mn hogere dagen gewoon alles voorderest naar carbs

Carbcycling werkt bij mij altijd top. Ik werk dan zelf mer hoge, medium en lage dagen ipv alleen hoog en normaal. Op rustdagen of een spier zoals armen ofzo laag dan bijvoorbeeld, een zwakke spiergroep hoog bijvoorbeeld

Carbcycling werkt bij mij altijd top. Ik werk dan zelf mer hoge, medium en lage dagen ipv alleen hoog en normaal. Op rustdagen of een spier zoals armen ofzo laag dan bijvoorbeeld, een zwakke spiergroep hoog bijvoorbeeld
    Vorige prep merkte ik dus precies 0 van carb cycling maar nu voel ik me wel echt een stuk energieker op een dag met meer carbs
    Even kijken hoe dit uitpakt iig als ik weer echt ga trainen ipv deze boring ass deload

73,7kg vanochtend

Heb wat filmpjes van de old school gym door gekregen en ga zo snel mogelijk een keer trainen daar

Supported T-bar rows, MAG grips en ziek veel andere attachments, plate loaded studf, v-squat

Ziek enthousiast voor het komende jaar
    Eindelijk van de commerciële gym shit show afstappen

Benieuwd of het de gains ten goede doet, vast wel

En je mag geen tanktops dragen daar, vind ik ook wel iets hebben

Klinkt niet heel oldschool.
    Dat dan weer niet nee, maar er zijn er 2
    Er is er eentje die nog meer old school is maar in t weekend is die maar 3 uur open lol

73,7kg vanochtend

Heb wat filmpjes van de old school gym door gekregen en ga zo snel mogelijk een keer trainen daar

Supported T-bar rows, MAG grips en ziek veel andere attachments, plate loaded studf, v-squat

Ziek enthousiast voor het komende jaar
    Eindelijk van de commerciële gym shit show afstappen

Benieuwd of het de gains ten goede doet, vast wel

En je mag geen tanktops dragen daar, vind ik ook wel iets hebben
    Hoe heet de gym?

Zal binnenkort ff wat picca’s vd gym hier uploaden

B3F25710-8BD3-4440-9BCD-DE3A23B6A7BB.jpeg

Gaat wel mooi naar beneden

Wel jammer dat dat ik de winny eruit heb gehaald
    Was wel benieuwd geweest hoe dat zich nog verder had ontwikkeld

C8833227-3E15-488E-B849-FB445178B6F3.jpeg

FA0EF7EE-2345-475B-B92A-6CECFDF89712.jpeg

73kg

Ben nu dicht bij mn 6 weeks out shape aan t komen van vorig jaar qua vascularity

Alleen op een stuk lagere dosis en geen tren

Kracht is wel echt whack as fuck (was 1 maand geleden dat ik in mn eigen gym push had gedaan), maarja binnenkort toch gym switch en nieuwe split

Dus komende 4 weken nog even het beste ervan maken

ga je nu in 2 logs loggen? :P

ga je nu in 2 logs loggen? :P
    Nee ga pas loggen in die contestlog vanaf 1 juli gezien ik dan een nieuwe split etc heb

Of was t de bedoeling daar nu al te loggen

Soortgelijke topics

• Eerste bericht heeft 1 afbeeldingen
    Reacties
    65
    Weergaven
    11K
    • Eerste bericht heeft 5 afbeeldingen
    Reacties
    700
    Weergaven
    54K