MuscleMeat

One Cycle Won't Hurt

Ben trouwens een YouTube serie gestart met wat basis principes uitleggend, gewoon voor de fun

Hoor graag of jullie tips hebben

Ben nog bezig met een kantoor te bouwen, betere mic te fixen en betere belichting

En ga nu ook wat meer concreet advies geven dus ipv “meer ruimte tussen maaltijden” > “3 uur tussen maaltijden”

En ook studies linken en showen in de video’s

Maar meer input is altijd welkom

Super leuk @Vypaw ! Haha je zei ontlasting. Je hebt rustige vibe. Vind je stem niet slecht. Je kunt van tevoren wat stem oefeningen doen. En wat je heel goed doet, maar bewust kan gaan toepassen is in toon omlaag aan het eind van de zin. Of als je veel info geeft laat dan een pauze vallen.

Hou er structuur in, geef korte samenvatting aan begin en conclusie aan t eind.

Je haar en oorbel zijn ook mega cute, haha no homo. Nee ziet er tof uit man.

Ja plantjes @Zeenius :). Of iets anders herkenbaars als een poster ofzo.

Dat bij elkaar is aardig profi.

Ziet er goed uit man! Ik doe zelf grafisch ontwerpen er bij als hobbie dus als ik iets voor je kan doen let me know (gratis ofcourse)

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.323
om de video’s wat mooier uit te laten komen zou ik zorgen voor iets op de achtergrond. het is nu erg saai. een plantje, een plank met wat boeken, een lamp oid kan al heel erg snel helpen voor een wat betere look
Wil graag dat kantoor fixen zodat ik inderdaad een poster oid kan ophangen, goede tip wel ja want het is nu heel erg kaal hahaha
daarbij zou ik ook zorgen voor wat verandering in de video zelf, nu lijkt t inderdaad meer op een presentatie. al plaats je een paar afbeeldingen bij wanneer je een bepaalde term gebruikt. zoals bijv een opgezette buik of een afbeelding van een slechte huid wanneer je het hebt daarover (ik zie dat je dat 1x hebt gedaan nu, misschien wat vaker)
Ga ik volgende video zeker doen!
verder zou ik zorgen voor een betere overgang van de vragen. ik denk dat het goed is dat je bepaalde vragen wil behandelen in de video, maar juist daardoor lijkt het wat meer op een presentatie denk ik, als je je zo erg focust erop. een algeheel verhaal maken ervan lijkt mij persoonlijk beter. maar dat is maar net wat jij zelf ook prettiger vindt; wellicht is dit juist jouw vorm van stijl
Ik wil uiteindelijk met timestamps gaan werken zodat het nog inzichtelijker is, dus beide stijlen kan ik uitproberenb
veel YouTubers zeggen dat je eerste 100 video’s altijd flut zullen zijn en dat je bij elk filmpje dat je plaatst iig één ding verbetert tov de vorige video. uiteindelijk baart oefening kunst, dus blijf vooral posten en de videos verbeteren. heel leuk dat je dit bent gaan doen!, progre
Thanks! En ja ik merk nu al elke video is weer net iets beter dan de vorige hahaha, progressive overload much

Super leuk @Vypaw ! Haha je zei ontlasting. Je hebt rustige vibe. Vind je stem niet slecht. Je kunt van tevoren wat stem oefeningen doen. En wat je heel goed doet, maar bewust kan gaan toepassen is in toon omlaag aan het eind van de zin. Of als je veel info geeft laat dan een pauze vallen.

Hou er structuur in, geef korte samenvatting aan begin en conclusie aan t eind.

Je haar en oorbel zijn ook mega cute, haha no homo. Nee ziet er tof uit man.

Ja plantjes @Zeenius :). Of iets anders herkenbaars als een poster ofzo.

Dat bij elkaar is aardig profi.
Thanks kerel ;)
Ziet er goed uit man! Ik doe zelf grafisch ontwerpen er bij als hobbie dus als ik iets voor je kan doen let me know (gratis ofcourse)
Ga ik onthouden bro thanks!

• #5.324
Ik moet overigens een goede weg vinden in dit clean food dieet

Nog nooit in mn leven gebinge eat maar sinds ik niet meer IIFYM eet heb ik het er toch lastig mee

Eergisteren 500 kcal surplus (wel alleen maar clean foods)

Gisteren 1500 kcal surplus aan ijs

En vanavond ga ik uiteten en wilde ik eigenlijk mn cheat inzetten van gisteren

Maar ik zit dan constant in mn hoofd mezelf lekker te maken met een cheatmeal ookal heb ik er niet eens zin in, en dan ga ik net zo lang door mezelf gek maken tot ik er wel zin in heb

Gisteren was er namelijk 0 reden om te cheaten omdat ik die voor vandaag wilde bewaren

Merk voornamelijk dat als ik iets van lekkere carbs eet zoals rijst/rijstwafels/coco pops ik echt in zo’n binge zone terecht kan komen

Deze shit is wel echt compleet nieuw voor me lol

Ben trouwens een YouTube serie gestart met wat basis principes uitleggend, gewoon voor de fun

Hoor graag of jullie tips hebben

Ben nog bezig met een kantoor te bouwen, betere mic te fixen en betere belichting

En ga nu ook wat meer concreet advies geven dus ipv “meer ruimte tussen maaltijden” > “3 uur tussen maaltijden”

En ook studies linken en showen in de video’s

Maar meer input is altijd welkom

Je komt me echt bekend voor.

Nog nooit in mn leven gebinge eat maar sinds ik niet meer IIFYM eet heb ik het er toch lastig mee

Maar ik zit dan constant in mn hoofd mezelf lekker te maken met een cheatmeal ookal heb ik er niet eens zin in, en dan ga ik net zo lang door mezelf gek maken tot ik er wel zin in heb

Gisteren was er namelijk 0 reden om te cheaten omdat ik die voor vandaag wilde bewaren

Merk voornamelijk dat als ik iets van lekkere carbs eet zoals rijst/rijstwafels/coco pops ik echt in zo’n binge zone terecht kan komen

Meer spiermassa opbouwen dan hebben die cheats in verhouding ook minder invloed.

Gap je zit in een bulk. Dan is er uberhaupt geen reden om te cheaten. Mocht je een keer off diet gaan houd je dan aan de voorgeschreven kcals en pas het in je dag.

• #5.328
Je komt me echt bekend voor.
Nog niet van TV helaas :trollface:
Meer spiermassa opbouwen dan hebben die cheats in verhouding ook minder invloed.
Ja dat is het plan :roflol: we trying
Gap je zit in een bulk. Dan is er uberhaupt geen reden om te cheaten. Mocht je een keer off diet gaan houd je dan aan de voorgeschreven kcals en pas het in je dag.
Nouja heb heel de dag door wel echt 10/10 honger

Wat enerzijds top is natuurlijk want ik heb dat nooit tijdens een bulk

Maar mentaal lastig omdat ik zoveel honger heb terwijl ik bulk

If that makes sense

If that makes sense
Meer volume eten? Meer groente? Rijst omruilen voor aardappel? Meer water drinken?
Koolzuurhoudende zero dranken?
Ruggengraat kweken omdat je een doel hebt waar je naartoe werkt?
Is zonde alsnje steeds over je kcal heen gaat want dan is je honger heel snel 0/10
Dus je zit al 2000kcal nu in surplus en dan ga je vanavond weer uiteten?

Nog niet van TV helaas :trollface:

Ja dat is het plan :roflol: we trying

If that makes sense
Natuurlijk ken ik dat gevoel ook.
Je zal de enige niet zijn. Er was laatst nog een pannekoek hier die zijn hele wedstrijdprep in vijf weken ongedaan gemaakt heeft op die manier.
Dat zie ik bij jou niet zo heel snel gebeuren, maar dit soort gedrag zorgt er wel voor dat je off season met weken wordt ingekort.

• #5.331
Meer volume eten? Meer groente? Rijst omruilen voor aardappel? Meer water drinken?
Koolzuurhoudende zero dranken?
Ruggengraat kweken omdat je een doel hebt waar je naartoe werkt?
Is zonde alsnje steeds over je kcal heen gaat want dan is je honger heel snel 0/10
Dus je zit al 2000kcal nu in surplus en dan ga je vanavond weer uiteten?
Nee ga gewoon kip rijst groenten eten vanavond hahaha
Ik ga morgen nog 500 kcal cardio doen en vandaag 20k stappen zetten, maar dit compensatie gedrag schiet niet op
Op deze manier blijf je ook bezig
Wel kleine win; geen digestion issues gehad
Natuurlijk ken ik dat gevoel ook.
Je zal de enige niet zijn. Er was laatst nog een pannekoek hier die zijn hele wedstrijdprep in vijf weken ongedaan gemaakt heeft op die manier.
Dat zie ik bij jou niet zo heel snel gebeuren, maar dit soort gedrag zorgt er wel voor dat je off season met weken wordt ingekort.
Ja helemaal gelijk in, mijn off-seasons staan ook niet bekend om dat ze lang duren juist door dit gedrag :roflol:
Moet wel zeggen dat het al veeeel beter gaat dan voorheen
Dingen zoals meal timing, vaker kauwen, meer water drinken, sowieso überhaupt clean eten

M'n shape gaat ook veel beter dan ooit, alleen ja, dan moet ik het niet verpesten met dit zwakke gedrag

Nu heb je honger en over 10/20 weken zit je met blender te spelen. Ik zou echt met zo min mogelijk kcal zolang mogelijk pushen, want er komt een punt dat je 6x pd moet schijten en tegen je zin in moet eten en elke week die “easy” loopt en je toch paar gram aankomt is er een meegenomen.

Rijst vervangen met aardappels, elke meal blikje zero, 200/300gr groente per bakje, rijstwafels eten, etc etc allemaal om die honger te verminderen.

Nu is het moment om te groeien en het verschil te maken, zonde als je weken weggooit doordat mac donalds te lekker is 😜

• #5.333
1693670665585.png

3 Juni v.s. 2 September

73,2kg v.s. 81kg

Ben weekje geleden begonnen met Ralox op 60mg, heb al eerder gyno in deze mate gehad en Ralox had het binnen 2 weken weer terug geschroefd, werkt veel effectiever imo dan Nolva.
Van Nolva wordt ik gelijk een depressed b*ch ook

• #5.334
Nu heb je honger en over 10/20 weken zit je met blender te spelen. Ik zou echt met zo min mogelijk kcal zolang mogelijk pushen, want er komt een punt dat je 6x pd moet schijten en tegen je zin in moet eten en elke week die “easy” loopt en je toch paar gram aankomt is er een meegenomen.

Rijst vervangen met aardappels, elke meal blikje zero, 200/300gr groente per bakje, rijstwafels eten, etc etc allemaal om die honger te verminderen.

Nu is het moment om te groeien en het verschil te maken, zonde als je weken weggooit doordat mac donalds te lekker is 😜
100% gelijk in

Eerst had ik dat inzicht niet en bleef ik maar week op week kcals uppen (dus ipv cheaten gewoon mn daily goal omhoog gooien zodat het wel verantwoord was :clown: ) om het goed te praten tegen mezelf wat altijd resulteerde in een goede bulk van max 8 weken en vanuit daar alleen maar problemen :roflol:

• Like
Waarderingen: AK
Wat is eigenlijk überhaupt de reden dat je zovaak zin hebt of de drang hebt om te cheaten?

Makt oe eige nie zo druk jonguh

• #5.337
Wat is eigenlijk überhaupt de reden dat je zovaak zin hebt of de drang hebt om te cheaten?
Ik heb dus geen idee, een van deze 3 punten gok ik:

Misschien de switch van IIFYM naar clean eten te rap gemaakt

Misschien stress omdat ik mn scriptie moet inleveren, terwijl ik fulltime werk en mn eigen business ernaast heb en nooit rust heb (maar dit lijkt me niet, ben niet iemand die zn uitweg in eten zoekt)

Misschien verslaafd aan de dopamine die het geeft

Ennn, ik vind sociaal eten wel gewoon echt iets leuks en geniet ook echt van ergens eten met vrienden

Maarja gisteren zat ik gewoon thuis iets te kijken dus dat valt ook weg

Omdat, in tegenstelling tot wat iedereen op dbb je probeert wijs te maken, standaard BB meals niet "heerlijk" zijn. Letterlijk niemand buiten dbb verkiest een bakje poeder met water, een beetje pindakaas en wat bessen boven een fucking goede steak met een berg Franse frietjes en mayonaise en een enorme coupe Dame Blanche ( of eender welk dessert)

Uitzonderingen zijn mss meals zoals Apfelstrudel ze kan maken maar hé, daar heeft 95% hier geen skills/tijd voor.

Ik snap die cravings wel bro maar laat die shit gewoon staan is gewoon discipline uiteindelijk. Niet eens dat het zo slecht voor je shape zou zijn ofzo, maar 200 per maand betalen om een plan niet te volgen gaat helemaal nergens over. Dan kan je beter zelf je voedingsschema maken en af en toe er wat vanaf wijken.

Omdat, in tegenstelling tot wat iedereen op dbb je probeert wijs te maken, standaard BB meals niet "heerlijk" zijn. Letterlijk niemand buiten dbb verkiest een bakje poeder met water, een beetje pindakaas en wat bessen boven een fucking goede steak met een berg Franse frietjes en mayonaise en een enorme coupe Dame Blanche ( of eender welk dessert)

Uitzonderingen zijn mss meals zoals Apfelstrudel ze kan maken maar hé, daar heeft 95% hier geen skills/tijd voor.
Dat ben ik met je eens, maar er zit wel een verschil in de standaard bro meals en je meals gewoon lekker maken..

Ik zou die standaard kale meals ook niet lang volhouden lmao

Terug
Naar boven