- Waardering
- 27.576
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
Nee pikkie. Het is wat je ervan maakt.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee pikkie. Het is wat je ervan maakt.
Nee dat niet, mn acne van vorige blast is er nog steeds dus eerst even mn lichaam op orde krijgen
Geen lage dose roa, het liefst neem ik die shit nooit meerWat gebruik je nu en zit je nog op lage dosis Roa ?
Geen lage dose roa, het liefst neem ik die shit nooit meer
Depressieve klachten voornamelijk, moet wel zeggen dat ik ook echt een verschrikkelijke stage had die echt ver onder mijn niveau was met 0 uitdaging en van 9-5 constant dag in dag uit hetzelfde doen, wat het er niet beter op maakteWat vond je zo erg aan de roa? En het is toch vaak dat als je 1 tot 2x een kuur roa volgt dat het permanent wegblijft? (iig niet zo extreem)
Eigenlijk geef je hier zelf al mee aan dat er maar 1 oplossing is… blijven blasten🌚Maar van blast naar cruise is eigenlijk altijd gezeik voor me
The tren is calling meEigenlijk geef je hier zelf al mee aan dat er maar 1 oplossing is… blijven blasten🌚
Bb rows in verschillende rep ranges. 6/8 - 8/12 - 12/15 doe ik wekelijks. Pulldowns meer voor upperback, zelf voorkeur aan 2 d handles zodat je de juiste hoek kunt pakken ipv met een stang die fixed is.![]()
Iemand nog tips voor rug dikte? Posing is shit maar geeft wel ff een beeld
Ben nu sowieso meer barbell werk aan het doen om te kijken of dat zn ding doet gezien er velen bij zweren
Heb barbells voor rug altijd geskipt voor oefeningen met externe stabiliteit
Bb rows maar dan parallel (of toch zo veel mogelijk) met de vloer.![]()
Iemand nog tips voor rug dikte? Posing is shit maar geeft wel ff een beeld
Ben nu sowieso meer barbell werk aan het doen om te kijken of dat zn ding doet gezien er velen bij zweren
Heb barbells voor rug altijd geskipt voor oefeningen met externe stabiliteit
Ik doe nu idd pendlay rows dus horizontalBb rows maar dan parallel (of toch zo veel mogelijk) met de vloer.
Db chest supported high rows. Niet meteen zwaar gaan, piekcontractie is key hier imo.
Db rows ook een staple natuurlijk maar voel daar wel meer lats.
Dat sowieso, consistent blijven en ook als het even tegenzit is wel een belangrijke factor hierin