MuscleMeat

One Cycle Won't Hurt

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.821
I'm smoking everywhere I goooo
I always gotta keep one rolleeeeed
I'm rolling every gram I ooooown

• #5.823
Ben deze week rond onderhoud aan t eten lol, als ik nog 5,5 weken zo door moet blijft er voor mn gevoel niks meer van me over
En heb gewoon trek, ik eet wel alles clean, op een muesli reep of een klein beetje cruesli/coco pops na
Slaap kan wel beter, vind het lekker om heel vroeg op te staan (05:00) maar ben altijd pas laat thuis van werk (22:00)

M'n main goals zijn gewoon 4-6 liter water, 400g groente, 200-300g fruit, 2 eieren elke dag

Gym progressie gaat fucking lekker, enige wat ik merk is dat alleen trainen op whey qua pomp helemaal kut is

Gezien ik deze week toch op onderhoud eet ga ik ook gebruik maken van wat carbs pre workout
Mocht ik toch te erg weg zakken in shape kan ik altijd nog ff hard het gaspedaal intrappen maar denk dat ik nog wel beetje kan recompen

Doe elke dag nu 15k+ steps en 45m cardio

Goed werk man!

• #5.825
12E9D224-BE95-4179-A6F6-EB0F965BE46C.jpeg

1 maand recomp
78kg vs 78kg

Kan best wel wat eten om op 78kg te blijven circa 2600 kcal met dit activiteitsniveau

Hoe droger, hoe groter je oogt man echt bizar

Zo zie je maar wat verschil in gewicht kan laten zien

• #5.829
Krijg dus nu ook al digestive issues van quaker zero sugar cruesli, gepoft speld, gepoft tarwe en oats 😵

Krijg dus nu ook al digestive issues van quaker zero sugar cruesli, gepoft speld, gepoft tarwe en oats 😵
Probeer eens boekweit. Hele korrels. Kan je gewoon door kwark etc doen. Lekker crunchy.
Bij de turkse/Poolse winkel is t een stuk goedkoper.
Dat is in ieder geval geheel glutenvrij.

Andere optie rijst of mais vlokken.

Al die shit die je opnoemt bevat gluten.

Ik ben zelf niet gluten intolerant (heb een bloedtest gedaan om dit te checken), maar als ik over een periode van een paar dagen veel tarwe producten eet (wraps, wit brood, muesli) krijg ik ook last. Zero appetite, misselijkheid, bloat, slechte skitta’s. Je voelt je echt verschrikkelijk dan.

Zou als ik jou was dus idd een beetje minderen met gluten en wat tante Marina zegt boekweit proberen. Mais verteert bij mij persoonlijk ook niet goed.

Zou als ik jou was dus idd een beetje minderen met gluten en wat tante Marina zegt boekweit proberen. Mais verteert bij mij persoonlijk ook niet goed.
:p

Maisvlokken/meel ook niet?
Hele maïskorrels verteren hoe dan ook slecht. Die komen vaak onverteerd er weer uit :o

Jup. Gewone cornflakes en van die polenta shit geven mij altijd sicke gass en de dag erna ook diarree achtige poep.
Gewone cornflakes zit vaak gerstemout in als zoetstof.... kan ik ook niet tegen
Maar de vlokken (net als oats, gedroogd geplet voorgekookt em gemalen) gaat wel.
Polenta nooit geprobeerd.
Rijstvlokken of gepofte rijst gaat wel.

Maar goed. Blijft persoonlijk dus proberen

Terug naar @Vypaw
Sorry voor de vervuiling van mijn zijde. :o

• #5.835
Ik ga die boekweit eens proberen ja, thanks! @marina1975

Wat jij ook zegt @Spambod ik heb geen gluten allergie
Maar zodra ik het op een dagelijkse basis ga eten wordt het een probleem
Haver is trouwens bijna altijd wel gezeik bij mij maar producten die haver bevatten niet altijd maar ligt aan hoeveelheid

Maar goed ik eet nu ook 3-4K aan alleen maar vezelrijke en clean shit, afgelopen dagen echt elke dag 70g+ vezels op, voel me zo beroerd dat ik vandaag maar heb besloten weer gewoon m'n vaste meals te eten :roflol:
Wonderbaarlijk nog steeds het zelfde gewicht maar als ik dit vol blijf houden ben ik zo n fatty

Ik ga die boekweit eens proberen ja, thanks! @marina1975

Wat jij ook zegt @Spambod ik heb geen gluten allergie
Maar zodra ik het op een dagelijkse basis ga eten wordt het een probleem
Haver is trouwens bijna altijd wel gezeik bij mij maar producten die haver bevatten niet altijd maar ligt aan hoeveelheid

Maar goed ik eet nu ook 3-4K aan alleen maar vezelrijke en clean shit, afgelopen dagen echt elke dag 70g+ vezels op, voel me zo beroerd dat ik vandaag maar heb besloten weer gewoon m'n vaste meals te eten :roflol:
Wonderbaarlijk nog steeds het zelfde gewicht maar als ik dit vol blijf houden ben ik zo n fatty
Drink je ook veel water wanneer je zo’n binges hebt, of geplande high days?

Ik kon mij zo verliezen in eten tijdens zo’n binge dat ik niet/nauwelijks dronk, tja, dan zat het allemaal goed vast natuurlijk :o

• #5.837
Drink je ook veel water wanneer je zo’n binges hebt, of geplande high days?

Ik kon mij zo verliezen in eten tijdens zo’n binge dat ik niet/nauwelijks dronk, tja, dan zat het allemaal goed vast natuurlijk :o
Grappig dat je het zegt want ik drink normaal dus heel veel water

En tijdens mn binge dagen inderdaad amper :o

Het is heel toxic want mn lichaam geeft geen feedback visueel dat ik er op achteruit ga en de pumps zijn insane dus het is heel verslavend

• #5.838
Veins komen lekker door, ook blij dat mn andere arm nu een duidelijke vein heeft

Grappig dat je het zegt want ik drink normaal dus heel veel water

En tijdens mn binge dagen inderdaad amper :o

Het is heel toxic want mn lichaam geeft geen feedback visueel dat ik er op achteruit ga en de pumps zijn insane dus het is heel verslavend
Ook niet echt een lekker voorbeeld voor je klanten lijkt me. Zeker niet als je een e-book gedragsverandering promoot. Vraag me af hoe je dat met droge ogen kunt verkopen.

• #5.840
Ook niet echt een lekker voorbeeld voor je klanten lijkt me. Zeker niet als je een e-book gedragsverandering promoot. Vraag me af hoe je dat met droge ogen kunt verkopen.
Juist de psychologie erachter uitvinden doormiddel van NLP cursussen ben ik nu mee bezig

Iets zelf ervaren en oplossen is juist iets interessants en biedt meerwaarde om andere daarbij te helpen en daarin transparant zijn is alleen maar goed in plaats van schijn op te houden

Maar jij hoeft je geen druk te maken om mij en mijn klanten hoor, je straalt aardig wat afgunst uit met je dm’s en opmerkingen wel :roflol:

Terug
Naar boven