Fitness Seller

One Cycle Won't Hurt

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.861
B3944A92-250C-44B8-BC1E-CF128DB83FAD.jpeg

1 jaar hammie gains

Wel net andere stand maar goed

• #5.862
Gewicht stabiliseert rond de 78 weer

Volgende week uur cardio per dag

Heb nu n home trainer dus maakt het een stuk toegankelijker

B93BED79-786F-4EB9-9CE3-749E922E90AE.jpeg

• #5.863
Zit er over na te denken om deze shape te maintainen alleen met wat extra activiteit, alles gaat nu gewoon lekker, geen fatigue

Ik dacht altijd dat recomp een grote meme was maar kracht blijft stijgen terwijl ik wel beetje bij beetje leaner wordt

Het gaat wel een stuk slomer dan een normale cut, maar gym performance is nog nooit zo goed gegaan

Sowieso 4x per week trainen draagt hier ook aan bij

Mn 5e keer trainen per week is meestal dan een armday als ik 5x train

Kuur je nu of nog steeds trt?

En hoe ziet je trenskimma er uit? Merk zelf ook een stuk meer kracht met 4x pw trainen dan 5-6x.

Goed fysiek !!!!

• #5.866
Kuur je nu of nog steeds trt?

En hoe ziet je trenskimma er uit? Merk zelf ook een stuk meer kracht met 4x pw trainen dan 5-6x.
Onlangs mast en primo toegevoegd voor de cosmeticzzz, na de fotoshoot lekker terug naar cruise want mentaal ga ik gewoon echt bagger op blasts en het lijkt wel steeds erger te worden

Schema is als volgt:

Upper 1:
Barbell Bench
Plate loaded incline press
Lat pulldown (wide)
Close grip row
Straight arm lat pulldown
Dumbell Side raises (dropset)
Rear delt cable ext
Cross cable ext
- Bicep oefening

Lower 1:
Hip thrust
RDL
Lying Leg Curl
Lying Leg Press
Leg Extension
Adductor
Kuiten

Upper 2:
Pendlay Row
Lat pulldown (close)
T-bar 45 degree row
Weighted dips
Plate loaded flat press
Cuffed cable side raises
Cross cable ext
- Bicep oefening

Lower 2:
Squat
Unilateral leg press
Leg extension
Seated Leg Curl
Lying Leg Curl
Adductor
Kuiten

• #5.867
Voor nu geconstateerd, darmen gaan slecht op;

Havervlokken
Speltvlokken
Weetabix (maar niet volkoren tarwe perse, die van Kellogs verdraag ik dan weer wel prima)

Voorderest dus ook bijna elke vorm van cruesli en muesli

Carbs blijven lekker bij simpele coco pops

Ik heb op een vrijdag de fotoshoot

Woensdag carbloaden is het plan, donderdag normale voeding, vrijdagochtend voor de shoot een shotje vodka en een pak aan coco pops/evt suiker wafels of taaikorstjes, zit alleen te twijfelen met water inname

Heb de shoot pas om 12 uur namelijk

• #5.868

Ik ga vanuit hier mn peak protocol uitwerken, volgende week testen, keep yall posted

Ben niet tevreden met mn shape omdat ik weet dat ik beter kan

Maar elke training gaat nu zo lekker en ik voel me wel groeien

Sterker nog, ik zit op peak bulk kracht terwijl ik 7kg minder weeg :p

Carbs blijven lekker bij simpele coco pops
Toevallig al gemerkt dat de Coco pops van de huismerken (in BE vooral Colruyt en Aldi) niet alleen meer gepofte rijst bevat maar nu ook voor zo’n 45% tarwemeel oid bevat?

Smaak was heel wat anders en kreeg er plots wat maagklachten van (terwijl ik eigenlijk geen probleem met tarwe heb). Keek plots op de doos en zag “nieuw recept- eco vriendelijker” :o toen er op gaan letter en blijkt bij meerdere merken al zo te zijn.

Toevallig al gemerkt dat de Coco pops van de huismerken (in BE vooral Colruyt en Aldi) niet alleen meer gepofte rijst bevat maar nu ook voor zo’n 45% tarwemeel oid bevat?

Smaak was heel wat anders en kreeg er plots wat maagklachten van (terwijl ik eigenlijk geen probleem met tarwe heb). Keek plots op de doos en zag “nieuw recept- eco vriendelijker” :o toen er op gaan letter en blijkt bij meerdere merken al zo te zijn.

Heel die cereal shit is sowieso maar raar. Van sommige soorten krijg ik verteringsproblemen, van anderen met op papier dezelfde ingrediënten - niet. Geen idee hoe dat zit.

Wat ik voor mezelf iig wel zeker weet is dat ik moet wegblijven van soorten waar naast rijstmeel en tarwemeel ook nog maïsmeel in zit, daar ga ik namelijk helemaal niet lekker op.

Voor de rest is het helaas trial and error elke keer als je switcht van soort.

• #5.871

Niet gemerkt nog, maar thanks for the heads up! Heb nu huismerk Jumbo of Kellogs en die zijn gelukkig prima

Heel die cereal shit is sowieso maar raar. Van sommige soorten krijg ik verteringsproblemen, van anderen met op papier dezelfde ingrediënten - niet. Geen idee hoe dat zit.
Ik heb dit dus ook, ingrediënten 1 op 1, ander merk alleen, bij de een gezeik bij de ander 0 probleem

Je neemt ook bijna geen caffeine meer voor je darmen toch? Moet ik ook eens proberen denk

@Vypaw ben nu 3 dagen low carb voel me ellendig had jij dit ook? Mijn lichaam moet omschakelen denk ik

• #5.875
Je neemt ook bijna geen caffeine meer voor je darmen toch? Moet ik ook eens proberen denk
Nee klopt, wat ook kan schelen is je inname veel meer verspreiden

En bijv minder monster en shit zoals dat nemen, want die zoetstof icm die cafeine is een aanslag op je gut microbiome

• #5.876
@Vypaw ben nu 3 dagen low carb voel me ellendig had jij dit ook? Mijn lichaam moet omschakelen denk ik
Viel wel mee maar ik haalde weer energie uit lekker vet eten :roflol:

Maar ik eet nu weer 300-400 g carbs per dag ofzo

Kan je zeggen dat ik me daar een stuk beter op voel

Ga wel voor de peak protocol 3 fat only dagen doen

• #5.877

Laatste 2 weekjes 50mg winny op TD’s en shootdag zelf

3 dagen ervoor alles ff ontharen, beetje MT2 & zonnebank pakken

Peak protocol is nu even uit mn hoofd;

Zondag/Maandag/Dinsdag:
Low carb (40-120g)
Vet (100g)
Protein (200-280g)

Cafeïne naar 0 al die dagen om diuretic effect proberen te resetten

Hoge reps (>12), geen compounds, geen legday meer

Vanaf maandag clen eruit

Woensdag:
High carb (960g)
Vet (40g)
Protein (130g)

Donderdag: Normaal dieet aanhouden, vocht etc aankijken. Rustdag + naar de wellness voor vochtonttrekking (sauna)

Normal carb (250g)
Vet (60g)
Protein (200g)

Om de 3 uur 1 vitamine C1000 pil

Cafeïne 300-600mg

Vrijdag: “Peak”
‘s Ochtends, 1,5 uur van te voren:

1x Vitamine C1000
500ml water
Cafeïne 300-600mg
Paardebloem Thee (geen idee of ik dit ga doen)
Shot vodka/whiskey

Carb load;

Suikerwafels/Taaikorstjes/Coco pops/Rookvlees

(nog niet uit over de doseringen)

Iemand op- of aanmerkingen?

Laatst bewerkt:
Als je van 120 carbs naar 960 gaat kan je aan de schijt geraken

• #5.879
Daarom nog dag er tussen om dat te fixen :p
Maar ik ga eerst n test week draaien

Zit nog te twijfelen met die hoeveelheid

Tussen de 360-960 gram ergens

Ik zou sowieso tijdens dat laden digestive enzymes gebruiken om je lichaam te helpen al die shit te verteren.

Terug
Naar boven