- Waardering
- 18.783
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Onlangs mast en primo toegevoegd voor de cosmeticzzz, na de fotoshoot lekker terug naar cruise want mentaal ga ik gewoon echt bagger op blasts en het lijkt wel steeds erger te wordenKuur je nu of nog steeds trt?
En hoe ziet je trenskimma er uit? Merk zelf ook een stuk meer kracht met 4x pw trainen dan 5-6x.

Toevallig al gemerkt dat de Coco pops van de huismerken (in BE vooral Colruyt en Aldi) niet alleen meer gepofte rijst bevat maar nu ook voor zo’n 45% tarwemeel oid bevat?
toen er op gaan letter en blijkt bij meerdere merken al zo te zijn.Toevallig al gemerkt dat de Coco pops van de huismerken (in BE vooral Colruyt en Aldi) niet alleen meer gepofte rijst bevat maar nu ook voor zo’n 45% tarwemeel oid bevat?
Smaak was heel wat anders en kreeg er plots wat maagklachten van (terwijl ik eigenlijk geen probleem met tarwe heb). Keek plots op de doos en zag “nieuw recept- eco vriendelijker”toen er op gaan letter en blijkt bij meerdere merken al zo te zijn.
Niet gemerkt nog, maar thanks for the heads up! Heb nu huismerk Jumbo of Kellogs en die zijn gelukkig primaToevallig al gemerkt dat de Coco pops van de huismerken (in BE vooral Colruyt en Aldi) niet alleen meer gepofte rijst bevat maar nu ook voor zo’n 45% tarwemeel oid bevat?
Smaak was heel wat anders en kreeg er plots wat maagklachten van (terwijl ik eigenlijk geen probleem met tarwe heb). Keek plots op de doos en zag “nieuw recept- eco vriendelijker”toen er op gaan letter en blijkt bij meerdere merken al zo te zijn.
Ik heb dit dus ook, ingrediënten 1 op 1, ander merk alleen, bij de een gezeik bij de ander 0 probleemHeel die cereal shit is sowieso maar raar. Van sommige soorten krijg ik verteringsproblemen, van anderen met op papier dezelfde ingrediënten - niet. Geen idee hoe dat zit.
Je neemt ook bijna geen caffeine meer voor je darmen toch? Moet ik ook eens proberen denk
Nee klopt, wat ook kan schelen is je inname veel meer verspreidenJe neemt ook bijna geen caffeine meer voor je darmen toch? Moet ik ook eens proberen denk
Viel wel mee maar ik haalde weer energie uit lekker vet eten@Vypaw ben nu 3 dagen low carb voel me ellendig had jij dit ook? Mijn lichaam moet omschakelen denk ik

Daarom nog dag er tussen om dat te fixenAls je van 120 carbs naar 960 gaat kan je aan de schijt geraken

Daarom nog dag er tussen om dat te fixen
Maar ik ga eerst n test week draaien
Zit nog te twijfelen met die hoeveelheid
Tussen de 360-960 gram ergens