XXL Nutrition

One Cycle Won't Hurt

Juist de psychologie erachter uitvinden doormiddel van NLP cursussen ben ik nu mee bezig

Iets zelf ervaren en oplossen is juist iets interessants en biedt meerwaarde om andere daarbij te helpen en daarin transparant zijn is alleen maar goed in plaats van schijn op te houden

Maar jij hoeft je geen druk te maken om mij en mijn klanten hoor, je straalt aardig wat afgunst uit met je dm’s en opmerkingen wel :roflol:
Klopt man ben erg jaloers

Wtf is er gaande met die terroristenbaard dan. Menig IS-strijder zou er jaloers op zijn.

Voor de rest ben je wel goed opgeblazen. Mashallah broeder, ziet er goed uit. :heart:

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.844
Wtf is er gaande met die terroristenbaard dan. Menig IS-strijder zou er jaloers op zijn.

Voor de rest ben je wel goed opgeblazen. Mashallah broeder, ziet er goed uit. :heart:
Haha ja moet ff goede baardproducten aan gaan schaffen want dit gaat nergens meer over
Maar dankjewel broeder <3

Ook niet echt een lekker voorbeeld voor je klanten lijkt me. Zeker niet als je een e-book gedragsverandering promoot. Vraag me af hoe je dat met droge ogen kunt verkopen.

Je moest eens weten hoeveel psychologen en psychiaters zelf fucking verslaafd zijn aan de alcohol of drugs of andere psychische problemen hebben of hoeveel longartsen zich helemaal de pl**ris roken van de stress nadat ze net een 3-jarig kind hebben dood zien gaan aan een longontsteking.

Als personal trainer moet je voornamelijk goed met mensen om kunnen gaan, een luisterend oor voor ze zijn en een beetje vertellen wat ze beter wel en beter niet kunnen eten. Van het feit dat je je daarnaast elke avond helemaal kapot snuift of 10000gr trenbolone gebruikt word je geen slechtere koots.

Je moest eens weten hoeveel psychologen en psychiaters zelf fucking verslaafd zijn aan de alcohol of drugs of andere psychische problemen hebben of hoeveel longartsen zich helemaal de pl**ris roken van de stress nadat ze net een 3-jarig kind hebben dood zien gaan aan een longontsteking.

Als personal trainer moet je voornamelijk goed met mensen om kunnen gaan, een luisterend oor voor ze zijn en een beetje vertellen wat ze beter wel en beter niet kunnen eten. Van het feit dat je je daarnaast elke avond helemaal kapot snuift of 10000gr trenbolone gebruikt word je geen slechtere koots.
Mijn 1e cardioloog was echt Obese. iets van 1.82m en 140kg. echt luie vetklep

• #5.847
4531F6ED-0014-48EF-BC9D-B4E80B08E150.jpeg

Laatste 1,5-2 weken misschien wat winny toevoegen voor de look, maar beetje tricky ivm de fatigue die ik ervan krijg

Morgen ook langzaam clen introduceren

40mcg om de dag ?

• #5.850
1710074361552.png

Stukje minder droog dan vorige week, maar wel een stuk voller
Weet ook gelijk waar ik wel en niet op moet gaan carb loaden iig :p

Waarom zoveel clen? Zieke overkill imo

Heb je al eens eerder clen gebruikt eigenlijk?

• #5.853
Waarom zoveel clen? Zieke overkill imo
Meningen zijn zo verdeeld over clen dat ik er geen fatsoenlijk protocol zelf uit kan pikken tbh

Dus heb er geen speciale beredenering voor

120mcg is wel veel maar dat is voor de laatste week

• #5.854
Veel te veel joh, echt !
Het zijn geen smarties !

• #5.856
1710308765579.png

Gewicht neemt gelukkig weer af
Kan alleen constant denken aan eten het is echt fucking vervelend, gaan nog een lange 4 weken worden

1710308765579.png

Gewicht neemt gelukkig weer af
Kan alleen constant denken aan eten het is echt fucking vervelend, gaan nog een lange 4 weken worden
Dat zijn wel grote stappen die je daar maakt qua gewicht. Zou mij wat te hard gaan in een cut, dan lever je niet alleen vet in lijkt me. Doe je iets speciaals (minder eten, die snap ik ook..)?

• #5.859
Dat zijn wel grote stappen die je daar maakt qua gewicht. Zou mij wat te hard gaan in een cut, dan lever je niet alleen vet in lijkt me. Doe je iets speciaals (minder eten, die snap ik ook..)?
Nee ik woog al 78kg, maar door paar binge dagen kwam ik opeens weer uit op 82
Ga nu gewoon weer terug naar m'n oude gewicht

• #5.860
Vandaag eens carnivore dieet proberen, moet zeggen dat ik met al dat vet wel een stuk langer vol zit dus misschien dat ik dit voor rustdagen aanhoud

Terug
Naar boven