XXL Nutrition

One Cycle Won't Hurt

Ooginfectie slaat op mn darmen, koude rillingen, 0 eetlust, diarree noem t maar op

Aan de positieve kant; kan het beter nu hebben dan over 2 weken :p

Even kijken of ik deze week nog krachttraining doe of het lekker bij low intensity cardio houd

Slaap is iets aan het verbeteren, 2 nachten geen oog dicht gedaan

Vannacht 4x wakker geworden maar wel oke geslapen, gewicht is weer rond de 78 ook
Misschien zou je gewoon ff rustig aan doen pik, dus...rust. 😉

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.902
Voeding is trouwens beetje dit circa 3-3,7k kcal:

Magere kwark
Dadels
Banaan
Honing
Coco pops
Whey

-

Zuurdesem brood
Ei
Biefstuk
Ui champignons

-
Boerenkool stamppot met extra groenten
Kip

-
Magere kwark
Whey
Overig fruit
Cashew noten

Ik snack ernaast nu baked protein oats (gluten vrij) of ik neem liga belvita meergranen

Hoe de f**k krijg je een oogontsteking eigenlijk? Heb je iemand op je gezicht laten schijten?

• #5.905
In slaap gevallen met m’n lenzen in, shit is fucked up
Had ik toevallig ook gisteren...dat gebeurt zelden maar kan heel vervelend zijn als je wakker word, soms vergeet je die dingen.
Jij zal dan harde lenzen hebben waarschijnlijk...met zachte kom je er meestal wel mee weg.

• #5.907
CA574973-628E-449E-9993-C0D105B912D5.jpeg

Sinds 9 maanden dat ik verhuisd ben, mn hele leven echt compleet op zn kop is (in zeer positieve zin) + andere gym wel de beste progressie geboekt in mijn hele carrière

Ondanks de rare kickbox uitwijking :roflol:

• #5.908
Had ik toevallig ook gisteren...dat gebeurt zelden maar kan heel vervelend zijn als je wakker word, soms vergeet je die dingen.
Jij zal dan harde lenzen hebben waarschijnlijk...met zachte kom je er meestal wel mee weg.
Tis gelukkig al een stuk beter

Oog was irritant maar vooral de diarree, koude rillingen (dus echt de infectie) vond ik vervelend

Ben nu eindelijk stuk minder vermoeid

Sinds 9 maanden dat ik verhuisd ben, mn hele leven echt compleet op zn kop is (in zeer positieve zin) + andere gym wel de beste progressie geboekt in mijn hele carrière

Delen die gyms 1 kleedkamer?

Schouderbladen openen erg goed, maar je biceps worden in deze pose gedwarft door je enorme front delts.

• #5.912
  • #5.913
Laatste 1,5-2 weken misschien wat winny toevoegen voor de look, maar beetje tricky ivm de fatigue die ik ervan krijg
Merk nu al weer extreme fatigue, ga proberen de dose in 2 te splitten kijken of dit het weghaalt anders laat ik de winny ook voor wat het is

Raar genoeg altijd alleen bij winny deze vermoeidheid

Training gaat wel prima maar daarna kakt het zo hard in heel de dag

Merk nu al weer extreme fatigue, ga proberen de dose in 2 te splitten kijken of dit het weghaalt anders laat ik de winny ook voor wat het is

Raar genoeg altijd alleen bij winny deze vermoeidheid
Kan te maken hebben met de lever/ winny, dus...houd het in de gaten. Als je lever het zwaar heeft dan uit zich vaak ook met (zware) vermoeidheid ed.

• #5.915
Kan te maken hebben met de lever/ winny, dus...houd het in de gaten. Als je lever het zwaar heeft dan uit zich vaak ook met (zware) vermoeidheid ed.
Jep, alleen vind het raar dat ik dat dus altijd bij winny heb

Maar niet bij een dbol/adrol, die volgens mij redelijk dezelfde hepatotoxiciteit hebben

• #5.916
Links 10 maart, rechts nu

E9DA93AD-ACDD-4DC9-92C3-6F413EF3EE68.jpeg

Ga zeker in de toekomst vaker recompen als er geen specifieke tijdsdruk is, bevalt me prima dit :)

Krijg ook juist te horen van mensen dat ik groter lijk

Nog 13 dagen om geen dikke pad te worden hehe

Halfuur cardio maar gedaan vandaag ipv uur, merkte gisteren tijdens legday dat ik toch nog niet helemaal hersteld ben van de infectie, wel geplust maar het ging moeizaam

Toch niet helemaal uit over mn carbload protocol, denk dat het minimale geneuzel het niet waard vooral met mijn gevoelige darmen, denk dat ik gewoon de week zelf beetje ga spelen de dagen ervoor met mn carb intake en kijken hoe mn shape uitpakt

Morgen of vanavond spray tan uittesten, keep yall posted

Zou volgende x gewoon een wedstrijdje plannen als ik jouw was. Krijg je later spijt van als je t niet doet.

• #5.918
Zou volgende x gewoon een wedstrijdje plannen als ik jouw was. Krijg je later spijt van als je t niet doet.
Ja heb nu momenteel niet de headspace voor een comp, daarbij wil ik dan ook wel echt een coach nemen.

Heb gemerkt dat mezelf preppen geen optie is :p

Maar heb eerst bepaalde doelen die ik voor mezelf wil behalen alvorens ik een wedstrijd ga doen, daarom hierna ff check-upje bij android, dan lekker lang cruisen, en vanuit daar verder oriënteren

Ja heb nu momenteel niet de headspace voor een comp, daarbij wil ik dan ook wel echt een coach nemen.

Heb gemerkt dat mezelf preppen geen optie is :p

Maar heb eerst bepaalde doelen die ik voor mezelf wil behalen alvorens ik een wedstrijd ga doen, daarom hierna ff check-upje bij android, dan lekker lang cruisen, en vanuit daar verder oriënteren
Snap ik, zelf zou ik ook altijd voor de laatste 6 weken mijn coach weer in de arm nemen.

• #5.920
Snap ik, zelf zou ik ook altijd voor de laatste 6 weken mijn coach weer in de arm nemen.
Precies rond de 6 weken out begon m’n mental fuckery en toen werd het zwaar, en gezien ik alleen de verantwoordelijkheid hoef af te leggen tegen mezelf is het al makkelijk om te zeggen van “doe maar rustiger aan”

Ik had er veel meer uit kunnen halen

Aan de andere kant is de shoot voornamelijk ook in kleding en dan heeft d*ck skin shredded zijn weer zn min punten

Heb nu wel een mooie balans gevonden, moet het nu alleen de laatste 13 dagen niet verknoeien :p

Terug
Naar boven