AndroidHealthClinic

One Cycle Won't Hurt

• Topic Starter Topic Starter
Nu je een aantal kgs bent aangekomen en wat weken kuurt, waar denk je dat je op dit moment meeste progressie mee hebt gemaakt qua spiergroep?
Ik denk schouders & borst
Maar dat zijn mn sterkste punten imo, dus dat was niet echt nodig
Al mn vrienden daarentegen zeggen echter dat mn rug echt heel goed is gegroeid zowel qua dikte als wijdte en de aanhechting van mn schouders naar armen toe

Ik denk schouders & borst
Maar dat zijn mn sterkste punten imo, dus dat was niet echt nodig
Al mn vrienden daarentegen zeggen echter dat mn rug echt heel goed is gegroeid zowel qua dikte als wijdte en de aanhechting van mn schouders naar armen toe
En al subtiele plannen voor na je kuur, wellicht verlengen?

En al subtiele plannen voor na je kuur, wellicht verlengen?
Bro als het aan mij lag had ik de dose nu verdubbeld van beide compounds en het voor 12 weken gerund en daarna gewoon cruisen :p

Maar ik wacht ff af wat coach zegt

Aan de ene kant, kan ik niet super optimaal trainen door gym sluiting, dus is 8 weken miss wel verstandig

Aan de andere kant, progressie blijft wel prima gaan tot heden, dus verlenging is geen gek idee

• Like
Waarderingen: AK
Ook moet ik zeggen dat ik nog wel 1x in de week een jointje rook

Deze week is dan uitzondering met 2 keer misschien vanavond 3e keer

Maar heb nooit het gevoel gehad dat THC met mate een negatieve impact heeft op spiergroei

Wel dat de REM slaap verstoord kan worden wat dan weer indirect een negatief effect heeft

En overmate aan THC weer volgens mij oestrogeen aanmaak stimuleert

Maar aan de andere kant ontspant je lichaam weer waardoor het bevorderlijk kan zijn voor herstel

Lees zoveel tegensprekende studies hierover

Genoeg mensen die een berg drugs nemen icm roids. Een beetje cannabis op z'n tijd zal echt geen ramp zijn. Alles beter dan alcohol.

Zou zoiezo hoe cliché het ook klinkt, als je kuurt echt alles aan doen om max resultaten te halen. Geen drank en drugs bijv, zodat je niet aan het eind van de rit straks denkt “had ik maar…”

Maar heb nooit het gevoel gehad dat THC met mate een negatieve impact heeft op spiergroei

Wel dat de REM slaap verstoord kan worden wat dan weer indirect een negatief effect heeft

Maar aan de andere kant ontspant je lichaam weer waardoor het bevorderlijk kan zijn voor herstel

Ja maar er is nooit een studie op uitgevoerd bij chronische gebruikers. Wel bij acute gebruikers.

Ben er pas nog mee bezig geweest om het 1 en ander uit te zoeken, gewoon geen hard feit te vinden

Schwarzenegger smokede ook gewoon

Uiteraard iedereens eigen keuze en aangezien ik 0.0 verstand heb van drugs kan ik hier weinig informatief aan toevoegen.

Ben er pas nog mee bezig geweest om het 1 en ander uit te zoeken, gewoon geen hard feit te vinden

Schwarzenegger smokede ook gewoon
Nee klopt, zijn nooit echt goede studies naar gedaan, of ik kan ze niet vinden
Roken zelf is natuurlijk sowieso niet optimaal

Mijn ervaring is dat wiet weinig tot geen impact heeft op kracht en spiergroei. Heb zelf bijna 10 jaar Lang dagelijks geblowd en ben er nu net 2 jaar vanaf. maar heb niks gemerkt m.b.t kracht en massa. Enigste nadeel is het feit dat je het rookt en dat natuurlijk nooit goed is voor je conditie. Beste is verdampen met een vaporizer maarja is natuurlijk niet zo lekker als een joint:p

Wiet heeft geen invloed niet dat ik gemerkt heb iig in zekere zin had het een positieve invloed omdat ik stoned een veel betere focus heb en daardoor training.

dat heb ik ook als een klein jointje rook dan kan veel beter focussen

Same here. Vaak richting het einde vd training, als ik nog ff alles wil geven, maar al ver op ben. Neem ik een paar hijsjes en dan heb ik minder last van de verzuring.

Die 175 reps squat marathon van afgelopen vrijdag bijv. Bij de 4e set van 30 reps was ik werkelijk leeg . Paar Hijsje en heb er nog 50 reps aan vastgeplakt. Maar dit werkt alleen thuis.
Ga niet de gym uit om naar mn auto te lopen ofzo.

Kan het ook makkelijk zonder. Maar het helpt me dan wel goed als ik het doe

Wat verschillen mensen neurologisch toch, als ik een blow rook kun je me afschrijven. Slaap er wel heerlijk op :)

Blowen en trainen, zie het echt niet voor me🤣 roken jullie dan hasj of wiet? Zie het niet voor me na wiet nog te trainen, gaan kan miss nog wel

Weed, paar kruimels is voldoende. Geen space stokken. Net genoeg om in mn "zone" te komen.

Ik word persoonlijk bijzonder actief ervan.
Na een sticky loop ik zo de tuin in om de rest vd dag te tuinieren, heerlijk.

Of ik ruim en richt het huis of kasten opnieuw in. Bij mij werkt het echt stimulerend.

• Like
Waarderingen: vntl
Weed, paar kruimels is voldoende. Geen space stokken. Net genoeg om in mn "zone" te komen.

Ik word persoonlijk bijzonder actief ervan.
Na een sticky loop ik zo de tuin in om de rest vd dag te tuinieren, heerlijk.

Of ik ruim en richt het huis of kasten opnieuw in. Bij mij werkt het echt stimulerend.
O dat heb ik met coke en speed. Mijn huis en tuin zijn dan ook een echte teringzooi.

Terug
Naar boven