MuscleMeat

One Cycle Won't Hurt

Speed dacht ik vroeger dat ik heel goed bezig was.

Smorgens , telefoon uit mekaar geschroeft, tv opengemaakt, allerlei kabels aan elkaar gefreaked, doorverbonden etc.
Stereokabels opengesneden en afgetakt naar een audio plug kabel. Ja ik dacht echt dat ik dingen uit kon vinden.

Smorgens , telefoon uit mekaar geschroeft, tv opengemaakt, allerlei kabels aan elkaar gefreaked, doorverbonden etc.
Stereokabels opengesneden en afgetakt naar een audio plug kabel. Ja ik dacht echt dat ik dingen uit kon vinden.
Herkenbaar :roflol:

Hahahahaa zo herkenbaar, de hele nacht met je "geniale" kop aan je pc zitten kloten, nieuwe uitvindingen gedaan enzo.
Dag daarna start je je pc op; blue screen... Kun je weer alles opnieuw gaan installeren omdat je er zo'n onmogelijke teringzooi van hebt gemaakt dat je geluk hebt dat je uberhaupt het bios scherm nog te zien hebt gekregen.

• Topic Starter Topic Starter
Ochtendgewicht: 71,7
Gaat niet meer heel hard

Tempo squat
3x8x105
Het is eigenlijk niet kracht maar meer conditie wat hier kut is
Laatste rep is echt ademen voor het leven

Leg Ext
3x12x45

Standing Leg Curls
3x12x17,5

Nordic curls waren geen succes

SLDL
3x12x102

Calf Raise
3x12x20

Wat is een tempo squat?

Gewoon meer focus op langzaam zakken eigenlijk (3-4 sec)

Oh, zo. Dacht juist andersom dat je het supersnel ofzo deed :D

Merk zelf altijd dat slow negatives voor benen echt extreem effectief zijn. Ik doe ook wel eens hack squats of leg press met 3-4sec negatives en dan een zo explosief mogelijke positieve fase. Gewichten die je dan verplaatst zijn doorgaans misschien iets minder maar de pomp en spierpijn de volgende dag is altijd fucking nice.

Oh, zo. Dacht juist andersom dat je het supersnel ofzo deed :D

Merk zelf altijd dat slow negatives voor benen echt extreem effectief zijn. Ik doe ook wel eens hack squats of leg press met 3-4sec negatives en dan een zo explosief mogelijke positieve fase. Gewichten die je dan verplaatst zijn doorgaans misschien iets minder maar de pomp en spierpijn de volgende dag is altijd fucking nice.
Jep, en mijn uitvoering blijft ook beter nu
Merk als ik snel drop bij squats dat m'n barpath helemaal de weg kwijt raakt :p

2 foto's precies 1 jaar verschil

Links 75kg, rechts 73,4kg

Snapchat-609092206.jpg

BOR
2x10x67

Rack pulls
2x8x177

Shrugs
2x12x137

Pulldown
2x10x62

Row
2x8x62

One Handed Pulldown
2x12x20

Bicep Curl
3x10x15

Hammer Curl
2x8x15

Rope Curl
2x15x25

2 foto's precies 1 jaar verschil

Links 75kg, rechts 73,4kg

Snapchat-609092206.jpg

BOR
2x10x67

Rack pulls
2x8x177

Shrugs
2x12x137

Pulldown
2x10x62

Row
2x8x62

One Handed Pulldown
2x12x20

Bicep Curl
3x10x15

Hammer Curl
2x8x15

Rope Curl
2x15x25
Damn, nice progressie gemaakt dit jaar man!

Ja echt sinds dit jaar zo veel meer kennis mbt voeding en training opgedaan wat wel echt heeft geholpen :D
Is ook goed te zien. No homo, maar ik vind je fysiek best wel droom fysiek kaliber.
Zou er zelf gigantisch blij mee zijn om ooit ook maar in de buurt daarvan te komen.

Lekker bezig!

goede progressie man! :D

ik moet gouw een keer foto's laten schieten want zelf doen vindt ik echt kut kom er helemaal verkeerd op te staan.
wat is je algemene gevoel van deze kuur?

ik moet gouw een keer foto's laten schieten want zelf doen vindt ik echt kut kom er helemaal verkeerd op te staan.
wat is je algemene gevoel van deze kuur?
Algemene gevoel is gewoon prima, voel me nu gewoon zoals ik me normaal ook zou voelen
Op de een of andere manier cringe ik alleen wel heel erg op veel mensen en staan heel veel mensen hun gedrag me echt niet aan laatste tijd

Op de een of andere manier cringe ik alleen wel heel erg op veel mensen en staan heel veel mensen hun gedrag me echt niet aan laatste tijd
Dacht dat dit mijn persoonlijkheid was, maar misschien ben ik het gewoon niet anders meer gewend na zo lang on :roflol:

Herkenbaar :p. Destijds ook last van gehad. Niet zo erg dat ik in een upje naar een parkje rijd om iemand een paar stompen te verkopen, maar de irritaties waren wel hoger dan normaal.

Toch wel leuk nieuws
ZZP gym in België gevonden met speciale posering ruimte en belichting

Denk dat ik daar een rittenkaart ga kopen, relatief duur maar plate loaded leg press, hack squat en een shit ton aan andere apparaten dus voor legday perfect

Vandaag ff lekker push geknald, zal zo foto's droppen

Ik ga morgen weer, ff legday pompen
Zondag ofzo ga ik 1RM squat testen met sleeves en belt

Flat Dumbell Press
1x8x42,5
1x6x42,5

Incline Dumbell Press
2x8x25

Dumbell Shoulder Press
2x10x25

Side Raise
2x12x6