- Waardering
- 18.834
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Love manZiet er goed vol uit maatje. Beetje tevreden tot dusver?
Of toch de klassieker; ik had veel meer verwacht van m'n eerste kuur?![]()

Moet ik een keer proberen, thanks voor de info2 sets 3 sec negatief met 1 sec hold @ top
2 sets 3 sec concentrisch met 1 sec hold @ top
Na een aantal weken gaat die extra massa natuurlijk opvallenLove man
Ja ben zeker tevreden
Eerste weken had ik meer verwacht maar sinds vorige week voldoet het wel echt aan m'n verwachtingen
En het wordt nu oprecht dag bij dag beter voor mn gevoel![]()
Ja man dat wel, maar opzich wel lekker gevoelVoel je niet je traps vol lopen als je op side laterals een hold doet bovenin?
Foto ziet er prima uit hoor… wou dat ik zo uit mijn eerste kuur gekomen was![]()

Moet ergens compenseren natuurlijk
Dat gaat over RDL’s tho. Bij SLDL’s ga je helemaal tot de grond volgensmij, anders is het een RDL. Dus zijn doel is ook om lager te zakken dan bij een RDL lijkt me hahaWaarschijnlijk zakte je ook te laag. Voor mezelf heb ik uitgevonden dat je om in een RDL puur je hams en glutes te voelen je maar een heel kleine ROM nodig hebt.
Je bent in de war. Een SLDL een conventionele deadlift met rechte benen noemen slaat nergens op. Het komt niet eens in de buurt.RDL = liftoff vanuit een rack, begin je BOVENAAN, zak je tot hams stretchen en dan terug. Een volle rep eindig je dus bovenaan.
SLDL = liftoff vanaf de grond. In principe gewoon een conv deadlift maar dan met benen recht. Een volle rep eindig je dus stil op de grond.
Wat?Je bent in de war. Een SLDL een conventionele deadlift met rechte benen noemen slaat nergens op. Het komt niet eens in de buurt.
Een RDL daarintegen is wel een conventionele deadlift zonder dat het gewicht de grond raakt.
Een SLDL rep eindig je niet stil op de grond...
Het gewicht raakt de grond niet.
www.instagram.com
www.instagram.com
Wat?
SLDL. Liftoff vanaf de grond. Lockout bovenaan en eindigt op de grond.
![]()
TBJP op Instagram : "Stiff leg - 187kg x 21 , another pb ticked off. The adductor tear is letting me get away with certain lifts thanfully, and keeping this light , keeps it safe. I have covered Lots of questions on these before so refer to other pos
7,626 likes, 70 comments - jordanpeterstbjp op January 1, 2022: "Stiff leg - 187kg x 21 , another pb ticked off. The adductor tear is letting me get away with certain lifts thanfully, and keeping this light , keeps it safe. I have covered Lots of questions on these before so refer to other posts...www.instagram.com
![]()
TBJP op Instagram : "Some decent stiff leg pulls today. I thought it may be helpful to put today’s stiff leg deadlift video next to some conventional deadlifts from a couple weeks ago to illustrate why I harp on so much about focusing on the stiff le
8,661 likes, 154 comments - jordanpeterstbjp op October 30, 2021: "Some decent stiff leg pulls today. I thought it may be helpful to put today’s stiff leg deadlift video next to some conventional deadlifts from a couple weeks ago to illustrate why I harp on so much about focusing on the stiff...www.instagram.com
RDL Liftoff vanuit een rack, neergaande beweging, stretch en omhoog.
Je bent een tijd weg geweest van het forum en het enige wat me opvalt is dat je onzin uitkraamt.
RDL is een van de beste bodybuild oefeningen voor posterior chain imo. Hams, glutes en rug. SLDL kan ook, maar is technisch veel moeilijker.zocht net nog paar videos voor de houding bij deze oefening 🤝