Fitness Seller

One Cycle Won't Hurt

Wat?
SLDL. Liftoff vanaf de grond. Lockout bovenaan en eindigt op de grond.

RDL Liftoff vanuit een rack, neergaande beweging, stretch en omhoog.

Je bent een tijd weg geweest van het forum en het enige wat me opvalt is dat je onzin uitkraamt.

Nog nooit gezien dat iemand SLDL vanuit de grond doet. Interessant. Als dit de correcte vorm dan maakt iedereen van de SLDL een RDL met rechte benen.

• Topic Starter Topic Starter
BOR
2x10x60
1x10x70

Block Pull
1x18x150
1x8x170

Shrugs
2x12x150

Close Grip Pulldown
2x8x67
Volgende x weer doen, niet alle reps waren clean

Row
2x10x65

One Handed Row
2x8x25

Bicep & tricep werk
Morgen extra rustdag want plotselinge deadline + werk

BOR
2x10x60
1x10x70

Block Pull
1x18x150
1x8x170

Shrugs
2x12x150

Close Grip Pulldown
2x8x67
Volgende x weer doen, niet alle reps waren clean

Row
2x10x65

One Handed Row
2x8x25

Bicep & tricep werk
Morgen extra rustdag want plotselinge deadline + werk
Shrugs 150kg,
Nice for the anabolic traps

Als je rows op de juiste manier uitvoert ga je genoeg traps aanspreken. Al helemaal als je een deadflift (sldl of rdl ook prima) in je skimma hebt. Isolatie is nogal overbodig, of je moet shruggen leuk vinden. :shrug:

overdeveloped traps verneuken jefysiek eerder imo.
1641767763568.png

Als je rows op de juiste manier uitvoert ga je genoeg traps aanspreken. Al helemaal als je een deadflift (sldl of rdl ook prima) in je skimma hebt. Isolatie is nogal overbodig, of je moet shruggen leuk vinden. :shrug:

overdeveloped traps verneuken jefysiek eerder imo.
1641767763568.png
Volledig mee eens man
Ik vind traps altijd lijken alsof er een kleiner persoon in de persoon zit

Is er een row op dé juiste manier tho. Hangt gewoon af hoe je je row uitvoert. Ellebogen hoog = rear delt, traps, rhomboids
Wat voor angle je ook pulled ga je nooit een vsn die spiergroepen kunnen elimineren, alleen misschien wat
Minder load op bepaalde sectie van je rug.

Verder kan je veel meer stimulus uit je row halen als je weet hoe je moet rowen. Tot waar stretch je, hoe diep pull je, positionering van handen en ellebogen. Er zit een wezenlijk verschil tussen thumbless grip met bepaalde angle pullen dan wanneer je gewoon iets naar je toe trekt zonder er bij na te denken. Je kan heel snel van een uiterst effectieve rug oefening gaan naaf een row met fucking veel bicep stimulus en gare rug stimulus zonder contractie.

Laat de science based community het niet horen mAad met goede MMC en tut Ben ik er heilig van overtuigd dat je row veel meer oplevert.

Wat voor angle je ook pulled ga je nooit een vsn die spiergroepen kunnen elimineren, alleen misschien wat
Minder load op bepaalde sectie van je rug.

Verder kan je veel meer stimulus uit je row halen als je weet hoe je moet rowen. Tot waar stretch je, hoe diep pull je, positionering van handen en ellebogen. Er zit een wezenlijk verschil tussen thumbless grip met bepaalde angle pullen dan wanneer je gewoon iets naar je toe trekt zonder er bij na te denken. Je kan heel snel van een uiterst effectieve rug oefening gaan naaf een row met fucking veel bicep stimulus en gare rug stimulus zonder contractie.

Laat de science based community het niet horen mAad met goede MMC en tut Ben ik er heilig van overtuigd dat je row veel meer oplevert.
Daarom dat ik ook strict rows prefereer ipv die cheat zooi. Heb nooit het gevoel dat die barbell rows die de helft van de bevolking doet zin hebben

Los van of ze iets doen of niet zijn een paar setjes shrugs zo nu en dan gewoon lekker.

Gezien TS ze met 150kg doet zullen het wel een beetje bullshit shrugs zijn met een spastische beweging en een ROM van 3cm :P no offence tho.

Het beste doe je shrugs een beetje naar voren leunend (zo werk je meer volgens de natuurlijke functie van de traps itt wanneer je helemaal rechtop staat) en houd je die squeeze boven 1-2 tellen vast. 100kg op de bar is voor mij meer dan genoeg. Ik heb nog maar weinig mensen met echt veel gewicht mooie shrugs zien doen.

Overigens ben ik het er wel mee eens dat overdeveloped traps je fysiek kunnen verneuken. Het maakt je optisch smaller in de schouders als je enorme traps hebt.

Maar de meesten onder ons hoeven daar denk ik niet bang voor te zijn. Zo’n freaky bodypart is grotendeels genetics.

Ja paar setjes shrugs gaat inderdaad niet je ineens stieren traps geven dus kan geen kwaad. Wat op zich wel kan als je extra trap stimulus wilt is een upright row programmeren. Main tarrget = side delts maar je pakt aardig wat traps mee. Alleen die oefening goed uitvoeren is best tricky en doet voor vele pijn.

Terug
Naar boven