Fitness Seller

One Cycle Won't Hurt

• Topic Starter Topic Starter
  • Like
Waarderingen: AK
Drie keer per week hamstrings doen met jouw overall level of development momenteel is een beetje overdreven denk ik.
Ja denk je?
Had het overlegd met coach en ipv meer sets te doen had hij aangeraden om de frequentie wat op te hogen
Ze zijn wel een stukje gegroeid maar nog niet waar ik ze wil hebben

Ja denk je?
Had het overlegd met coach en ipv meer sets te doen had hij aangeraden om de frequentie wat op te hogen
Ze zijn wel een stukje gegroeid maar nog niet waar ik ze wil hebben

Je traint PPL toch? Ofzoiets

Dan zou ik pull push legs doen (dus 1 dag tussen pull en legs) en na je pull nog een lying/seated/standing leg curl doen, 3-4 sets. Dan train je hamstrings dus in principe ook meerdere keren per week dmv een beetje touch up work. Dat werkt doorgaans best goed

Je traint PPL toch? Ofzoiets

Dan zou ik pull push legs doen (dus 1 dag tussen pull en legs) en na je pull nog een lying/seated/standing leg curl doen, 3-4 sets. Dan train je hamstrings dus in principe ook meerdere keren per week dmv een beetje touch up work. Dat werkt doorgaans best goed
Jep PPL
Wat jij zegt was ook mijn idee van 3x hamstring per week
2x gewoon met legday en dan idd ergens nog op een dag wat setjes lying leg curls erbij

BOR
2x10x65

Rack Pull
2x8x230
Volgende keer wel lager gewicht pakken

Close Grip Lat Pulldown
2x8x87
Lekker veel kracht op geboekt tov vorige maand

Shrugs
2x15x110

Low Row 2 sec hold
2x8x80
Lager pakken volgende x

Machine Row
2x8x110

Bicep Curl
2x8x14
Hammer
2x8x14
High cable
2x8x10
Rope
2x12x25

Ga overigens straks een Fortex belt bestellen
De belt bij mijn gym is te groot waardoor ik dus niet fatsoenlijk ermee kan bracen
Heb in die homegym een vriend van mij zn belt kunnen gebruiken en dat scheelde zoveel qua bracen/kracht

Ga overigens straks een Fortex belt bestellen
De belt bij mijn gym is te groot waardoor ik dus niet fatsoenlijk ermee kan bracen
Heb in die homegym een vriend van mij zn belt kunnen gebruiken en dat scheelde zoveel qua bracen/kracht
Welke fortex belt, die met clipsluiting?

• Like
Waarderingen: Apw
Ochtendgewicht: 73,8

Inject vanochtend ging niet helemaal soepel, de helft liep weer uit mn glute :roflol:

Been pics:
Snapchat-1916349533.jpg
Snapchat-147048058.jpg
Snapchat-1664726952.jpg

Squat
1x8x80
2x8x110

Leg Ext 2 sec hold
2x11x91

Uni Leg Press
1x8x65
2x8x85
Benen waren al moe van leg extension

SLDL
2x15x80

LLC
1x12x49
1x9x49

Adductor 2 sec hold
1x15x58
1x9x58

Uni Standing Calf Raise
3x12x10

Vanavond nog ff onderarmen

Gewoon nog 1 ml zetten dan

Z injection methode doe ik meestel. 9vd10 keer all good alleen soms inderdaad backfire, maar wat eruit loopt is wellicht 0.1ml, niet dat je denkt dat al je gear regelrecht eruit druipt en een dubbele shot neemt.

Z injection methode doe ik meestel. 9vd10 keer all good alleen soms inderdaad backfire, maar wat eruit loopt is wellicht 0.1ml, niet dat je denkt dat al je gear regelrecht eruit druipt en een dubbele shot neemt.
Niks riskeren, meer injecteren

Nopeee, heb ook nog steeds geen rolmaat eigenlijk
Maar misschien beter voor mijn mentale gesteldheid ook
Je hebt zo'n meetlint nodig dat bij een naaisetje hoort. Flexibeler. Of heeft die vriend zo'n rolmaat die er speciaal voor bedoeld is?

Terug
Naar boven