- Waardering
- 18.674
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 16%
Ja had vrijdag alleen quads getrained omdat de rest niet optimaal te trainen viel in die homegym
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja had vrijdag alleen quads getrained omdat de rest niet optimaal te trainen viel in die homegym
Ja denk je?Drie keer per week hamstrings doen met jouw overall level of development momenteel is een beetje overdreven denk ik.
Loaded Leg Curls? Of waar staat LLC voor?
Lying Leg Curls

Ja denk je?
Had het overlegd met coach en ipv meer sets te doen had hij aangeraden om de frequentie wat op te hogen
Ze zijn wel een stukje gegroeid maar nog niet waar ik ze wil hebben
Jep PPLJe traint PPL toch? Ofzoiets
Dan zou ik pull push legs doen (dus 1 dag tussen pull en legs) en na je pull nog een lying/seated/standing leg curl doen, 3-4 sets. Dan train je hamstrings dus in principe ook meerdere keren per week dmv een beetje touch up work. Dat werkt doorgaans best goed
Welke fortex belt, die met clipsluiting?Ga overigens straks een Fortex belt bestellen
De belt bij mijn gym is te groot waardoor ik dus niet fatsoenlijk ermee kan bracen
Heb in die homegym een vriend van mij zn belt kunnen gebruiken en dat scheelde zoveel qua bracen/kracht
Ja man, vond die wel fijn

Niks riskeren, meer injecterenZ injection methode doe ik meestel. 9vd10 keer all good alleen soms inderdaad backfire, maar wat eruit loopt is wellicht 0.1ml, niet dat je denkt dat al je gear regelrecht eruit druipt en een dubbele shot neemt.
Bij twijfel. Bijpakken.
Je hebt zo'n meetlint nodig dat bij een naaisetje hoort. Flexibeler. Of heeft die vriend zo'n rolmaat die er speciaal voor bedoeld is?Nopeee, heb ook nog steeds geen rolmaat eigenlijk
Maar misschien beter voor mijn mentale gesteldheid ook
Ja man die had er zo eenJe hebt zo'n meetlint nodig dat bij een naaisetje hoort. Flexibeler. Of heeft die vriend zo'n rolmaat die er speciaal voor bedoeld is?
Heb er zelf zo eentje gehaald:
Is top ja!Heb er zelf zo eentje gehaald:
![]()