- Waardering
- 20.544
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 120kg
- Vetpercentage
- 50%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Be insane or remain the same 😤
Dat weet ik wel zeker.. ik denk eerlijkgezegd niet dat het bij 1 kuur blijft![]()

Sterke lat pulldowns

Is wel close grip

Ohp is idd een fun lift
Ja scheelt al wel, muziek hier is om te jankenTrain al jaren zonder muziek, maar gelukkig draaien ze Savonds wel degelijke muziek.
Heb ooit van airpods geprobeerd, maar vielen elke keer uit of zaten gewoon niet fijn.
Tot een paar maanden geleden mochten we na 20.00 eigen muziek afspelen, maar zoals dat gaat in nederland kunnen sommige mensen zich niet aan de regels houden en was die speaker al na paar weken opgeblazen van die bass geluiden en uiteraard niemand had het gedaan.Ja scheelt al wel, muziek hier is om te janken
Dan nog zoveel mensen die teveel lullen
Bij ons hadden ze de acid aan laten staan dus 's Ochtends moesten alle oudjes heel de ochtend op beuktechno trainen, toen zijn ze gaan klagen en nu is het alleen maar van die verlepte kut houseTot een paar maanden geleden mochten we na 20.00 eigen muziek afspelen, maar zoals dat gaat in nederland kunnen sommige mensen zich niet aan de regels houden en was die speaker al na paar weken opgeblazen van die bass geluiden en uiteraard niemand had het gedaan.
Nu draaien ze savonds beetje mix funx stijl en wat hardere muziek stijlen, wel oke.

Ik raak juist eerder te tel kwijt door al die mensen om me heen die constant aan het lullen zijnIk train nooit met muziek. Ik raak altijd de tel kwijt met mijn reps als Slipknot erdoorheen schreeuwt, fucking irritant.

Nog steeds te onzeker om een korte broek te dragen maar we zijn op weg 😎
Sorry voor de afschuwelijke onderbroek x
Squat
2x7x112,5
Zeer tevreden over diepte
Moet wel echt ff goede belt gaan kopen
Leg Press
1x12x195
2x8x195
Rechterknie voelde raar daarom niet unilateraal
Leg Ext
3x9x93
Standing calf raise
Onzeker zijn fix je niet je hams en quads te trainen he.Wat meer aandacht aan je kuiten geven.
Welke gymTot een paar maanden geleden mochten we na 20.00 eigen muziek afspelen, maar zoals dat gaat in nederland kunnen sommige mensen zich niet aan de regels houden en was die speaker al na paar weken opgeblazen van die bass geluiden en uiteraard niemand had het gedaan.
Nu draaien ze savonds beetje mix funx stijl en wat hardere muziek stijlen, wel oke.
Dat ga ik niet zeggen aangezien ik dan ineens allemaal dbb gasten tegen kom. Geen basic fit/sport4free iig. 🙋♂️