MuscleMeat

One Cycle Won't Hurt

1500 kliko shrugs, goei

gaat nogsteeds steady hier :D goed bezig.. ik denk eerlijkgezegd niet dat het bij 1 kuur blijft :P

• Topic Starter Topic Starter
Strict OHP voor de fun
1x1x75

LLC
1x12x49
1x11,5x49
1x9x49

Adductor
1x15x58
1x13x58

SLDL
3x12x90

Vanavond onderarmen & wat tricep werk
Morgen dan alleen quads & kuiten, vind ik mentaal wat beter te handelen dan om ook nog hammies op die dag te doen

Maar nieuwe bluetooth oortjes opnieuw besteld
Snap oprecht niet hoe sommige mensen zonder muziek kunnen trainen
Heb nu een koptelefoon die voor de helft werkt en word helemaal gek
Vind het trainen een stuk minder leuk en intensiteit/focus is ook gewoon minder

Train al jaren zonder muziek, maar gelukkig draaien ze Savonds wel degelijke muziek.
Heb ooit van airpods geprobeerd, maar vielen elke keer uit of zaten gewoon niet fijn.

Train al jaren zonder muziek, maar gelukkig draaien ze Savonds wel degelijke muziek.
Heb ooit van airpods geprobeerd, maar vielen elke keer uit of zaten gewoon niet fijn.
Ja scheelt al wel, muziek hier is om te janken
Dan nog zoveel mensen die teveel lullen

Ja scheelt al wel, muziek hier is om te janken
Dan nog zoveel mensen die teveel lullen
Tot een paar maanden geleden mochten we na 20.00 eigen muziek afspelen, maar zoals dat gaat in nederland kunnen sommige mensen zich niet aan de regels houden en was die speaker al na paar weken opgeblazen van die bass geluiden en uiteraard niemand had het gedaan.

Nu draaien ze savonds beetje mix funx stijl en wat hardere muziek stijlen, wel oke.

Ik train nooit met muziek. Ik raak altijd de tel kwijt met mijn reps als Slipknot erdoorheen schreeuwt, fucking irritant.

Tot een paar maanden geleden mochten we na 20.00 eigen muziek afspelen, maar zoals dat gaat in nederland kunnen sommige mensen zich niet aan de regels houden en was die speaker al na paar weken opgeblazen van die bass geluiden en uiteraard niemand had het gedaan.

Nu draaien ze savonds beetje mix funx stijl en wat hardere muziek stijlen, wel oke.
Bij ons hadden ze de acid aan laten staan dus 's Ochtends moesten alle oudjes heel de ochtend op beuktechno trainen, toen zijn ze gaan klagen en nu is het alleen maar van die verlepte kut house :roflol:

Ik train nooit met muziek. Ik raak altijd de tel kwijt met mijn reps als Slipknot erdoorheen schreeuwt, fucking irritant.
Ik raak juist eerder te tel kwijt door al die mensen om me heen die constant aan het lullen zijn :p
Met oortjes in/koptelefoon op praat niemand tegen je, heerlijk vreedzaam

• Haha
Waarderingen: AK
Nog steeds te onzeker om een korte broek te dragen maar we zijn op weg 😎
Sorry voor de afschuwelijke onderbroek x

Squat
2x7x112,5
Zeer tevreden over diepte
Moet wel echt ff goede belt gaan kopen

Leg Press
1x12x195
2x8x195
Rechterknie voelde raar daarom niet unilateraal

Leg Ext
3x9x93

Standing calf raise

Nog steeds te onzeker om een korte broek te dragen maar we zijn op weg 😎
Sorry voor de afschuwelijke onderbroek x

Squat
2x7x112,5
Zeer tevreden over diepte
Moet wel echt ff goede belt gaan kopen

Leg Press
1x12x195
2x8x195
Rechterknie voelde raar daarom niet unilateraal

Leg Ext
3x9x93

Standing calf raise
5EF955FC-B805-4024-A793-7D9F41DBE2AA.jpeg

Onzeker zijn fix je niet je hams en quads te trainen he. :p Wat meer aandacht aan je kuiten geven.

Welke gym

• Heart
Waarderingen: AK
Terug
Naar boven