Fitness Seller

One Cycle Won't Hurt

Dat ga ik niet zeggen aangezien ik dan ineens allemaal dbb gasten tegen kom. Geen basic fit/sport4free iig. 🙋‍♂️
Ik kom bij ze allemaal😂 ook de local kleine gymmies. Maar dan blijven er indd niet veel over nee.

Nog steeds te onzeker om een korte broek te dragen maar we zijn op weg 😎
Sorry voor de afschuwelijke onderbroek x

Squat
2x7x112,5
Zeer tevreden over diepte
Moet wel echt ff goede belt gaan kopen

Leg Press
1x12x195
2x8x195
Rechterknie voelde raar daarom niet unilateraal

Leg Ext
3x9x93

Standing calf raise
Snap sws niet waarom je onzeker over je legs bent man. voor bb standaarden niet zieke poten maar dat komt nog wel. Maar benen beter dan 98% van jou leeftijd dus niks mis mee.

nice! hoe vaak train je jij quads per week?

Hoelang ben je al bezig met je cycle btw ?
Nog iets veranderd gaandeweg of nog steeds op de 250/200 test/primo.

En nog steeds van plan om off te gaan ?

• Topic Starter Topic Starter
Snap sws niet waarom je onzeker over je legs bent man. voor bb standaarden niet zieke poten maar dat komt nog wel. Maar benen beter dan 98% van jou leeftijd dus niks mis mee.
Waardeer het man
Lets hope so :p
Alhoewel het tempo waarmee ze nu groeien zeker niet tegen valt

Gaat top. Al leuke definitie op je benen. ! Vind ze er goed uitzien!

Hoelang ben je al bezig met je cycle btw ?
Nog iets veranderd gaandeweg of nog steeds op de 250/200 test/primo.

En nog steeds van plan om off te gaan ?
Nog steeds 250 test/200 primo
Al heb ik afgelopen 2 pins wel ietsjes meer gepind om vials mooi op te maken (270/220)

Mijn plan is niet om off te gaan, maar ff kijken wat de coach zegt

Al heb ik afgelopen 2 pins wel ietsjes meer gepind om vials mooi op te maken (270/220)

LETS GOOOOOOOOO 🚀🚀🚀🚀🚀

Haaruitval oid gehad?

Haha was te verwachten 😛, het smaakt allemaal naar meer helaas….

Ja natty trainen is nu gewoon zonde van m'n tijd, hoe lullig het ook klinkt 😅
Die gedachtegang is zeer begrijpelijk, zo verliep het ook bij mij. Vooral als je bepaalde doelen voor ogen hebt is het lastig om een periode in te moeten gaan waarin je de gewonnen massa beetje bij beetje toch gaat verliezen. Ik weet ook nog dat ik allemaal voornemens had Maarja jij kan wel raden waar die voornemens nu ergens liggen😂

Die gedachtegang is zeer begrijpelijk, zo verliep het ook bij mij. Vooral als je bepaalde doelen voor ogen hebt is het lastig om een periode in te moeten gaan waarin je de gewonnen massa beetje bij beetje toch gaat verliezen. Ik weet ook nog dat ik allemaal voornemens had Maarja jij kan wel raden waar die voornemens nu ergens liggen😂
Maatje van me gaat 2e kuur 500 test 300 deca 50mg anadrol doen en start ongeveer in de periode dat ik "off" zou moeten gaan
Dat kan mijn ego dus echt niet aan :roflol:

Maatje van me gaat 2e kuur 500 test 300 deca 50mg anadrol doen en start ongeveer in de periode dat ik "off" zou moeten gaan
Dat kan mijn ego dus echt niet aan :roflol:
Dat is toch wel een flinke kuur voor een 2e cycle, beetje overkill lijkt me. Haha achja uiteindelijk is het een wedstrijd met jezelf maat.

Terug
Naar boven