XXL Nutrition

One Cycle Won't Hurt

• Topic Starter Topic Starter

Week 10 Clean Bulk​

Ochtendgewicht: 75kg

Notitie: Atm stimmed the f**k out van de DMAA
Ging bijna nokkie van het flexen in de kleedkamer :o

Komt een vrouw in de Aldi naar me toe, gewoon een willekeurige vrouw van 50 die zegt jezus jij bent echt breed wat doe jij allemaal hier
(Helaas geen milf)
Mocht vervolgens wel een vriezer sjouwen :roflol:

Komen ook steeds vaker random guys in de gym naar me toe met complimenten, is wel leuke waardering moet ik zeggen

Kracht op Push gaat nu goed, op Pull wat minder
Schouderkoppen staan echt bol voor m'n gevoel
Heb pas echt de laatste 2 weken het gevoel dat de shit echt aan het werken is, ga kei lekker nu

Mantis pose: (Ik doe hem helemaal verkeerd waarschijnlijk maar goed) en normale pose:
1643204807571.png
1643204838198.png

TL;DR: Gaat echt heel lekker

Shoulder Press 3 sec n
1x10x22
2x10x34
Lijpe kracht progressie hierop
Denk dat ik nu oprecht meer shoulder press dan 95% hier flat pressed lol
Nu zijn schouders ook wel sterkste punt

Flat
2x5x42

Incline neutral 3 sec n
1x8x22
2x8x26

Side Raise 3 sec n
2x12x8
Cable 3 sec c
2x12x3,5

Reverse Peck Deck 3 sec c
2x12x70
Voelde best licht

Front Raise
2x16xStang

Tricep Pushdown
2x8x42
5 sec n
2x8x36
Pushdown
2x12x25
Overhead Ext
2x12x25

Vanavond hammies & onderarmen

Binnenkort ff je telefoon horizontaal houden voor een foto anders pas je er niet meer op.

Binnenkort ff je telefoon horizontaal houden voor een foto anders pas je er niet meer op.
Bijna al mijn kleding ziet er nu uit alsof ik het expres een maat te klein heb gekocht lol
Gelukkig een shit ton aan oversized kleding die nog wel normaal fit

Week 10 Clean Bulk​

Ochtendgewicht: 75kg

Notitie: Atm stimmed the f**k out van de DMAA
Ging bijna nokkie van het flexen in de kleedkamer :o

Komt een vrouw in de Aldi naar me toe, gewoon een willekeurige vrouw van 50 die zegt jezus jij bent echt breed wat doe jij allemaal hier
(Helaas geen milf)
Mocht vervolgens wel een vriezer sjouwen :roflol:

Komen ook steeds vaker random guys in de gym naar me toe met complimenten, is wel leuke waardering moet ik zeggen

Kracht op Push gaat nu goed, op Pull wat minder
Schouderkoppen staan echt bol voor m'n gevoel
Heb pas echt de laatste 2 weken het gevoel dat de shit echt aan het werken is, ga kei lekker nu

Mantis pose: (Ik doe hem helemaal verkeerd waarschijnlijk maar goed) en normale pose:
1643204807571.png
1643204838198.png

TL;DR: Gaat echt heel lekker

Shoulder Press 3 sec n
1x10x22
2x10x34
Lijpe kracht progressie hierop
Denk dat ik nu oprecht meer shoulder press dan 95% hier flat pressed lol
Nu zijn schouders ook wel sterkste punt

Flat
2x5x42

Incline neutral 3 sec n
1x8x22
2x8x26

Side Raise 3 sec n
2x12x8
Cable 3 sec c
2x12x3,5

Reverse Peck Deck 3 sec c
2x12x70
Voelde best licht

Front Raise
2x16xStang

Tricep Pushdown
2x8x42
5 sec n
2x8x36
Pushdown
2x12x25
Overhead Ext
2x12x25

Vanavond hammies & onderarmen
Mensen krijgen pas respect in de gym voor je als.je een beetje buff begint te worden. Dan ben je un een x een ander persoon. Zoals nooit voorheen hoi zeggen, je word buf bam elke dag hoi en interactie zoeken. Opflikkere

Zojuist 190kg gedeadlift met kut belt
200kg lukte helaas niet

190kg, best decent toch

• Like
Waarderingen: AK
Oortjes eindelijk binnen

Wellicht dat ik vanavond nog quads & kuiten ga doen (gisteren hammies & adductoren gedaan)
Zodat ik morgen ochtend lekker push kan knallen

Ff een vraagje voor de roiders

Heb nu wel regelmatig dagen dat ik 2x per dag train
Overdag dan grote spiergroepen (push/pull) en dan 's Avonds wat meer specifiek (onderarmen/hamstrings/adductoren/quads)

In hoeverre maakt dit uit?
Ik eet goed, slaap goed en icm gear zou ik toch niet snel overtrained moeten raken lijkt mij

Of denken jullie dat het alsnog too much is?

Laatst bewerkt:
Waarom train je 2x per dag? Moet dat van je coach en wat zegt hij van 2x per dag trainen?

Waarom train je 2x per dag? Moet dat van je coach en wat zegt hij van 2x per dag trainen?
Onderarmen train ik sowieso los
1 Legday split ik in 2'en met hamstring en quad gefocuste workout
Ik doe dit apart omdat ik anders 1 vd 2 afraffel
Coach raadde aan om frequentie ipv volume op te hogen dus doe ik 3 a 4x hammies per week

Ongeacht of ik wel/geen roids doe, ben altijd trouw gebleven aan elk spiergroep 2x per week. Werkt altijd goed. Of 4x ub/lb of 6x ppl als ik de tijd had. Twee keer per dag sporten doe je vooral voor je hoofd en minder voor je spieren lijkt mij.

Ongeacht of ik wel/geen roids doe, ben altijd trouw gebleven aan elk spiergroep 2x per week. Werkt altijd goed. Of 4x ub/lb of 6x ppl als ik de tijd had. Twee keer per dag sporten doe je vooral voor je hoofd en minder voor je spieren lijkt mij.
Nouja, kan ook natuurlijk na een push of pull workout gelijk de oefeningen doen dan ga ik maar '1 keer'

Ben meer benieuwd in hoeverre je voordeel kan halen uit je bevorderde herstelcapaciteit

Nouja, kan ook natuurlijk na een push of pull workout gelijk de oefeningen doen dan ga ik maar '1 keer'

Ben meer benieuwd in hoeverre je voordeel kan halen uit je bevorderde herstelcapaciteit
Ik heb/had er alleen maar klachten van gekregen:roflol:. Heb in elk gewricht en stukje wervelkolom wel zeurende plekken gehad. Die gaan niet zo hard mee zoals je spieren.

Wat is je trainingssplit nu? 2x per dag is imo sowieso al zonde van je tijd en ook met gear heb je een limiet van wat je aankan qua herstel. Dus bij hogere frequentie MOET je volume en intensiteit per sessie naar beneden.

Less is more, zorg voor kwaliteit ipv kwantiteit.

Wat is je trainingssplit nu? 2x per dag is imo sowieso al zonde van je tijd en ook met gear heb je een limiet van wat je aankan qua herstel. Dus bij hogere frequentie MOET je volume en intensiteit per sessie naar beneden.

Less is more, zorg voor kwaliteit ipv kwantiteit.
Trainingssplit is PPL maar dan met extra hamstring / quad isolatie hier en daar

Maar ik merk tijdens legdays dat na x aantal oefeningen ik gewoon minder intens kan trainen

Daarom dat ik dacht ik split dit in 2x op (quads en hams apart) zodat mn intensiteit wel hoog blijft, want mijn totaliteit aan sets per week voor quads/hams valt nog best wel mee

Ik ga ook niet elke dag 2x per dag natuurlijk

Maar misschien ben ik gewoon veel te autistisch bezig nu :P

Hier heb je dus een coach voor

Terug
Naar boven