- Waardering
- 18.674
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
60s staat sowieso nergens heWaarom zou je rust bijhouden? Rust zou je moeten autoreguleren. Zag het in je schema staan maar op compounds perse 60s hanteren is echt totaal nutteloos imo. 60 seconden al helemaal, als je iets zou willen timen zou ik denken aan clustersets (*5 reps. Rust xsec , 5 reps, repeat tot falen =1 set).
Rust liever te lang dan te kort. Je wilt zo lang rusten tot je maximale output kan leveren. Kan soms wel resulteren in dat trainingen lang duren dus ik pair aardig wat oefeningen vaak. In principe supersets maar dan met wel paar tellen rust i.p.v direct door. En dan alleen op oefeningen waar je geen longinhoud nodig hebt.
Raise variant paired met kuiten. Pushdown paired met rope crunch etc.
Daarom moet je dat autoreguleren en zoveel rust houden als nodig is, imo.
2 minuten vind ik best veel voor een lat pulldown tbhIk hanteer altijd de rustperiodes van John Meadows:
2 min tussen sets op reguliere oefeningen (lat pulldown, db press etc etc)
3 min tussen compounds / explosive work (squat, dl, bench)
1,5 min tussen stretch movements (flyes, pullovers, hamstring stretch shizzle)
1 min tussen pompwerk (arms, delts)
Waarom zou je? Ik zie er echt nul meerwaarde van in tbh. Ik kan geen leg compounds meer doen maar daar zat ik wel op 3min plus voor topsetjes. De rest autoreguleer ik gewoon, kuiten soms misschien 30 sec. Soms een minuut, soms minder. Who cares, ik zie niet in waarom je je druk zou maken om die variabel. Zolang je maar output kan leveren.Ik hanteer altijd de rustperiodes van John Meadows:
2 min tussen sets op reguliere oefeningen (lat pulldown, db press etc etc)
3 min tussen compounds / explosive work (squat, dl, bench)
1,5 min tussen stretch movements (flyes, pullovers, hamstring stretch shizzle)
1 min tussen pompwerk (arms, delts)
Waarom zou je? Ik zie er echt nul meerwaarde van in tbh. Ik kan geen leg compounds meer doen maar daar zat ik wel op 3min plus voor topsetjes. De rest autoreguleer ik gewoon, kuiten soms misschien 30 sec. Soms een minuut, soms minder. Who cares, ik zie niet in waarom je je druk zou maken om die variabel. Zolang je maar output kan leveren.
Is toch juist logischer dat je rust hetzelfde houd in mijn ogen
Als je een training
1x8x40 en 1x7x40 pakt met 2 minuten rust
En de andere training
1x8x40 en 1x8x40 met 5 minuten rust
Heb je dan progressie geboekt of ben je gewoon sterker door de verhoogde rusttijd
Kan ook gwn de gear zijn. Mijn ledematen slapen op en af de dag door, en vooral als ik in bed lig.Ga mezelf maar proberen weer aan te leren op m'n rug te slapen
Wordt elke ochtend wakker met 2 slapende armen omdat ik ze afknel op de een of andere manier
Zie het idd meer voorbij komen bij mensen hun logsKan ook gwn de gear zijn. Mijn ledematen slapen op en af de dag door, en vooral als ik in bed lig.

Ik dacht dat ik de enige was die dit heeft, gelukkig niet dus 🤣Zie het idd meer voorbij komen bij mensen hun logs
Tis ook niet heel storend maar sloeg alleen vanochtend met mn half lamme arm alles van mn nachtkastje![]()
Weet nog wel me eerste x op tren toen ik snachts wakker werd en ik niet omhoog kwam omdat beiden armen waren uitgeschakeld. Paniek paniek ik schudde met me lichaam op en neer en zag ze gwn langs me lichaam bungelen wazig gevoel was dat.Zie het idd meer voorbij komen bij mensen hun logs
Tis ook niet heel storend maar sloeg alleen vanochtend met mn half lamme arm alles van mn nachtkastje![]()
Ik las het toen in je log idd, kort daarna kwam het bij mij ook opspelen en nu is het dagelijksIk heb dat ook sinds een aantal weken, echt mega irritant
Ja ik schrik me elke keer dood, je bent net wakker en je armen werken niet, is niet heel chill hahahaWeet nog wel me eerste x op tren toen ik snachts wakker werd en ik niet omhoog kwam omdat beiden armen waren uitgeschakeld. Paniek paniek ik schudde met me lichaam op en neer en zag ze gwn langs me lichaam bungelen wazig gevoel was dat.