XXL Nutrition

One Cycle Won't Hurt

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.021
Beter, ik best slim maarja had het de eerste keer ook niet verwarmd en trilde best erg dus dacht zou daar wel door komen:p 2e keer was al beter maarja met link is ook niet bepaald handig. Maar gisteren 3e gezet en voelt tot nu toe goed aan. Dus kijk nog ff 2x aan mocht het zo erg blijven kan ik ze gelukkig omruilen dus no worry's :cool: jij zet ze ook nog steeds om en om in glutes/ventro glutes?
Ik zet rechter/linker glute om en om
Ventro glutes heb ik nog niet gedaan

Ik zet rechter/linker glute om en om
Ventro glutes heb ik nog niet gedaan
ik zelf ook nog glute maar ga ventro glute ook eens proberen, lijkt me alleen wat lastiger om die goed te prikken glute heb je net wat meer oppervlakte. Maar bij de ventro glute kun je weer net wat makkelijker bij komen.

ik zelf ook nog glute maar ga ventro glute ook eens proberen, lijkt me alleen wat lastiger om die goed te prikken glute heb je net wat meer oppervlakte. Maar bij de ventro glute kun je weer net wat makkelijker bij komen.
Ik zou op jouw dosis lekker 2x pw 0.7ml in quad zetten met een slin pin. Dat is pas makkelijk

Ik zou op jouw dosis lekker 2x pw 0.7ml in quad zetten met een slin pin. Dat is pas makkelijk
Voorkeur ging daar ook na, maar las ook al meerdere keren problemen van mensen die quads deden. Hou het nog eerst wel bij glutes en in de toekomst schouders eens proberen. Maar zoals ik al aangaf lijkt het erop dat ik geen pip krijg:cool: voel het wel wat maar heb niet echt last ervan, dus hou het maar op virgin muscle icm teveel bewegen.

• #1.028
Belt en knee sleeves zijn besteld, lekker lang uitgesteld ook
Vanavond push

Als je nu maar niet als een mongooltje side raises en bicep curls met een belt om gaat doen…

Als ik zulke gastjes zie in de gym word ik helemaal lijp. Zijn meestal de Mens Physique types die denken dat als ze een scheet laten hun waist groeit

• #1.030
Als je nu maar niet als een mongooltje side raises en bicep curls met een belt om gaat doen…

Als ik zulke gastjes zie in de gym word ik helemaal lijp. Zijn meestal de Mens Physique types die denken dat als ze een scheet laten hun waist groeit
Ben je gek :roflol:
Alleen voor squats
Hier lopen sommige guys 24/7 met een belt rond en het steekt elkaar nog aan ook

Ben je gek :roflol:
Alleen voor squats
Hier lopen sommige guys 24/7 met een belt rond en het steekt elkaar nog aan ook

Het heeft imo ook totaaaaal geen nut. Als er iemand een dunne waist heeft ben ik het wel en ik draag ook alleen een belt voor mijn topsets op squats en hack squats om goed te kunnen bracen. Bij deadlifts en rows en shit gebruik ik nooit een belt.

• #1.032
Het heeft imo ook totaaaaal geen nut. Als er iemand een dunne waist heeft ben ik het wel en ik draag ook alleen een belt voor mijn topsets op squats en hack squats om goed te kunnen bracen. Bij deadlifts en rows en shit gebruik ik nooit een belt.
Ja same
Als ik belt gebruik is het puur voor squats
Of een random 1rm deadlift poging maar die gebeuren niet zo vaak

Vandaag ook een in de gym deed hamstring met belt om plus hoody over z'n kop.

• #1.034
Flat Press
1x7x46 laatste rep grinder VPR
1x3x46

Shoulder Press 3 sec n
1x10x32
1x9x32

Reverse Pec Deck
1x12x77,5
1x10x77,5

Rest niet zo boeiend

Het kan voorkomen dat je letterlijk dagen na een injectie nog pijn voelt alsof het een blauwe plek is. Bij pip in de quads kan je letterlijk dagen mank lopen. Maar scheelt per persoon waar hij/zij de voorkeur heeft voor te injecteren. De ene plek is niet beter toz van een andere plek alleen in sommige zones kan je meer ML injecteren dan andere.

• #1.039
Screenshot_20220206-133903.jpg

Illegale filter veins

Squat
2x6x115

Leg Ext Extreme TuT
2x15x49

Leg Press Extreme TuT
1x15x165
1x12x165

LLC