- Waardering
- 20.663
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Classic lijkt me echt het tofst om te doen maar Mens Physique is tot nu toe meer realistisch jaJe hebt wel een goed frame enzo voor Mens Physique. Wie weet kan je daar wel iedereen smoken binnen een paar jaar![]()

Meet je bloeddruk, kortademig kan een signaal zijn dat je bloeddruk hoger is dan normaal.Ben laatste dagen overigens wel erg kortademig, eetlust is ook echt helemaal fucked
Het was al kut, maar nu is het helemaal niets meer
Laatst gemeten en was primaMeet je bloeddruk, kortademig kan een signaal zijn dat je bloeddruk hoger is dan normaal.
al getest op corona>?Ben laatste dagen overigens wel erg kortademig, eetlust is ook echt helemaal fucked
Het was al kut, maar nu is het helemaal niets meer
Nope maar dat is het denk ik ook niet
Ja dit leek me idd wel een mogelijke oorzaakKan best komen door je meer massa. Had ik ook altijd als ik in vrij korte tijd een kg of 7 pluste
Kast! Verschil met week 1 man!Sleeves & belt binnen
Shoulder Press 3 sec n
1x10x38
1x8x38
Flat
1x8x42
1x6x42
Goeie optische illusie angle gevonden
![]()
Merk wel dat ik nu beetje vettig begin te worden, ben ook aardig bloated atm
Een vriend van mij had het hier laatst ook over jaGesproken over ontharen. Ik gebruik sinds kort deze: https://www.bol.com/nl/nl/p/intimate-hair-removal-ontharingspoeder-70-gram/9200000040499289/ om die oerwoud tussen mijn billen weg te fikken. Echt een aanrader.

Verdomme al 9 maanden niets gedaan ofzo 😩