- Waardering
- 10.297
- Lengte
- 2m10
- Massa
- 52kg
- Vetpercentage
- 1%
Wow man sick respect!Ochtendgewicht 76,2
Ik wil niet off
Flat
1x7x46
1x5x46
Incline
2x10x30
Shoulder
1x7x34
1x7x32
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wow man sick respect!Ochtendgewicht 76,2
Ik wil niet off
Flat
1x7x46
1x5x46
Incline
2x10x30
Shoulder
1x7x34
1x7x32
Klinkt bijna als vitamines en vitamines zijn gezond.Kuur gaat wss nog 2 weken duren overigens
Daarna ff kijken
Wordt wel kut met een festival, want denk dat off zijn en amfetamines niet bepaald de beste combi is voor mn hormoon productie
Had het gegoogled en zag iets over inspanningshoofdpijn ofzo
Linkje waar jij je oversized t-shirts haalt?

Deze is van de Pull & Bear, daar heb ik er 3 gehaald maar ze fitten allemaal net wat anders

Genoeg elektrolyten + vocht drinken. Hydraten. Kan soms lang aanhouden, dus even aanvoelen hoe de volgende trainingen gaan.Had het gegoogled en zag iets over inspanningshoofdpijn ofzo
Maarja morgen weer een dag
Soms als ik m'n hoofd te snel draai knakt er ook iets en dan doet dat heel even zeerGenoeg elektrolyten + vocht drinken. Hydraten. Kan soms lang aanhouden, dus even aanvoelen hoe de volgende trainingen gaan.
thxDeze is van de Pull & Bear, daar heb ik er 3 gehaald maar ze fitten allemaal net wat anders
Dit is iig de Cowboy Bebop x P&B editie want P&B maakt redelijk wat collabs met animes
Ik heb er ook 1 van de Bershka die is heel erg oversized en ik heb er ook van Night Addict
Alleen het nadeel met Night Addict is dat ze ook heel lang zijn, dus kan je geen korte broek onder rocken anders lijkt het alsof je een jurk draagt![]()

Is dat geen spier die de hoofdpijn veroorzaakt? Heb dat wel eens met zware legpresses gehad. Alsof er idd iets knapte en meteen zieke hoofdpijn.Had het gegoogled en zag iets over inspanningshoofdpijn ofzo
Maarja morgen weer een dag
Ja zou ook best kunnenIs dat geen spier die de hoofdpijn veroorzaakt? Heb dat wel eens met zware legpresses gehad. Alsof er idd iets knapte en meteen zieke hoofdpijn.
Is dat geen spier die de hoofdpijn veroorzaakt? Heb dat wel eens met zware legpresses gehad. Alsof er idd iets knapte en meteen zieke hoofdpijn.
Ja zou ook best kunnen
Gebeurde ook bij de legpress idd
Slaat de spijker op z'n kop, haalde niet goed adem tijdens de set
De essentie van m'n dieet is als volgt:Had paar pagina's terug gescrold maar vond jet niet direct
Hoe is je dieet nu?
Eem rust houden jong.Nog steeds koppijn, zometeen trainen hoop dat het meevalt
Ochtendgewicht 77kg overigens