- Waardering
- 18.674
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Same, was ook sceptisch. Ik stond versteld van hoe goed het werkte. God-tier shizzle.Een vriend van mij had het hier laatst ook over ja
Kon me er niet bij voorstellen dat dat soort spul daadwerkelijk werkt
Amphs zijn sowieso kut voor ons, gezien het feit het zorgt voor vasoconstrictie. Met andere woorden: 0.0 pump en je dus fucking skinny voelen. En dan nog niet gesproken over het feit dat het eventueel kan fucken met je slaap + eetlust. En dat het ook in bepaalde mate ook katabolisch is.
Mwaaaah ik voel me tijdens een X of M meestal wel gespierd en droog omdat ik 0 vocht vasthoudSame, was ook sceptisch. Ik stond versteld van hoe goed het werkte. God-tier shizzle.
Amphs zijn sowieso kut voor ons, gezien het feit het zorgt voor vasoconstrictie. Met andere woorden: 0.0 pump en je dus fucking skinny voelen. En dan nog niet gesproken over het feit dat het eventueel kan fucken met je slaap + eetlust. En dat het ook in bepaalde mate ook katabolisch is.
GHB is dat opzicht één van de enige bb friendly drugs. Geen kater, overall niet heel schadelijk voor je lichaam, niet katabolisch en het verhoogt je natty GH levels. Wtf wil je nog meer. Laat je niet afschrikken door die horror junkie verhalen. Ikzelf ben heel verslavingsgevoelig en kom makkelijk weg met één keer per week.
Ja vgm was t ook best ongezond om on en off te gaanOn en off gaan is sws niet de manier.
We hebben het allemaal geprobeerd en je valt weer helemaal terug naar waar je vandaan kwam.
Beter cruise je gewoon 125-150 test als je toch van plan bent om daarna weer on te gaan.
Gewoon snel kinderen maken en on blijven 4 lifeJa vgm was t ook best ongezond om on en off te gaan
Althans had ik ergens gelezen, weet niet meer waar
Gezond of ongezond laat ik me niet over uit, maar het past niet bij je doel om off te gaan.Ja vgm was t ook best ongezond om on en off te gaan
Althans had ik ergens gelezen, weet niet meer waar
Gewoon hcg blijven zetten en eventueel na een paar jaar alsnog off als het niet lukt
Serieus...GHB adviseren omdat jij niet verslaafd raakt. Jezus man dit forum wordt echt dommer per minuut.Same, was ook sceptisch. Ik stond versteld van hoe goed het werkte. God-tier shizzle.
GHB is dat opzicht één van de enige bb friendly drugs. Geen kater, overall niet heel schadelijk voor je lichaam, niet katabolisch en het verhoogt je natty GH levels. Wtf wil je nog meer. Laat je niet afschrikken door die horror junkie verhalen. Ikzelf ben heel verslavingsgevoelig en kom makkelijk weg met één keer per week.
Gewoon hcg blijven zetten en eventueel na een paar jaar alsnog off als het niet lukt
Hij adviseert het toch niet? Hij zegt wat hij ervaart en denktSerieus...GHB adviseren omdat jij niet verslaafd raakt. Jezus man dit forum wordt echt dommer per minuut.
Kan je niet lezen ofzo?Hij adviseert het toch niet? Hij zegt wat hij ervaart en denkt
lol. pussyboy. je lijkt mij nogal een gefrustreerde oude zak aan je posts te zien.Kan je niet lezen ofzo?
Ik citeer:
"Wtf wil je nog meer. Laat je niet afschrikken door die horror junkie verhalen. Ikzelf ben heel verslavingsgevoelig en kom makkelijk weg met één keer per week."
Laat je niet afschrikken en het bb friendly noemen klinkt behoorlijk adviserend maar oke. Hij moet dit soort onzin gewoon voor zich houden voordat net zo een idioot als hem denkt ook prima lekker aan de GHB voor een zielig GH spike. t*ring dan ben je toch echt oliedom. Wil je meer GH, gebruik HGH klaar. Die GHB mag thomasje lekker in zijn verslavingsgevoellige kontje stoppen.
Zoals ik al zei dit forum...dommer per minuut.lol. pussyboy. je lijkt mij nogal een gefrustreerde oude zak aan je posts te zien.
OP is wijs genoeg om te weten wat hij met een random post op t forum doet. We zijn niet allemaal meeuwen of markies.
Vypaw bro, ik raad je aan om 5 XTC pilletjes te pakken man. Luister naar me, ik heb ervaring. Geloof me man!
hCG all the way, zo is t mij ook geluktGewoon hcg blijven zetten en eventueel na een paar jaar alsnog off als het niet lukt
Momma didnt raise no quitterhCG all the way, zo is t mij ook gelukt
Off gaan is voor afhakers, on gaan doe je voor t leven.
Thats the spirit, dus 125 test it is.
Beest

X of M is toch in principe hetzelfde? Als ik ergens ben waar ik wil showen, wil ik juist vol zijn en dat gaat minder goed als je minder glycogeen/vocht/bloed vasthoudt imo. Met alle uppers heb ik altijd dit probleem en met G heb ik dat bijvoorbeeld niet. Die shit fucked anders te veel met mijn BDD.Mwaaaah ik voel me tijdens een X of M meestal wel gespierd en droog omdat ik 0 vocht vasthoud
Enige nadeel is dat ik meestal zoveel neem dat ik t*ring vaag word en mn evenwicht verlies
Voor gains is het wel echt fucking bad ja
Geen eetlust weinig slaap etc
Wilde eigenlijk eerst Heroïne adviseren, maar toen ik las dat hij te p*ssy was om on te blijven had ik bij nader inzien toch maar eerst iets milder geadviseerd om de smaak even te pakken te krijgen. Best wel slim toch.Serieus...GHB adviseren omdat jij niet verslaafd raakt. Jezus man dit forum wordt echt dommer per minuut.