MuscleMeat

One Cycle Won't Hurt

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.121
Training zit er op, gelukkig niet heel veel last van gehad maar voelde het wel een klein beetje bij de presses

Heb vanavond meting

Shoulder Press 3 sec n
1x10x38
1x9x38

Flat Press
2x8x42

De essentie van m'n dieet is als volgt:

3800 kcal
Rond de 220 gram eiwit 500-600 carbs, 80 gram vet uit m'n hoofd even

Dingen die ik veelal eet:

Volkoren wraps met ijsbergsla & kipfilet plakjes
Magere yoghurt met havermout, rozijnen en honing
Druiven
Bananen
Milde kwark campina
Rijst met groente en kip of mager gehakt
Cashew & pistache noten
Magere melk + instant oats + caseïne + soms nog pindakaas

En dan nog 2 cheat meals per week
Laatste weken is het allemaal wel wat minder secuur geworden door mijn eetlust die non-existent is maar bovengenoemde dingen eet ik elke dag sowieso
Eet jij havermout in je yoghurt?.. Brinta bedoel je toch?:eek2:

Ik volg trouwens!

• #1.124
Als je de havermout en yoghurt de avond ervoor mixt (overnight oats dus) valt het minder zwaar op de maag. :)

Brinta door yoghurt lijkt mij juist heftiger. Maar beide goed natuurlijk, kwestie van persoonlijke voorkeur.

Yoghurt + havermout of brinta klinkt echt aardig goor tbh. Als je kcals moet pushen en extra carbs nodig hebt naast je zuivel zou ik gewoon voor cruesli gaan. Daar knal je zo duizend kcal mee naar binnen, als het iets cleaner moet is muesli de iets nutrient rijkere variant. Althans, denk ik.

Yoghurt + havermout of brinta klinkt echt aardig goor tbh. Als je kcals moet pushen en extra carbs nodig hebt naast je zuivel zou ik gewoon voor cruesli gaan. Daar knal je zo duizend kcal mee naar binnen, als het iets cleaner moet is muesli de iets nutrient rijkere variant. Althans, denk ik.
Nee brinta maakt het lekker dik, gooi er bevroren fruit in en is net ijs. Echt lekker.

Ik vind die nieuwe proteïne havermout top, die de Albert Heijn verkoopt. Meteen flinke eiwitten en goeie koolhydraten binnen.

• #1.136

Vind het oprecht best lekker :p

Grappig hoe smaken verschillen. Ik begin elke dag met skyr, havervlokken, wilde bosbessen (deze) en cacaopoeder. Oprecht geniet ik hier intens van. Elke dag. Al jaren. :roflol:

Grappig hoe smaken verschillen. Ik begin elke dag met skyr, havervlokken, wilde bosbessen (deze) en cacaopoeder. Oprecht geniet ik hier intens van. Elke dag. Al jaren. :roflol:
Ik doe eiwit poeder in een grote bak met havermout en doe er pindakaas, kaneel en blauwe bessen door. Bak zwarte koffie erbij en dat is pas lekker.

Terug
Naar boven