- Waardering
- 18.674
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Eet jij havermout in je yoghurt?.. Brinta bedoel je toch?De essentie van m'n dieet is als volgt:
3800 kcal
Rond de 220 gram eiwit 500-600 carbs, 80 gram vet uit m'n hoofd even
Dingen die ik veelal eet:
Volkoren wraps met ijsbergsla & kipfilet plakjes
Magere yoghurt met havermout, rozijnen en honing
Druiven
Bananen
Milde kwark campina
Rijst met groente en kip of mager gehakt
Cashew & pistache noten
Magere melk + instant oats + caseïne + soms nog pindakaas
En dan nog 2 cheat meals per week
Laatste weken is het allemaal wel wat minder secuur geworden door mijn eetlust die non-existent is maar bovengenoemde dingen eet ik elke dag sowieso

Nee man gewoon havermout vlokken van de jumbo, die cheap ass 50 cent shitEet jij havermout in je yoghurt?.. Brinta bedoel je toch?![]()
En welkom

Hoe krijg je dat binnen? Ik neem altijd AH Basic 50 cent voor 500gr.Nee man gewoon havermout vlokken van de jumbo, die cheap ass 50 cent shit
Geen idee man hahaha, heb niet zo'n moeite ermeeHoe krijg je dat binnen? Ik neem altijd AH Basic 50 cent voor 500gr.
Is dat zo raar? Ik gooi ook rauwe havermout door mijn kwark.Hoe krijg je dat binnen? Ik neem altijd AH Basic 50 cent voor 500gr.
Check die prijs nogmaals is verhoogd naar 0.59€ ✌️Hoe krijg je dat binnen? Ik neem altijd AH Basic 50 cent voor 500gr.

Ik vind het echt goor man, maar brinta daarintegen weer kei lekker.Is dat zo raar? Ik gooi ook rauwe havermout door mijn kwark.
Nee brinta maakt het lekker dik, gooi er bevroren fruit in en is net ijs. Echt lekker.Yoghurt + havermout of brinta klinkt echt aardig goor tbh. Als je kcals moet pushen en extra carbs nodig hebt naast je zuivel zou ik gewoon voor cruesli gaan. Daar knal je zo duizend kcal mee naar binnen, als het iets cleaner moet is muesli de iets nutrient rijkere variant. Althans, denk ik.
Vind het oprecht best lekkerYoghurt + havermout of brinta klinkt echt aardig goor tbh.

Ken ik nog niet man, binnenkort maar eens naar kijken, klinkt goedIk vind die nieuwe proteïne havermout top, die de Albert Heijn verkoopt. Meteen flinke eiwitten en goeie koolhydraten binnen.
Yoghurt + havermout of brinta klinkt echt aardig goor tbh. Als je kcals moet pushen en extra carbs nodig hebt naast je zuivel zou ik gewoon voor cruesli gaan. Daar knal je zo duizend kcal mee naar binnen, als het iets cleaner moet is muesli de iets nutrient rijkere variant. Althans, denk ik.

Ik doe eiwit poeder in een grote bak met havermout en doe er pindakaas, kaneel en blauwe bessen door. Bak zwarte koffie erbij en dat is pas lekker.Grappig hoe smaken verschillen. Ik begin elke dag met skyr, havervlokken, wilde bosbessen (deze) en cacaopoeder. Oprecht geniet ik hier intens van. Elke dag. Al jaren.![]()
Ik doe eiwit poeder in een grote bak met havermout en doe er pindakaas, kaneel en blauwe bessen door. Bak zwarte koffie erbij en dat is pas lekker.

The more you knowOh is DAT pas lekker.. Doe ik het al mijn hele leven fout..![]()