XXL Nutrition

One Cycle Won't Hurt

Grappig hoe smaken verschillen. Ik begin elke dag met skyr, havervlokken, wilde bosbessen (deze) en cacaopoeder. Oprecht geniet ik hier intens van. Elke dag. Al jaren. :roflol:
Ik zeg eerlijk ik eet elke dag met tegenzin me kwark en havermout. Kwark spoel ik weg met water en havermout gaat de blender in. Maar ik ga er wel al jaren heerlijk op!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.142
Magere aarbei yoghurt met havermout is lekker hoor. Gooi er nog wat rode druiven bij en je hebt een zomers tussendoortje

Oats zijn prima met whey en wat toppings ja, maar niet door de kwark/yogurth imo.

Alhoewel ik in de bulk oats snel schrap, terwijl het in de cut echt mijn favoriete meal wordt naar mate ik dieper ga.

Griekse yoghurt of lactosevrije skyr (lidl) met havervlokken en kaneel. Kan je met mes en vork eten... maar vult goed.

Ja echt heerlijk, vooral die mango of aardbei
Eet ik oprecht al 3-4 jaar elke dag
Ah, jij neemt nog met een smaakje. Dat zou inderdaad schelen, misschien ook is doen. Ik heb de magere milde variant(naturel). Maar wat een bocht is dat, maar wel lekker 100 gram eiwitten in 5 min tijd.

• #1.150
Ah, jij neemt nog met een smaakje. Dat zou inderdaad schelen, misschien ook is doen. Ik heb de magere milde variant(naturel). Maar wat een bocht is dat, maar wel lekker 100 gram eiwitten in 5 min tijd.
Probeer die aardbei variant
Echt worth de extra kcal

Je kan er ook flavour drops doorheen gooien.

• #1.153
Hoofdpijn was weer aanwezig dus maar pomp workout van gemaakt

Coach gaf aan als ik dit najaar een wedstrijd wilde doen ik beste kan cruisen

Nu wil ik sowieso cruisen en lijkt me een wedstrijd opzich wel lachen maar heb gevraagd of dit wel haalbaar is

Weet namelijk niet wat het instapniveau is maar denk dat dat toch nog wel een paar blasts verder ligt dan mn huidige fysiek

Denk dat ik sowieso eerst misschien mens physique ga doen gezien ik nog niet tevreden ben over mn benen

• #1.154
Overigens heb ik elke week foto's gestuurd naar m'n coach

Meestal als ik hier foto's post is het echt onder goede belichting

Maar dit is hoe het er oprecht voor staat nu (13 weken verschil)

1644930359615.png

Goeie progress!

Overigens heb ik elke week foto's gestuurd naar m'n coach

Meestal als ik hier foto's post is het echt onder goede belichting

Maar dit is hoe het er oprecht voor staat nu (13 weken verschil)

1644930359615.png
Benen zijn wel goed gegaan, zou de trend zeker doortrekken!

Indien je gaat cruise wat adviseert jou coach aan dosis dan?

• #1.158
Indien je gaat cruise wat adviseert jou coach aan dosis dan?
Geen idee heb nog geen antwoord want heb pas net de mail verstuurd
Maar ik vermoed gewoon 125mg? Misschien nog wel lager gezien ik niet extreem veel massa heb om te onderhouden

• #1.160
Terug
Naar boven