MuscleMeat

One Cycle Won't Hurt

Laat je na je kuur nog bloedprikken? Kijken wat de schade is. Heb toevallig over 2 weken weer een afspraak staan en heb vrij identiek dezelfde kuur als jou gehad primo/test 20 weken en ben benieuwd wat de schade is. Had bij 12 weken ook nog laten prikken, maar alleen cholesterol was wat minder overigens.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.163
Laat je na je kuur nog bloedprikken? Kijken wat de schade is. Heb toevallig over 2 weken weer een afspraak staan en heb vrij identiek dezelfde kuur als jou gehad primo/test 20 weken en ben benieuwd wat de schade is. Had bij 12 weken ook nog laten prikken, maar alleen cholesterol was wat minder overigens.
Yes ik ga sowieso bloedprikken, vermoed niets geks met deze doseringen but u never know

• Like
Waarderingen: AK
Overigens heb ik elke week foto's gestuurd naar m'n coach

Meestal als ik hier foto's post is het echt onder goede belichting

Maar dit is hoe het er oprecht voor staat nu (13 weken verschil)

1644930359615.png
Mooie Progress!

• #1.165
Keuze is gemaakt

Gaat dit najaar classic worden

Mattie van me gaat ook dit najaar classic doen dus we gaan het zien

In ieder geval iets leuks om naar toe te werken en mocht ik slecht plaatsen ben ik iig alvast een ervaring rijker en ga ik daarna gewoon t*ring lang bouwen :p

Inshallah dat mijn benen meer gaan groeien

Keuze is gemaakt

In ieder geval iets leuks om naar toe te werken en mocht ik slecht plaatsen ben ik iig alvast een ervaring rijker en ga ik daarna gewoon t*ring lang bouwen :p

LETS GO 🚀🥇🏆

Allah vind het best, maar je zult voor je benen net zo hard moeten trainen als elke andere strijder :D
Succes man !

Succes man! ook een leerzame tijd :D

Keuze is gemaakt

Succes topper

Jou overhalen voor cruisen duurde ook niet lang hahaha. Gelijk heb je🙏

• #1.175
Zelf al compounds waar je interesse in zou hebben voor een volgende blast?

• #1.177
Haha dope man ik denk dat ik die ook pak!

Leuke vraag, vind een Deca of een NPP wel interessant klinken moet ik zeggen
Maar miss iets te enthousiast voor een 2e kuur :p
Mijn 2e kuur was Test + Npp. Daar ging ik wel echt lekker op moet ik zeggen. Maar als je september een wedstrijd wil draaien heb je geen tijd meer voor nog een blast ervoor neem ik aan dus ga je eerst met andere compounds cutten dan zou je het ook al kunnen zien als je 3e kuur. of in je Cut npp kan ook prima.

Denk niet dat het kwaad kan maar de eerste keer dat ik deca probeerde was ik verbaasd van hoe lang mijn natural test plat lag. Desondanks HCG heel de kuur laten meelopen en maar 200mg voor 10 weken gepakt te hebben..

Meting in april toonde exact of nog betere physique dan die 8 maanden later na een kuur en 12 weken recovery..

Heb het nog eens gedraaid 300 test 200 deca heerlijk voor kracht ook en daarna 12 weken trt en off en daarvan heb ik 6 kg lean body mass over gehouden :)

Nice ik ga zelf test, npp en primo runnen aankomende bulk!

Je zou ook dosissen kunnen opschroeven naar 375 test 300 primo in een volgende blast😋

Terug
Naar boven