- Waardering
- 20.663
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja in het begin vond ik het nog wel leuk om te injecteren maar het wordt steeds minder leukNPP is wel chill ja. Alleen 3-4 keer per week injecteren staat mij persoonlijk wat tegen. Dan liever deca gewoon 2x per week.
En die phenylpropionate ester troep kan soms pijnlijk zijn, is ook vervelend icm het vele injecteren, overal lumps en pip
Sick man, wordt nog een hele meet daar straks hahaha
Hoeveelheid heeft hier sowieso weinig invloed in toch lijkt mij toch? Je productie gaat sowieso plat ongeacht de dosis en gezien het een 19-nor derivaat is gaat het sowieso lang duren voor je eigen productie weer op gang isDesondanks HCG heel de kuur laten meelopen en maar 200mg voor 10 weken gepakt te hebben.
27g(grijs) of je chimi laten pinnen.NPP is wel chill ja. Alleen 3-4 keer per week injecteren staat mij persoonlijk wat tegen. Dan liever deca gewoon 2x per week.
En die phenylpropionate ester troep kan soms pijnlijk zijn, is ook vervelend icm het vele injecteren, overal lumps en pip
Hoeveelheid heeft hier sowieso weinig invloed in toch lijkt mij toch? Je productie gaat sowieso plat ongeacht de dosis en gezien het een 19-nor derivaat is gaat het sowieso lang duren voor je eigen productie weer op gang is
Ik zet ed met insuline naald quads en real delt. Voel je niks van en nooit pip. Moet niet denken aan weer 2x pw zo'n harpoen in men glute te pompen.NPP is wel chill ja. Alleen 3-4 keer per week injecteren staat mij persoonlijk wat tegen. Dan liever deca gewoon 2x per week.
Ja lets fucking goJeff is gek op tren tja.
Plan is voor mij trouwens ook om 50mg npp ed te zetten met slinpin

Ja zeker waar man ben echt dik tevreden over de progressie van deze kuur, het staat nog allemaal niet helemaal vast dus we gaan het zien over een paar wekenIn dit geval zou ik mijn coach tegen spreken en tren en oxy lekker skippen.
Kijk hoe je gegaind hebt op 250 test 200 primo.
Ik zou willen zien hoe je reageert op iets meer test. Rustig aan denk
Misschien zou je een beetje cardio kunnen doen, om meer eetlust op te wekken? Het is sowieso niet verkeerd om cardio te blijven doen in je off season.Overigens legday, niets bijzonders
Eetlust is nog steeds 0
Knie doet geen pijn meer wat wel echt top is
Dat benen scheren ga ik er toch wel inhouden denk ik
Denk dat ik idd wat cardio ga toevoegenMisschien zou je een beetje cardio kunnen doen, om meer eetlust op te wekken? Het is sowieso niet verkeerd om cardio te blijven doen in je off season.
Ben sowieso echt heel fatiguedWat zijn je symptonen? Lijkt mij vreemd dat dat nu pas van gang komt. Al is de kans vrij groot dat je primo gewoon testosteron is uiteraard. Groter dan je denkt wss. Test + primo/mast zou elkaar opheven voor mooie A:E balans. Maar ik heb een keer gyno gehad (echte), en dat was op m'n eerste cycle ooit 300 test 200 mast wat theoretisch gezien "perfect" zou moeten zijn. Daarna nooit meer om oestrogeen nagedacht en nergens last van gehad. Maar je ratio zou in orde moeten zijn in theorie.
Dus nobody knows, bloedtrekken heb je ook bijzonder weinig aan want je e2 gaat sowieso elevated moeten zijn, en het schommelt uur in uur uit.. Advies om bij gyno klachten e2 te laten meten heb je bijvoorbeeld ook geen f**k aan.
Delts, quads en chest vind ik ideale spots in die volgorde. Glute laatst gedaan maar kut PIP gehad dus daarna niet meer gedaan al lukte t best prima, gewoon linkerhand voor linker bil is toch niet zo lastig?Ga trouwens ook ff andere injection spots zoeken
Ik weet niet hoe jullie kastoes nog glute prikken maar ik kom er letterlijk amper meer bij
Enige manier om daar achter te komen is bloedwerk.Zou m’n E2 fucked kunnen zijn door de primo?
Want heb wel aardig veel symptomen van laag E2 afgelopen dagen