Fitness Seller

One Cycle Won't Hurt

NPP is wel chill ja. Alleen 3-4 keer per week injecteren staat mij persoonlijk wat tegen. Dan liever deca gewoon 2x per week.

En die phenylpropionate ester troep kan soms pijnlijk zijn, is ook vervelend icm het vele injecteren, overal lumps en pip

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.182
NPP is wel chill ja. Alleen 3-4 keer per week injecteren staat mij persoonlijk wat tegen. Dan liever deca gewoon 2x per week.

En die phenylpropionate ester troep kan soms pijnlijk zijn, is ook vervelend icm het vele injecteren, overal lumps en pip
Ja in het begin vond ik het nog wel leuk om te injecteren maar het wordt steeds minder leuk
3-4x per week lijkt me ook niet heel chill

Heb net gevraagd wat de komende cycle gaat zijn
Maar deca/npp staat wel op mn lijstje van wat ik zelf wil proberen

Plan is straks 8 weken cruisen, kleine blast, weer cruisen en dan prep
Had 2 keuzes, deze was iets ongezonder maar boekt wel meer resultaat

• #1.184
Desondanks HCG heel de kuur laten meelopen en maar 200mg voor 10 weken gepakt te hebben.
Hoeveelheid heeft hier sowieso weinig invloed in toch lijkt mij toch? Je productie gaat sowieso plat ongeacht de dosis en gezien het een 19-nor derivaat is gaat het sowieso lang duren voor je eigen productie weer op gang is

27g(grijs) of je chimi laten pinnen.

Hoeveelheid heeft hier sowieso weinig invloed in toch lijkt mij toch? Je productie gaat sowieso plat ongeacht de dosis en gezien het een 19-nor derivaat is gaat het sowieso lang duren voor je eigen productie weer op gang is

Heb me mistikt. 20 weken. En beide keren mooie resultaten. Weinig bloat (maar dat ligt aan de voeding ondervind ik persoonlijk)
2de keer wel zonder HCG.

6.5kg VVM was allesinds een mooi resultaat.

Ik zet ed met insuline naald quads en real delt. Voel je niks van en nooit pip. Moet niet denken aan weer 2x pw zo'n harpoen in men glute te pompen.

• #1.188
Volgende kuur wordt wss parabolan, anadrol en test p

Zometeen legday maar ben oprecht bang voor te squatten ivm de hoofdpijn die op kan spelen dus ga wat meer TuT focus doen
Deze week gaan alle workouts wss gewoon kut zijn hierdoor maar goed

• Wow
Waarderingen: AK
Jeff is gek op tren tja.

Plan is voor mij trouwens ook om 50mg npp ed te zetten met slinpin

In dit geval zou ik mijn coach tegen spreken en tren en oxy lekker skippen.
Kijk hoe je gegaind hebt op 250 test 200 primo.
Ik zou willen zien hoe je reageert op iets meer test. Rustig aan denk

• #1.192
In dit geval zou ik mijn coach tegen spreken en tren en oxy lekker skippen.
Kijk hoe je gegaind hebt op 250 test 200 primo.
Ik zou willen zien hoe je reageert op iets meer test. Rustig aan denk
Ja zeker waar man ben echt dik tevreden over de progressie van deze kuur, het staat nog allemaal niet helemaal vast dus we gaan het zien over een paar weken

• #1.193
Overigens legday, niets bijzonders
Eetlust is nog steeds 0
Knie doet geen pijn meer wat wel echt top is

Dat benen scheren ga ik er toch wel inhouden denk ik

Overigens legday, niets bijzonders
Eetlust is nog steeds 0
Knie doet geen pijn meer wat wel echt top is

Dat benen scheren ga ik er toch wel inhouden denk ik

Misschien zou je een beetje cardio kunnen doen, om meer eetlust op te wekken? Het is sowieso niet verkeerd om cardio te blijven doen in je off season.

• #1.195
Misschien zou je een beetje cardio kunnen doen, om meer eetlust op te wekken? Het is sowieso niet verkeerd om cardio te blijven doen in je off season.
Denk dat ik idd wat cardio ga toevoegen
Begin me ook wel aardig lethargic te voelen soms

• Like
Waarderingen: 6am
  • #1.196
Zou m’n E2 fucked kunnen zijn door de primo?
Want heb wel aardig veel symptomen van laag E2 afgelopen dagen

Wat zijn je symptonen? Lijkt mij vreemd dat dat nu pas van gang komt. Al is de kans vrij groot dat je primo gewoon testosteron is uiteraard. Groter dan je denkt wss. Test + primo/mast zou elkaar opheven voor mooie A:E balans. Maar ik heb een keer gyno gehad (echte), en dat was op m'n eerste cycle ooit 300 test 200 mast wat theoretisch gezien "perfect" zou moeten zijn. Daarna nooit meer om oestrogeen nagedacht en nergens last van gehad. Maar je ratio zou in orde moeten zijn in theorie.

Dus nobody knows, bloedtrekken heb je ook bijzonder weinig aan want je e2 gaat sowieso elevated moeten zijn, en het schommelt uur in uur uit.. Advies om bij gyno klachten e2 te laten meten heb je bijvoorbeeld ook geen f**k aan.

• #1.198
Wat zijn je symptonen? Lijkt mij vreemd dat dat nu pas van gang komt. Al is de kans vrij groot dat je primo gewoon testosteron is uiteraard. Groter dan je denkt wss. Test + primo/mast zou elkaar opheven voor mooie A:E balans. Maar ik heb een keer gyno gehad (echte), en dat was op m'n eerste cycle ooit 300 test 200 mast wat theoretisch gezien "perfect" zou moeten zijn. Daarna nooit meer om oestrogeen nagedacht en nergens last van gehad. Maar je ratio zou in orde moeten zijn in theorie.

Dus nobody knows, bloedtrekken heb je ook bijzonder weinig aan want je e2 gaat sowieso elevated moeten zijn, en het schommelt uur in uur uit.. Advies om bij gyno klachten e2 te laten meten heb je bijvoorbeeld ook geen f**k aan.
Ben sowieso echt heel fatigued
Niet vooruit te branden afgelopen week

Ook wel last van anxiety
Daarentegen is mn libido wel echt sky high weer

• #1.199
Ga trouwens ook ff andere injection spots zoeken
Ik weet niet hoe jullie kastoes nog glute prikken maar ik kom er letterlijk amper meer bij
Tis meer ezeltje prik en hopen dat ik goed zit atm
Ben al m'n lenigheid verloren iig :roflol:

Ga trouwens ook ff andere injection spots zoeken
Ik weet niet hoe jullie kastoes nog glute prikken maar ik kom er letterlijk amper meer bij
Delts, quads en chest vind ik ideale spots in die volgorde. Glute laatst gedaan maar kut PIP gehad dus daarna niet meer gedaan al lukte t best prima, gewoon linkerhand voor linker bil is toch niet zo lastig?
Zou m’n E2 fucked kunnen zijn door de primo?
Want heb wel aardig veel symptomen van laag E2 afgelopen dagen
Enige manier om daar achter te komen is bloedwerk.

Terug
Naar boven