XXL Nutrition

One Cycle Won't Hurt

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.201
Moet ik wel een chimie hebben </3

Delts, quads en chest vind ik ideale spots in die volgorde. Glute laatst gedaan maar kut PIP gehad dus daarna niet meer gedaan al lukte t best prima, gewoon linkerhand voor linker bil is toch niet zo lastig?
Rechts gaat nog prima maar mijn linker lat is het gewoon er niet mee eens als ik de draai wil maken om te pinnen
Denk dat ik gewoon delts ga doen en lats leek me opzich ook wel easy
Voor chest ben ik nog te skinny denk ik :o
Enige manier om daar achter te komen is bloedwerk.
Over 1,5 week denk ik even bloed laten prikken, maar trainingen voelen allemaal niet zo lekker meer

Zou m’n E2 fucked kunnen zijn door de primo?
Want heb wel aardig veel symptomen van laag E2 afgelopen dagen
Neem je een ai? Ik las overigens ook shit over hoofdpijn, hoe staat met je bloeddruk? Meestal merk je niks van een te hoge bloeddruk, maar hoofdpijn kan wel een van de signalen zijn als het te ver oploopt.

Ga trouwens ook ff andere injection spots zoeken
Ik weet niet hoe jullie kastoes nog glute prikken maar ik kom er letterlijk amper meer bij
Tis meer ezeltje prik en hopen dat ik goed zit atm
Ben al m'n lenigheid verloren iig :roflol:
Ik laat glutes meestal doen, want ik kom daar zelf niet meer bij. En anders prik ik gewoon quads met 27g. Delts zijn ook wel makkelijk te doen imo.

• #1.203
Neem je een ai? Ik las overigens ook shit over hoofdpijn, hoe staat met je bloeddruk? Meestal merk je niks van een te hoge bloeddruk, maar hoofdpijn kan wel een van de signalen zijn als het te ver oploopt.
Nope neem geen AI, de primo is mijn "ai" als het ware
Bloeddruk was afgelopen keer goed maar wilde vandaag weer even opnieuw meten, moet echter ff wachten want heb net gegymd

Die hoofdpijn is meer inspanningshoofdpijn dus weet niet of dat een link heeft met bloeddruk
Ik laat glutes meestal doen, want ik kom daar zelf niet meer bij. En anders prik ik gewoon quads met 27g. Delts zijn ook wel makkelijk te doen imo.
Ja ga delts ook ff proberen, quads staat wel als laatste optie met al die horror verhalen lol

Ja ga delts ook ff proberen, quads staat wel als laatste optie met al die horror verhalen lol
Quads ook 1x geprobeerd, was meteen de laatste keer….
Raakte een zenuw en dan krijg je zon stuiptrekking en de pip was alsof ik echt paar dagen invalide was. Glutes is nog goed te doen, maar herken het verhaal wel dat je last krijgt van je lats, heb zelf ook dat ik dan ineens kramp krijg als die naald er net in zit ellende.

• #1.208
Quads ook 1x geprobeerd, was meteen de laatste keer….
Raakte een zenuw en dan krijg je zon stuiptrekking en de pip was alsof ik echt paar dagen invalide was. Glutes is nog goed te doen, maar herken het verhaal wel dat je last krijgt van je lats, heb zelf ook dat ik dan ineens kramp krijg als die naald er net in zit ellende.
Ja deze verhalen dus :roflol:

• Haha
Waarderingen: AK
Nope neem geen AI, de primo is mijn "ai" als het ware
Bloeddruk was afgelopen keer goed maar wilde vandaag weer even opnieuw meten, moet echter ff wachten want heb net gegymd

Die hoofdpijn is meer inspanningshoofdpijn dus weet niet of dat een link heeft met bloeddruk

Anxiety is meestal wel een teken van een te lage e2. Duurt het ook lang voordat je klaarkomt? Hoe staan je ballen ervoor? Anders even je test verhogen en je primo verlagen. 250mg is sowieso een p*ssy dose.

quads staat wel als laatste optie met al die horror verhalen lol
Valt wel mee. Ik geloofde die onzin ook altijd, maar als je gewoon een dunnere naald gebruikt en op de juiste plek pinned valt het wel mee. https://www.spotinjections.com/index3.htm

Plus als je PIP krijgt lijken je quads alleen maar groter doordat ze opgezwollen zijn.

• #1.210
Anxiety is meestal wel een teken van een te lage e2. Duurt het ook lang voordat je klaarkomt? Hoe staan je ballen ervoor? Anders even je test verhogen en je primo verlagen. 250mg is sowieso een p*ssy dose.

Valt wel mee. Ik geloofde die onzin ook altijd, maar als je gewoon een dunnere naald gebruikt en op de juiste plek pinned valt het wel mee. https://www.spotinjections.com/index3.htm

Plus als je PIP krijgt lijken je quads alleen maar groter doordat ze opgezwollen zijn.

Ballen zijn wel goed gekrompen, duurt niet lang voor ik klaar kom

Maar de sides die me bekend voorkomen wat ik lees is:
Dehydration, mood swings, loss of appetite, constant fatigue, lethargy

En idk wat er met obsessive thoughts bedoeld wordt maar als dat seks gerelateerd is dan dat ook lol

En idk wat er met obsessive thoughts bedoeld wordt maar als dat seks gerelateerd is dan dat ook lol
Dat komt eerder bij jou omdat je te veel traint volgens mij.

Ik pin trouwens altijd quads, bs verhalen allemaal.

• #1.212
Dat komt eerder bij jou omdat je te veel traint volgens mij.
Ja zou best kunnen, vind het mentaal gewoon echt heel moeilijk om rustdagen te houden, ookal weet ik dat het veel beter is voor me
Hoe overdreven dat ook klinkt misschien

Ja zou best kunnen, vind het mentaal gewoon echt heel moeilijk om rustdagen te houden, ookal weet ik dat het veel beter is voor me
Zou ik ook zijn als ik zou spuiten, haha. Heb dat nu zelfs al.

Het is ook overdreven maar daar kom je vanzelf achter. Neem een paar rustdagen, maak een wandeling in het zonnetje vandaag of morgen in de storm en doe verder niks het weekend, ff je lichaam een break geven.

Zo voelt het ook als je natty traint en 50+ bent. Veel drinken en misschien rustdag om te ervaren of het scheelt.

• #1.216
Het is ook overdreven maar daar kom je vanzelf achter. Neem een paar rustdagen, maak een wandeling in het zonnetje vandaag of morgen in de storm en doe verder niks het weekend, ff je lichaam een break geven.
Ja wilde dit weekend ook even een break nemen
Haal geen plezier meer uit trainen afgelopen dagen (ook wel door die koppijn) en dat zou niet de bedoeling kunnen zijn

Ja wilde dit weekend ook even een break nemen
Haal geen plezier meer uit trainen afgelopen dagen (ook wel door die koppijn) en dat zou niet de bedoeling kunnen zijn
Wanneer is je laatste deload geweest dan? Zeker gezien je ook een tijdje 2x per dag naar de gym ging meerdere keren per week is dat niet zo'n gek idee lijkt me

Het managen van de juiste test/oestrogeen verhouding is één van de meest kutte aan deze shit. En jouw huidige cycle/blast dose is nog relatief aan de lage kant, dus dan is het nog niet zo moeilijk om te managen. Dat wordt pas echt hell als je boven de 750 test-e gaat.

Als ik jou was zou ik gewoon beetje spelen met de doseringen. En wellicht ook een ai proberen, om te kijken wat dat voor je doet. Wellicht is je primo ook geen 100% primo, of wellicht is je test over- of underdosed. Dat soort dingen weet je helaas nooit, omdat niemand zijn gear test. Ook een bloedtest is ook een momentopname, dus daar kun je ook niet echt vanuit gaan.

Terug
Naar boven