AndroidHealthClinic

One Cycle Won't Hurt

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.221
Het managen van de juiste test/oestrogeen verhouding is één van de meest kutte aan deze shit. En jouw huidige cycle/blast dose is nog relatief aan de lage kant, dus dan is het nog niet zo moeilijk om te managen. Dat wordt pas echt hell als je boven de 750 test-e gaat.

Als ik jou was zou ik gewoon beetje spelen met de doseringen. En wellicht ook een ai proberen, om te kijken wat dat voor je doet. Wellicht is je primo ook geen 100% primo, of wellicht is je test over- of underdosed. Dat soort dingen weet je helaas nooit, omdat niemand zijn gear test. Ook een bloedtest is ook een momentopname, dus daar kun je ook niet echt vanuit gaan.
Gear testen is ook gewoon echt een te duur grapje
En zegt alsnog weinig gezien dat per vial ook nog eens kan verschillen

• #1.223
Wanneer is je laatste deload geweest dan? Zeker gezien je ook een tijdje 2x per dag naar de gym ging meerdere keren per week is dat niet zo'n gek idee lijkt me
Heb eigenlijk nooit een deload gedaan, meestal neem ik een paar dagen rust eens in de tig maanden

Haha het is gewoon met pip beetje onvoorspelbaar.
18 weken cruise en 2xpw 0.3ml geprikt in quads met slins. Daar heb je vaak geen eens meer pip van. Doe weer een keertje 1ml erin met 0.4x20mm en ik loop mank lol

• #1.225
Haha het is gewoon met pip beetje onvoorspelbaar.
18 weken cruise en 2xpw 0.3ml geprikt in quads met slins. Daar heb je vaak geen eens meer pip van. Doe weer een keertje 1ml erin met 0.4x20mm en ik loop mank lol
Ja trial & error I guess :p
Ga t eerst gewoon met cruisen uitproberen wat ik het fijnst vind en dan tijdens blast verdelen

• #1.226
Vrijdag en zaterdag rustdag gehouden
Vandaag ook nog rust, misschien klein halfuurtje cardio vanavond maar even kijken

Dan morgen even schouders & armen gezien dat relatief licht is, kan ik gelijk aankijken of m'n hoofdpijn er nog is of dat ik er vanaf ben :p

• Like
Waarderingen: Apw
Vrijdag en zaterdag rustdag gehouden
Vandaag ook nog rust, misschien klein halfuurtje cardio vanavond maar even kijken

Dan morgen even schouders & armen gezien dat relatief licht is, kan ik gelijk aankijken of m'n hoofdpijn er nog is of dat ik er vanaf ben :p
Heb je constant hoofdpijn of zijn er bepaalde omstandigheden waardoor het opkomt?

• #1.228
Heb je constant hoofdpijn of zijn er bepaalde omstandigheden waardoor het opkomt?
Elke keer wanneer ik mezelf inspan
Dus als ik iets zwaars til, duw
Zelfs als ik op de wc zit of echt ergens goed over moet nadenken
Heb de afgelopen dagen helaas moeten werken dus wel constant ook zware shit moeten tillen
Maar vandaag nog nergens last van

• Sad
Waarderingen: AK
Elke keer wanneer ik mezelf inspan
Dus als ik iets zwaars til, duw
Zelfs als ik op de wc zit of echt ergens goed over moet nadenken
Heb de afgelopen dagen helaas moeten werken dus wel constant ook zware shit moeten tillen
Maar vandaag nog nergens last van
Zou het wel in de gaten houden en een week een deload met trainen kan ook geen kwaad zodra het weer opkomt na een intense workout.

Paar dagen keer goed op tijd te bed wellicht en extra slaapuren pakken.

• #1.230
Zou het wel in de gaten houden en een week een deload met trainen kan ook geen kwaad zodra het weer opkomt na een intense workout.

Paar dagen keer goed op tijd te bed wellicht en extra slaapuren pakken.
Ik slaap sowieso 8-9 uur per nacht (m.u.v afgelopen 2 dagen toevallig dan)
Maar voel me nu al een stuk beter dan 2 dagen geleden
Wordt morgen even aankijken of ik last krijg of niet anders is idd een deload wel verstandig

• Heart
  • #1.231
Net even foam rolling voor upperback/neck gedaan

Kraakte als een malle maar voelde erg opluchtend

Ik slaap sowieso 8-9 uur per nacht (m.u.v afgelopen 2 dagen toevallig dan)
Maar voel me nu al een stuk beter dan 2 dagen geleden
Wordt morgen even aankijken of ik last krijg of niet anders is idd een deload wel verstandig
Elektrolyten pakken, hydrateren, tijgerbalsem (of andere warmte balsem) en desnoods chiropractor

• #1.233
  • #1.234

Week 14 (laatste week)​

Laatste week aangebroken van deze kuur
Ochtendgewicht: 76kg -/+
Wekelijksgemiddelde is ongeveer hetzelfde gebleven
1645458760772.png

Begin wel lekker chubby te worden nu

Over de kuur zelf:
Heb meer progressie geboekt dan ik zelf in m'n hoofd had, dus top 10/10 would recommend
Had m'n verwachtingen ook niet al te hoog gezet omdat ik veel gasten dat zag zeggen op fora etc. dus misschien speelt dat ook wel mee :p

Het plan hierna:
Korte cruise 6-8 weken, dan kleine blast 6-8 weken dan cruise dan wedstrijd cycle
Ff bloed laten prikken enzo
Tijdens m'n cruise HcG zetten

Overig:
Die rustdagen hebben me goed gedaan (en dat foam rollen ook denk ik), voelde me weer fit in de gym
Ook geen last van m'n inspanningshoofdpijn gehad

Schouders & armen vandaag getrained

Shoulder Press
1x10x38
1x7x38

Rest geen zin om te loggen

En door bulken tot de wedstrijd cycle? Of hoe zien komende maanden eruit?

• #1.236
  • Like
  • #1.237
Borst rug gisteren ging kut, denk dat die arm dag ervoor wel invloed heeft gehad

Legday vandaag ging wel lekker

Squat
2x8x120

Single Leg Press
2x12x75

Leg Ext
1x12x56
1x12x63

Adductor
1x15x63
1x12x63

LLC