Fitness Seller

One Cycle Won't Hurt

Hvl mg* dmaa?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.243
Nou laatste inject is gedaan boyssss n girls

Heb de afgelopen 2 injects in totaal samen 300 test E/200 a 250mg primo geinject voor de sfeer (en de vial op te maken)
Merk dat m'n anxiety wel loesoe is sinds dien
Vanaf volgende week dus cruisen op 125mg, HcG 1000iu EOD
Alleen nog ff uitvogelen wat voor breaking bad praktijken ik moet doen voor die HcG

Dan hopelijk dat m'n bloedwaardes niet fucked zijn en dan binnenkort dus de 2e blast

Links (67,4kg) | Rechts (77,1kg)
1645710755682.png

Ben benieuwd wat m'n shape tijdens de cruise gaat doen

Laatst bewerkt:
Nou laatste inject is gedaan boyssss n girls

Heb de afgelopen 2 injects 300 test E/200 a 250mg primo geinject voor de sfeer (en de vial op te maken)
Merk dat m'n anxiety wel loesoe is sinds dien
Vanaf volgende week dus cruisen op 125mg, HcG 1000iu EOD
Alleen nog ff uitvogelen wat voor breaking bad praktijken ik moet doen voor die HcG

Dan hopelijk dat m'n bloedwaardes niet fucked zijn en dan binnenkort dus de 2e blast

Links (67,4kg) | Rechts (77,1kg)
1645710755682.png

Ben benieuwd wat m'n shape tijdens de cruise gaat doen

mooie 10 kg erop gegooid man, lekker lean ook gebleven. Ga je in je cruise door met bulken? of ga je je voeding iets droppen?

Ziet er goed uit, niet veel vet aangezet zo te zien

Goed gegained, lean gebleven en goeie massa. Goeie

• #1.247
mooie 10 kg erop gegooid man, lekker lean ook gebleven. Ga je in je cruise door met bulken? of ga je je voeding iets droppen?
Thanks man :D Ik blijf voor nu nog een paar weken op 3800 kcal en dan gaan we denk ik de voeding iets droppen, zover ik Jeff heb gesproken
Ziet er goed uit, niet veel vet aangezet zo te zien
Nee klopt man aardig blij mee

Goed gegained, lean gebleven en goeie massa. Goeie
Love

Als anxiety nu al een ding is zie ik nog een reden om wat rustiger op te bouwen en tren te laten liggen.
Nette gains behaald man!

• #1.249
Als anxiety nu al een ding is zie ik nog een reden om wat rustiger op te bouwen en tren te laten liggen.
Nette gains behaald man!
Ja moet wel liggen aan lage E2 lijkt mij
Geen idee hoe dat met tren werkt voorderest en wat het met je E2 doet, nog geen onderzoek naar gedaan, dat ga ik binnenkort wel even doen
Gezien ik tren en deca beide heel interessant vind, maar dat komt meer door de overdreven verhalen dan de onderzoeken :p

Goed gedaan pik. Een goede eerste kuur, zoals het hoort

• #1.257
Heb overigens ook van best veel mensen gehoord dat de structuur van m'n gezicht anders is geworden
Iemand daar ervaring mee?
Ik zie het zelf niet echt, alleen dat ik wat vollere kop heb maar dat komt omdat ik in de bulk zit natuurlijk

Als je 10kg aankomt ga je dat wel zien in je gezicht. Mensen zien het meteen als ik aan het bulken ben dat ik wat bolle wangen krijg, maja wat doe je eraan….

Terug
Naar boven