Apw
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 6.468
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 89kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
250mg dmaa/250mg dmha en yohimbine geen idee
Nou laatste inject is gedaan boyssss n girls
Heb de afgelopen 2 injects 300 test E/200 a 250mg primo geinject voor de sfeer (en de vial op te maken)
Merk dat m'n anxiety wel loesoe is sinds dien
Vanaf volgende week dus cruisen op 125mg, HcG 1000iu EOD
Alleen nog ff uitvogelen wat voor breaking bad praktijken ik moet doen voor die HcG
Dan hopelijk dat m'n bloedwaardes niet fucked zijn en dan binnenkort dus de 2e blast
Links (67,4kg) | Rechts (77,1kg)
![]()
Ben benieuwd wat m'n shape tijdens de cruise gaat doen
Thanks manmooie 10 kg erop gegooid man, lekker lean ook gebleven. Ga je in je cruise door met bulken? of ga je je voeding iets droppen?
Ik blijf voor nu nog een paar weken op 3800 kcal en dan gaan we denk ik de voeding iets droppen, zover ik Jeff heb gesprokenNee klopt man aardig blij meeZiet er goed uit, niet veel vet aangezet zo te zien
Love
Ja moet wel liggen aan lage E2 lijkt mijAls anxiety nu al een ding is zie ik nog een reden om wat rustiger op te bouwen en tren te laten liggen.
Nette gains behaald man!

Daar heb je zeker gelijk inAnxiety en dan zo’n rotlading stims is om meer anxiety vragen![]()
Thanks bro, jij ooit nog plannen om on te gaan?Goed gedaan pik. Een goede eerste kuur, zoals het hoort

Voorlopig hou ik het gewoon bij "misschien als ik 40 ben"

Fair enoughVoorlopig hou ik het gewoon bij "misschien als ik 40 ben"![]()

Op dat vlak heb ik toch niets te verliezen 😎