- Waardering
- 18.674
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geniet een beetje. Zaten geen orals in de mix dus wat dat betreft niks aan de hand broNeiging om alcohol te drinken is ook wel aardig hoog vandaag gezien het carnaval is
15e week zonder alcohol nu
Hele dikke progress gemaakt bro. 10 kilo en nog steeds zo lean 👌.Nou laatste inject is gedaan boyssss n girls
Heb de afgelopen 2 injects in totaal samen 300 test E/200 a 250mg primo geinject voor de sfeer (en de vial op te maken)
Merk dat m'n anxiety wel loesoe is sinds dien
Vanaf volgende week dus cruisen op 125mg, HcG 1000iu EOD
Alleen nog ff uitvogelen wat voor breaking bad praktijken ik moet doen voor die HcG
Dan hopelijk dat m'n bloedwaardes niet fucked zijn en dan binnenkort dus de 2e blast
Links (67,4kg) | Rechts (77,1kg)
![]()
Ben benieuwd wat m'n shape tijdens de cruise gaat doen
Love broHele dikke progress gemaakt bro. 10 kilo en nog steeds zo lean 👌.
Hoelang ga je cruisen denk je ?

Dit was vast niet de eerste keer. Een vast ook niet de eerste keer dat je dit zegt ...
Haha ik zei nog geniet een ‘beetje’.Eerste en laatste keer alcohol
Was wel leuk maar de nasleep is zo fucked
Gisteren heel de dag dirty gegeten omdat ik geen eetlust had en toch mn kcal binnen moest krijgen
Voel me ook totaal niet fit nog
Sinds begin kuur geen druppel gedronken zoals ik al had gezegdDit was vast niet de eerste keer. Een vast ook niet de eerste keer dat je dit zegt ...
Heb niet eens veel gedronken ik heb gewoon altijd last van extreme katersHaha ik zei nog geniet een ‘beetje’.
Je hoeft niet je kop eraf te zuipen hahaha.
Nu ben je voor de komende weken weer even klaar.
Ik merk zelf hetzelfde zelfs als ik niet heel veel drink

Als je er echt klaar mee bent stop je welEerste en laatste keer alcohol
Was wel leuk maar de nasleep is zo fucked
Gisteren heel de dag dirty gegeten omdat ik geen eetlust had en toch mn kcal binnen moest krijgen
Voel me ook totaal niet fit nog
Tegeltje
Het moet gewoon ff een keer goed misgaan. Spreek uit ervaring
Gooi het er maar uit…..Het moet gewoon ff een keer goed misgaan. Spreek uit ervaring
Nee hoor leuk geprobeerd
Meeste mensen worden er mooier van idd. Alleen vrouwen worden er minder mooi van
Meeste mensen worden er mooier van idd. Alleen vrouwen worden er minder mooi van
Geen drugs 🙊Neiging om alcohol te drinken is ook wel aardig hoog vandaag gezien het carnaval is
15e week zonder alcohol nu