AndroidHealthClinic

One Cycle Won't Hurt

1645967747513.png

Wat is dit voor f**got shit dan. Als je echt wilt helpen reis je naar Oekraïne en knal je er paar overhoop. Aan die zogenaamde onnozele steunbetuigingen heeft niemand wat aan. Die cringe bullshit raakt kant noch wal.

1645967747513.png

Wat is dit voor f**got shit dan. Als je echt wilt helpen reis je naar Oekraïne en knal je er paar overhoop. Aan die zogenaamde onnozele steunbetuigingen heeft niemand wat aan. Die cringe bullshit raakt kant noch wal.
Is niet zo slim he om alleen heen te gaan maar als nederland echt militair gaat optreden ga ik mij wel aanmelden.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.285
1645967747513.png

Putin ziet die profielfoto en veranderd gelijk van gedachte

• #1.286
Heeft iemand trouwens filmpjes over HcG?
Heb er nog niet echt naar gekeken maar moet ik er nog iets speciaals voor weten?

• #1.289
  • #1.292
Gisteren exta rustdag gehouden
Total los door werk dit weekend
Had wel geforceerd kunnen gaan maar had niet veel uitgehaald

Van 2 collega’s gehoord dat ze iig zagen dat mn benen echt goed gegroeid waren
Chill om te horen

Ben weer afgevallen, denk door de shit ton aan werk gezien ik daar 20K stappen maak op een dag

Squat
1x140
Dit keer met stuk betere diepte en mooi gecontroleerd
2x8x100
TuT+MMC

Ben wel tevreden over progressie op squats laatste tijd, nooit verwacht dat te typen

Leg Press uni
2x12x77,5

Leg Ext TuT MMC
2x12x70

LLC 1 sec hold
1x8x63
1x6x63

Adductor 2 sec hold
1x12x65
1x8x65

SLDL TuT MMC + hold
2x12x80

1645967747513.png

geen zorgen hij is waarschijnlijk dienstplichtig wat dus inhoud zodra de plicht in werking word gesteld(in geval ww3 ) hij naar een evt front mag . ik zet 100 pleuros op het feit dat hij zijn broek volschijt bij het eerste shot

• #1.300
Shoulder Press
1x10x38
1x7x38

Flat
1x6x44
1x5x44

Laat gymmen is niet meer m'n ding
Ochtendgewicht 76ish

Terug
Naar boven