fredje1800
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 812
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 14%
Lichamelijk wel jaMeeste mensen worden er mooier van idd. Alleen vrouwen worden er minder mooi van
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lichamelijk wel jaMeeste mensen worden er mooier van idd. Alleen vrouwen worden er minder mooi van
Ook niet, alleen af en toe assietje gerookt maar ook niet meer echt laatste tijd
Is niet zo slim he om alleen heen te gaan maar als nederland echt militair gaat optreden ga ik mij wel aanmelden.![]()
Wat is dit voor f**got shit dan. Als je echt wilt helpen reis je naar Oekraïne en knal je er paar overhoop. Aan die zogenaamde onnozele steunbetuigingen heeft niemand wat aan. Die cringe bullshit raakt kant noch wal.
Putin ziet die profielfoto en veranderd gelijk van gedachte![]()
Wat is dit voor f**got shit dan. Als je echt wilt helpen reis je naar Oekraïne en knal je er paar overhoop. Aan die zogenaamde onnozele steunbetuigingen heeft niemand wat aan. Die cringe bullshit raakt kant noch wal.
Doe zelf eens een beetje moeite als je iets gaan zetten luie aap.Heeft iemand trouwens filmpjes over HcG?
Heb er nog niet echt naar gekeken maar moet ik er nog iets speciaals voor weten?
Was ik ook van plan, maar als iemand nog een aanrader heeft van een bepaald filmpje dan hoor ik dat graagDoe zelf eens een beetje moeite als je iets gaan zetten luie aap.
Het verhoogd igg je oestrogeen.
Als schietschijf?Is niet zo slim he om alleen heen te gaan maar als nederland echt militair gaat optreden ga ik mij wel aanmelden.

Jij moet ook
Ja maar meer dan dat moet je ook niet van me vragen ook
menneke is 16 , dan word je al dronken van kijken naar een glas bier
Wel lekker goedkoop.menneke is 16 , dan word je al dronken van kijken naar een glas bier
geen zorgen hij is waarschijnlijk dienstplichtig wat dus inhoud zodra de plicht in werking word gesteld(in geval ww3 ) hij naar een evt front mag . ik zet 100 pleuros op het feit dat hij zijn broek volschijt bij het eerste shot![]()
je hoeft je niet aan te melden je bent dienstplichtig komen je gewoon thuis halen