- Waardering
- 10.233
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 84kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja ik vind het nog kutter om het niet uitgeprobeerd te hebben maar wel constant alle stories te moeten lezen lolHerkenbaar wel. Nieuwsgierig zijn, alles te snel willen proberen. Uiteindelijk vind via trial & error wel wat wel en wat niet.Ondanks dat iedereen het al zegt..
![]()
Je had t dan alsnog wel wat verstandiger aan kunnen pakken, iedereen zag dit van mijlen ver aankomen en heeft dat ook wel laten weten hier.Ja ik vind het nog kutter om het niet uitgeprobeerd te hebben maar wel constant alle stories te moeten lezen lol
Yes zou een eerste keer tren aanpakken zoals jij nu doet 20mg tren a daily ofzoJe had t dan alsnog wel wat verstandiger aan kunnen pakken, iedereen zag dit van mijlen ver aankomen en heeft dat ook wel laten weten hier.
Topic name past welVoor het eerst fatsoenlijke nachtrust gehad (7 uur lang geslapen zonder wakker te worden)
2mg melatonine, 400mg magnesium, 1 valeriaan pil en vooraf 20 minuten mediteren, did the trick
Vanavond nog maar eens proberen om te kijken of het geen toeval is
Gisteren pull getrained in andere gym + hamstring & adductoren
Vandaag ff rustdag want voel me niet helemaal top fit nog (beetje verkouden), dan morgen weer legday

Dat doe ik dus.Ja ik vind het nog kutter om het niet uitgeprobeerd te hebben maar wel constant alle stories te moeten lezen lol
Topic naam past perfect zelfs, eerste kuurtje deed idd geen pijn, deze wel

Tsja, dat is een beetje spelen met vuur natuurlijkDie chicks met borderline hebben een vergrote kans op een seksverslaving ook.

Doelde ik ook niet opHet is natuurlijk ook wel een beetje kort door de bocht om wanneer iemand een bepaalde side ervaart te stellen dat zijn gear per definitie niet is wat het zou moeten zijn.
Mocht je nou gyno krijgen van anavar is het obvious ja, maar van die enigszins subjectieve sides zoals “anxiety” vind ik dat je dat niet zo 123 kan zeggen.
ugl's valt vaak geen lijn op te trekken vandaar mijn comment .Bij mij was het rood fruit (bevroren bosvruchten mix vd appie)
Ik had dat met de zomerfruit mixBij mij was het rood fruit (bevroren bosvruchten mix vd appie)

Gelukkig geen last vanBij mij was het rood fruit (bevroren bosvruchten mix vd appie)
gaat dagelijks doorheen m’n Shake/kwark4 als t goed is