XXL Nutrition

One Cycle Won't Hurt

Herkenbaar wel. Nieuwsgierig zijn, alles te snel willen proberen. Uiteindelijk vind via trial & error wel wat wel en wat niet. :p Ondanks dat iedereen het al zegt.. :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.862
Herkenbaar wel. Nieuwsgierig zijn, alles te snel willen proberen. Uiteindelijk vind via trial & error wel wat wel en wat niet. :p Ondanks dat iedereen het al zegt.. :D
Ja ik vind het nog kutter om het niet uitgeprobeerd te hebben maar wel constant alle stories te moeten lezen lol

Ja ik vind het nog kutter om het niet uitgeprobeerd te hebben maar wel constant alle stories te moeten lezen lol
Je had t dan alsnog wel wat verstandiger aan kunnen pakken, iedereen zag dit van mijlen ver aankomen en heeft dat ook wel laten weten hier.

• #1.866
Voor het eerst fatsoenlijke nachtrust gehad (7 uur lang geslapen zonder wakker te worden)
2mg melatonine, 400mg magnesium, 1 valeriaan pil en vooraf 20 minuten mediteren, did the trick

Vanavond nog maar eens proberen om te kijken of het geen toeval is
Gisteren pull getrained in andere gym + hamstring & adductoren
Vandaag ff rustdag want voel me niet helemaal top fit nog (beetje verkouden), dan morgen weer legday

Voor het eerst fatsoenlijke nachtrust gehad (7 uur lang geslapen zonder wakker te worden)
2mg melatonine, 400mg magnesium, 1 valeriaan pil en vooraf 20 minuten mediteren, did the trick

Vanavond nog maar eens proberen om te kijken of het geen toeval is
Gisteren pull getrained in andere gym + hamstring & adductoren
Vandaag ff rustdag want voel me niet helemaal top fit nog (beetje verkouden), dan morgen weer legday
Topic name past wel :p

Dat doe ik dus.
Kan me wel voorstellen dat je nieuwsgierig bent naar de verschillende opties. Maar je hebt maar 1 lichaam. Better save than sorry, tijd zat man, je kunt nog lang genoeg het podium op. :thumb:

Die chicks met borderline hebben een vergrote kans op een seksverslaving ook.

Het is natuurlijk ook wel een beetje kort door de bocht om wanneer iemand een bepaalde side ervaart te stellen dat zijn gear per definitie niet is wat het zou moeten zijn.

Mocht je nou gyno krijgen van anavar is het obvious ja, maar van die enigszins subjectieve sides zoals “anxiety” vind ik dat je dat niet zo 123 kan zeggen.
Doelde ik ook niet op :p ugl's valt vaak geen lijn op te trekken vandaar mijn comment .

• #1.877
Weer een nacht goed geslapen, helemaal top

Maagzuur was gelukkig maar eenmalig
Voel me nu eig weer gewoon top naast dat ik verkouden ben

Coach adviseerde om de tren te droppen, ik ga toch ff aankomende dagen aankijken gezien ik nu weer fatsoenlijk slaap ook merk dat ik me stukken beter voel

Alleen nog even kijken hoe t zich vertaald in eetlust alhoewel ik gisteren easy mn kcal heb gehit

Benen gaan voor mn gevoel echt lekker
Gewicht blijft wel stabiel ondanks hogere kcal

Squat
2x6x140
Dit was een maand terug ofzo nog mn 1rm lol

Uni Leg Press
2x10x100
Beetje last van Glute hier door kleine pip

Leg Ext
2x11.5x91

Adductor
1x15x58