- Waardering
- 18.674
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks man! We doen ons bestNog een kg of 5 en je hebt me ingehaald! Well done.

Prima shape, alleen je side chest pose .. je maakt je echt enorm klein hoe je hem nu doet zover ik kan zien.Pomp vandaag was ander niveau
t*ring lekkere training
Nergens last meer van qua schouder chest
Flat
1x8x46
1x6x46 had toch wel verwacht dat ik deze 8 keer kon
Incline
2x10x30
Shoulder
1x8x32
1x6x32
Rest log ik straks
Ik ga morgen maar eens wat posering filmpjes kijken, want ik doe nu tbh maar watPrima shape, alleen je side chest pose .. je maakt je echt enorm klein hoe je hem nu doet zover ik kan zien.

Thanks man! Sinds afgelopen dagen merk ik wel echt dat het goed gaat, mentaal ook weer een stuk beter gelukkig
Wanneer gaan we de clubs Breda onklaar maken dan?Pomp vandaag was ander niveau
t*ring lekkere training
Nergens last meer van qua schouder chest
Flat
1x8x46
1x6x46 had toch wel verwacht dat ik deze 8 keer kon
Incline
2x10x30
Shoulder
1x8x32
1x6x32
Rest log ik straks
Side chest zie je vaak mensen in het begin verkeerd doen waardoor ze juist kleiner over komen terwijl ze wel de massa hebbenIk ga morgen maar eens wat posering filmpjes kijken, want ik doe nu tbh maar wat![]()

Ik ben altijd ready neef
Ja heb over de afgelopen 6 maanden al heel veel verschillende chest poses gedaanSide chest zie je vaak mensen in het begin verkeerd doen waardoor ze juist kleiner over komen terwijl ze wel de massa hebben![]()

Hij wilt niet te groot wordenIk volg 👌
Wat is de reden dat je twee werksetjes per oefening doet?
beetje jouw tegenpool?Komt meer uit de richting van high intensity trainingsmethodiek, 1 of 2 all out setjes per oefening. Interessant om een en ander over te lezen.beetje jouw tegenpool?
Zie dat hij 6 rug oefeningen in een sessie doet. Meeste (naar dat ik weet) kiezen voor minder oefeningen per grote spiergroep en dan 3-4 sets. Misschien meerdere verschillende spiervezels activeren? Was een vraag uit nieuwsgierigheid om verschillende manieren van trainen te begrijpen
Vypaw is Mike Mentzer's nazaad?Komt meer uit de richting van high intensity trainingsmethodiek, 1 of 2 all out setjes per oefening. Interessant om een en ander over te lezen.
Al durf ik eigenlijk niet te zeggen of Vypaw dat precies aanhoudt want na een echte all out set kan ik nooit een volgende set met zelfde gewicht een zelfde aantal reps halen.
Thanks 👍 zal het eens opzoeken!Komt meer uit de richting van high intensity trainingsmethodiek, 1 of 2 all out setjes per oefening. Interessant om een en ander over te lezen.
Al durf ik eigenlijk niet te zeggen of Vypaw dat precies aanhoudt want na een echte all out set kan ik nooit een volgende set met zelfde gewicht een zelfde aantal reps halen.
Ja op push en legs is dit wel t gevalKomt meer uit de richting van high intensity trainingsmethodiek, 1 of 2 all out setjes per oefening. Interessant om een en ander over te lezen.