AndroidHealthClinic

One Cycle Won't Hurt

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.881
Pomp vandaag was ander niveau

t*ring lekkere training
Nergens last meer van qua schouder chest

Flat
1x8x46
1x6x46 had toch wel verwacht dat ik deze 8 keer kon

Incline
2x10x30

Shoulder
1x8x32
1x6x32

Rest log ik straks

Nog een kg of 5 en je hebt me ingehaald! Well done.

t*ring lekkere training

Flat
1x8x46

Incline
2x10x30

Shoulder
1x8x32
1x6x32

Rest log ik straks
Prima shape, alleen je side chest pose .. je maakt je echt enorm klein hoe je hem nu doet zover ik kan zien.

• #1.885
zware fly's tip heeft enorm bij mij geholpen

t*ring lekkere training

Flat
1x8x46

Incline
2x10x30

Shoulder
1x8x32
1x6x32

Rest log ik straks
Wanneer gaan we de clubs Breda onklaar maken dan?

• #1.889
Zeer netjes man. Lekker bezig💪

Vypaw gaat LekkeRRR :flexbiceps:

Gaat wel hard nu :P daar niet van

• #1.893
BOR
2x12x65

Shrug
2x15x30

Dual D Handed Low Row
2x12x67

Close Grip Lat Pulldown
2x12x80

Diverging Lat Pulldown
1x12x75
1x?x75

Machine Row
2x10x110

Bicep zooi

Rug gaat qua kracht niet echt vooruit maar qua dikte en breedte volgens mij wel dus prima

Ik volg 👌

Wat is de reden dat je twee werksetjes per oefening doet?

Hij wilt niet te groot worden
:nut: beetje jouw tegenpool?

Zie dat hij 6 rug oefeningen in een sessie doet. Meeste (naar dat ik weet) kiezen voor minder oefeningen per grote spiergroep en dan 3-4 sets. Misschien meerdere verschillende spiervezels activeren? Was een vraag uit nieuwsgierigheid om verschillende manieren van trainen te begrijpen

:nut: beetje jouw tegenpool?

Zie dat hij 6 rug oefeningen in een sessie doet. Meeste (naar dat ik weet) kiezen voor minder oefeningen per grote spiergroep en dan 3-4 sets. Misschien meerdere verschillende spiervezels activeren? Was een vraag uit nieuwsgierigheid om verschillende manieren van trainen te begrijpen
Komt meer uit de richting van high intensity trainingsmethodiek, 1 of 2 all out setjes per oefening. Interessant om een en ander over te lezen.
Al durf ik eigenlijk niet te zeggen of Vypaw dat precies aanhoudt want na een echte all out set kan ik nooit een volgende set met zelfde gewicht een zelfde aantal reps halen.

Komt meer uit de richting van high intensity trainingsmethodiek, 1 of 2 all out setjes per oefening. Interessant om een en ander over te lezen.
Al durf ik eigenlijk niet te zeggen of Vypaw dat precies aanhoudt want na een echte all out set kan ik nooit een volgende set met zelfde gewicht een zelfde aantal reps halen.
Vypaw is Mike Mentzer's nazaad?

Thanks 👍 zal het eens opzoeken!

• #1.900
Ja op push en legs is dit wel t geval
Ben op Pull terug gegaan qua gewicht omdat ik toch wat feeling miste bij sommige oefeningen dus ben dat nu weer aan het opbouwen

Terug
Naar boven