HardcoreMachine
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 3.698
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 119kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Met feeder sets neem ik aan ? Dan blijft het aantal oefeningen toch hetzelfde?ik vindt twee setjes all out meer dan zatmeer variatie in oefeningen
Flink gegroeid pikKcals 4450 nu, gewicht blijft nog steeds stabiel
Mentaal gewoon prima in m'n vel nu
![]()
Gewicht nog steeds rond 80/81 dus
Shoulder Press
1x10x38
1x8x38
Flat
1x7x46
1x6x46
Incline
2x10x30
Ik vind traps tbh echt heel lelijk zelf en absoluut niet aesthetic hahahaha, maar ze moeten wel groter eigenlijkGaat lekker 👌 als ik naar je fysiek kijk, zou mn enige tip wellicht zijn wat extra focus op upper trapezius? (Als je daar op zit te wachten natuurlijk)
Ziet er een stuk vuller uit man. Benen gaan trouwens wel de goede kant op!![]()
Dit is btw vergelijking voor cycle vs nu (5e week)
Imo wel redelijk goed recomp effect
Wellicht ook wel waarom m'n gewicht zo stabiel blijft
Werd verdomme tijd ook

Ik vind persoonlijk dikke traps wel bruut staanIk vind traps tbh echt heel lelijk zelf en absoluut niet aesthetic hahahaha, maar ze moeten wel groter eigenlijk

Hahahaha nou dit heb ik nog nooit gehoord maar thanksJa ben erg jaloers op die quads, bij mij willen ze nog niet zo geloof ik. Hoe lang ben jij?

Nope, ben voor ongeveer 90% wel mentaal stabiel nu
Ja ik vind grote traps altijd lijken alsof er een mini mannetje in een lichaam-suit zitIk vind persoonlijk dikke traps wel bruut staan
Uiteindelijk komt het erop neer dat alles in verhouding met elkaar natuurlijk![]()

Moet je frontsquats is gaan doen, heerlijk om die te misbruiken. Frontsquats>BacksquatsJa ben erg jaloers op die quads, bij mij willen ze nog niet zo geloof ik. Hoe lang ben jij?
Ik doe tripple drop sets op leg extension, dat MOET je terug gaan zien lijkt mij.Moet je frontsquats is gaan doen, heerlijk om die te misbruiken. Frontsquats>Backsquats