Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ok dus dat zeg je de volgende keer ook als er weer een topic wordt geopend? En als er een voetganger was geraakt of een fietser? Ach ja.. vervelend maar wie is er niet eens dronken naar huis gereden?
Er is geen excuus om met drank op achter het stuur te zitten.
Materiële schade, who gives a ****. Stel je voor dat hij in plaats van de boom een persoon had geraakt... Vind het sowieso knap, hij is 22 en dan een BMW 328 rijden die in de aanschaf redelijk duur is en die een draaikolk in de tank heeft etc... Ow en een boompje kan heel duur worden, en dan hebben we het niet over een paar honderd euro, maar een paar duizend .
Botje ben blij dat er niet meer is gebeurd, maar het was een stomme actie .
Ik ben tijdens mijn jeugd ook eens bezopen op de scooter naar huis gereden, gelukkig is er niks gebeurd, maar één ding is zeker nooit meer .
ongeveer hetzelfde meegemaakt, een ongeluk gehad waarbij ik 1 dag niet meer verzekerd was. Bovendien was ik niet fout maar het was brommer vs fietser en het heeft 10.000 euro gekost.
wel een hele wijze les.
ongeveer hetzelfde meegemaakt, een ongeluk gehad waarbij ik 1 dag niet meer verzekerd was. Bovendien was ik niet fout maar het was brommer vs fietser en het heeft 10.000 euro gekost.
wel een hele wijze les.
Zo nou ik krijg net een brief van het arrondissementsparket dat ik me rijbewijs op mag komen halen
Nou ik ga daarna meteen door naar het vliegveld om lekker te gaan chillen in het Hilton op de Dominicaanse Republiek! Ik spreek jullie over een weekje of 2 wel weer!!!!
nie zo slim ouwe, als je pech hebt word alles op jou verhaald, van de afgeknapte boom tot de wegsleepdienst.
Bmw is een gave auto maar erg verraderlijk zeker met achterwiel aandrijving je bent hem zo kwijt.
Ik heb zelf een aantla jaar bmw gereden maar een slipcursus heeft me zeker geholpen om die auto onder controle te krijgen
heeft dat ding dan geen tractiecontrole? Met een 190 tal pk op de achterwielen op natte weg zonder tractie is inderdaad verraderlijk
heb niet het hele topic doorgelezen maar als er een boom op een andere wagen is gevallen zou die wel eens perde-total verklaard kunnen worden, mag je de hele waarde van die wagen terug betalen
heeft dat ding dan geen tractiecontrole? Met een 190 tal pk op de achterwielen op natte weg zonder tractie is inderdaad verraderlijk
heb niet het hele topic doorgelezen maar als er een boom op een andere wagen is gevallen zou die wel eens perde-total verklaard kunnen worden, mag je de hele waarde van die wagen terug betalen