retrofo
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 112
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

eej G, boete krijg je thuis gestuurd, en je kan er niets aan doen.. gwn betalen..
trouwens als je in hoger beroep gaat voor een boete van 6 tientjes en dan zo straat gaat praten gaan ze misschien wel zo hard lachen dat je niets hoeft te betalen.. of je hosselt stroggolt of ritselt nog wat op de streets .. neppert
hahah
,moar deze boete vind ik onterecht.. Niet voor het rijde enz
moar hoe die gegeven is.. niet eens" Fijne dag verder" enz. Belachelijk, hallo ik betaal wel mee aan zijn salaris he.. Dus beetje respect mag je dan wel krijge vind ik. En ik heb geen verklaring enzo moge geven, dus had die chick het moar beter moete doen.. Dus zal de rechter daar mij ook gelijk in kunnen geven?
Welke kansloze moderator laat dit nog kanslozere topic open?![]()

hehe nou ik heb de doekoes er wel voor,moar deze boete vind ik onterecht.. Niet voor het rijde enz
moar hoe die gegeven is.. niet eens" Fijne dag verder" enz. Belachelijk, hallo ik betaal wel mee aan zijn salaris he.. Dus beetje respect mag je dan wel krijge vind ik. En ik heb geen verklaring enzo moge geven, dus had die chick het moar beter moete doen.. Dus zal de rechter daar mij ook gelijk in kunnen geven?
Advocaatjes in de zaal, of agentjes die het zelf ook wel is fout doen of weten hoe het moet
---------- Toegevoegd om 22:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:25 ----------
Stel toch gewoon een vraag pik
---------- Toegevoegd om 22:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:25 ----------
stilll issssssss
Den haag! Den haag! de ***** in je maag! hehehe
hehehehe stillll isssssss
Liever ***** in me bek, dan een matje in me nek heheheh

stilll issssss
hehehe renne dan, renne jonge renne..
Haagse nachten zijn lang, ze komen wat langzaam opgang, renne dan renne dan hehehe
---------- Toegevoegd om 22:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:51 ----------
hehehe geen haat tegen den haag hoor, heb familie in Den haag en scheveninge.. Maar die pipo met die leuke plaatjes komt uit den haag![]()
Rennen is voor joden...de winnaars van de 100mtr sprint
, maar den haag ging ook op de loop, toen utereg uit brak in het nieuwe stadion, klein stukkie maar, maak niet uit