- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Eigen schuld. Ik begrijp niet dat mensen hier nu zeggen dat ze het k*t voor je vinden als er af en toe topics worden geopend over het dronken rijden en dat die personen dan aan de hoogste boom moeten worden gehangen.
Ja dat is wel waar maar iedereen maakt fouten, en hoeveel zijn er hier niet die al eens dronken naar huis gereden hebben.
Ja dat is wel waar maar iedereen maakt fouten, en hoeveel zijn er hier niet die al eens dronken naar huis gereden hebben.

Er is geen excuus om met drank op achter het stuur te zitten.
En de lasten ook? Allemaal cadeau? Papa werkt hoop ik niet in de productiehal.........
En als papa topmanager is, dan betaald papa vast de boompjes en andere kosten ook wel
Sterkste schouders zwaarste lasten he![]()

Omdat je gedronken hebt en toen met je pooierbak een hoop materiele schade hebt veroorzaakt waar niemand anders als jijzelf schuld aan heeft?
Dan heb je nog geen **** meegemaakt in dit leven. Sukkel.
Dessalniettemin krijg je karma want ik heb toch effe moeten lachen om jouw 'zwarte dag'.
Zo heb je een pooierbak en zo niet meer. Het leven is wreed.![]()

Is toch niets om je om te schamen? Ik kan er weinig aan doen... Leg alleen de situatie uit....
De grens waar je rijbewijs ingetrokken wordt en je een cursus moet volgen van 750euro is 350ugl, ik had 365.... Net erboven dusHet gaat je veel geld kosten en dat van die baco in dat tuinfeest? Geloof nou maar niet dat dat verschil gaat uitmaken. Je zat er sowieso al dik boven.
Omdat je gedronken hebt en toen met je pooierbak een hoop materiele schade hebt veroorzaakt waar niemand anders als jijzelf schuld aan heeft?
Dan heb je nog geen **** meegemaakt in dit leven. Sukkel.
Dessalniettemin krijg je karma want ik heb toch effe moeten lachen om jouw 'zwarte dag'.
Zo heb je een pooierbak en zo niet meer. Het leven is wreed.![]()
Pfff dat jij nou elke maand weer een zwarte dag in je leven hebt, moet je mij er niet op afrekenen dat dit voor mij een zwarte dag in me leven is!
Dacht je dat het me om die pooier bak ging! Dat maakt me geen **** uit. Het gaat me erom dat ik het aankomende jaar scheef moet liggen om al die k*t dingen te betalen!

Als ik mijn pooierbak zelf in de prak rijdt dan ga ik niet zo lopen huilen.
Wie zijn billen brand moet op de blaren zitten. Wees blij dat je er zonder noemenswaardige fysieke schade vanaf komt.
En dat jij denkt krom te moeten liggen voor een auto waar alleen BrEeZaH's met zaagsel in hun hoofd klapperende schaamlippen van krijgen is me een raadsel. Waarom niet gewoon een Nissan Micra, dan hoef je ook niet krom te liggen. Of heb je wat te compenseren? (dat mag je gerust toegeven hoor, wij zullen niet lachen. echt. heus.)![]()

tsja en werden je sleepkosten/bergingskosten van je auto wel vergoed door de verzekering?
Op papier blijf ik nogsteeds een arm studentje die nog maar net rond kan komen.... Dus ik weet niet of ze daar rekening mee gaan houden... ??
Als ik mijn pooierbak zelf in de prak rijdt dan ga ik niet zo lopen huilen.
Wie zijn billen brand moet op de blaren zitten. Wees blij dat je er zonder noemenswaardige fysieke schade vanaf komt.
En dat jij denkt krom te moeten liggen voor een auto waar alleen BrEeZaH's met zaagsel in hun hoofd klapperende schaamlippen van krijgen is me een raadsel. Waarom niet gewoon een Nissan Micra, dan hoef je ook niet krom te liggen. Of heb je wat te compenseren? (dat mag je gerust toegeven hoor, wij zullen niet lachen. echt. heus.)![]()
Nu kan ik met een gerust hart gaan trainen 
PS je zal hierna wel last krijgen met verzekeraars, want je komt op een zwarte lijst..dus kan je dan nergens meer een reisverzekering afsluiten etc..en helemaal geen auto verzekeren..
zo ene notitie blijft dacht ik 6 jaar staan..
tenzij je de rekeningen wel betaald, dan sta je niet geregistreerd als wanbetaler..
succes bro..is een klote situatie

zie mijn topic!Hier de link.....