AndroidHealthClinic

Scooter jwt

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Aardig gekke kloon. Wie zou het zijn?

ok
hangslot.jpg

gast eddine had gelijk all die h4ckz0r nubs die de hele dag thuis zijn typen/praten zo niet de mensen van de straat

hehehe nou ik ben hier paar dage online en verder altijd buite.. moar kom hier altijd de zelfde tege.. Duss zal wel aan mij ligge dan hehehe

H4at3rss KruiszjUhH R3chtzsb0vunH

Kan je het niet verwoorden jochie, het is ook zo'n grote stap he. Dat grote boze internet. Zeker nu je net zonder je ouders de straat uit mag. Dit blijft eng he:sukkeltje: Maar je gaat de angst van zelf overwinnen hoor. Ik geloof in je. Het gaat je lukken.

wat een koelie joelie zeg volgende keer mogen ze je doodrijden.

Kan je het niet verwoorden jochie, het is ook zo'n grote stap he. Dat grote boze internet. Zeker nu je net zonder je ouders de straat uit mag. Dit blijft eng he:sukkeltje: Maar je gaat de angst van zelf overwinnen hoor. Ik geloof in je. Het gaat je lukken.

Inderdaad, true story

Mischien meer succes op het scooter forum?
Denk dat je weinig raakvlak op deze scoort.

Ga's dood en snel!

Den haag! Den haag! ze komen niet vandaag hehehe

r*tard, luistert. Je bent op heterdaad betrapt, waar in die kleine hersens van je zit het besef dat je daar niet onderuit kan? God nondedju.

r*tard, luistert. Je bent op heterdaad betrapt, waar in die kleine hersens van je zit het besef dat je daar niet onderuit kan? God nondedju.

As je een boete krijg, krijg je een geel blaadje, geef je je adres en alles op, mag je een verklaring afleggen enz. enz. enz.

Trillend blond mokkeltje moes het afhandelen. Mag ik je rrrrrrijbewwwwwijs even?? ik dat pasje geven. Schrijft wat op, op een kladblok ofzo. loopt weer naar de auto toe en z'n goan weer weg... Niet eens: "fijne dag verder":rolleyes: Moar wel zegge dat ik een boete binnen krijg ehehe.. Nou stel dat die boete komt, ken ik er dan nog onderuit?:D Sta je dan sterk in je schoenen, omdat je geen papier, verklaring enz. heb kunnen afleggen:D

trillend blond mokkeltje? Nathalee Holloway???!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven