XXL Nutrition

Ongelukken in de gym

Iemand eens uit het rek zien vallen met pull ups, gat in z’n hoofd en elleboog gebroken
Mensen zien vallen van een plyo box
Schouders uit de kom met overhead squats
Bar op mensen zien vallen na een snatch

The usual stuff 😅
Heb heel lang geleden iemand op zijn hoofd zien vallen die aan zijn voeten hing aan de pullup bar om situps te doen. Waarschijnlijk in een poging om Franco Columbu na te doen.

Chris Visser (krachtsport- en bokslegende) die ''de schrik van Den Haag" (die misschien wel 40cm langer was dan hij) de trappen afschopte van de sportschool toe hij erachter kwam dat die gast lijfwacht was geworden van extreem rechtse politicus Joop Glimmerveen.

Heb er nog 1.
Toen in die eerste gym waar ik trainde hadden ze zo'n hele oude standing calf raise machine.
Zo'n ding met roest en al. Vette weightstack met zo'n pin erin.

Ik lette even niet op of ik niet wat er gebeurde.
Maar ik ging met mijn smalle schouders onder die steunen staan.
Ik kwam omhoog en die hele stack plurdestraal zo voorover naar mijn toe.
Ik schrok me kapot!
Ik kon hem nog net vagen en soort van terug duwen.
Bleek dus dat die geleiders los schoten.
Eigennaar kwam gelukkig de boel weer op zijn plek zetten anders stond ik er denk vandaag nog.

50 kg schijf op mijn tenen.

Van de cable row afgevlogen toen de clip dus niet de kabel knapte.

1 rm banken die net niet lukte en mijn spotter me wilde helpen en door zijn rug ging.

Na het squatten door moeheid niet scherp en direct aan 1 kant alle schijven eraf gehaald waardoor de stang rondvloog.

Een dumbell toen ik zware schouderpresses deed op de instructeur gegooid omdat die tegen me begon te praten tijdens mijn setje

50 kg schijf op mijn tenen.

Van de cable row afgevlogen toen de clip dus niet de kabel knapte.

1 rm banken die net niet lukte en mijn spotter me wilde helpen en door zijn rug ging.

Na het squatten door moeheid niet scherp en direct aan 1 kant alle schijven eraf gehaald waardoor de stang rondvloog.

Een dumbell toen ik zware schouderpresses deed op de instructeur gegooid omdat die tegen me begon te praten tijdens mijn setje
Er moet meer met dumbbells gegooid worden naar mensen die dat verdienen.

40 kilo bankdrukken als 14 jarige en na de 3de rep, de barbell niet meer omhoog krijgen en er onder moeten blijven liggen tot dat mij iemand kwam helpen 🤣

Het was wel mijn eerste training tot fail. 10/10

Als je de mod een pb stuurt met een gedichtje erin strepen ze de punt weg. Zo ontspring ik elke keer de dans.
IMG_8112.jpeg

Mmm misschien helpen die beter dan dit soort berichten 😜😜😜🤣🤣🤣

Wat is dat dan weer?

Lieve Sanca, onze Belgische vriend
Die gek is op zijn baard, die hij al jaren dient
Met zijn wilde lokken en nonchalante swag
Ziet hij eruit als een zwerver, met een lach

Sinterklaas bracht cadeaus, groot en klein
Voor onze Sanca, met zijn baard zo fijn
Een kam en wat shampoo, dat komt wel van pas
Want die baard van jou, die groeit als kool, das pas

Dus Sanca, blijf lekker jezelf, met je baard zo stoer
En blijf stralen als een Belgische avonturier
Geniet van Sinterklaas, gevuld met plezier
En rock die baard, want die staat je echt goed hier!

De Sint

Terug
Naar boven