ELTraint
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 2.306
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je kan niet altijd 6 gooien...
Dit is dan wel weer mooi!Je kan niet altijd 6 gooien...
Wel je eigen ruiten!
Jezus! Had je al je tanden nog?
Ellebogen lagen helemaal open toen, sindsdien check ik altijd eerst de kabel lol
Gelukkig..onderkant borst en bleef voor de zekerheid in deze stand. het is geen guillotinepress
Schijf op je voet, aiii....Mijn persoonlijke gym ongelukken zijn voornamelijk beperkt tot vingers ergens tussen krijgen, anderen die schijven op mijn voeten laten vallen, en dubbelgeklapte/gescheurde nagels. 🥲
Verder erg goed in domme ongelukjes, maar die zijn zelden sportgerelateerd. 😆
Weet wel cadeautje voor jou, deze roze veiligheidsschoenenMijn persoonlijke gym ongelukken zijn voornamelijk beperkt tot vingers ergens tussen krijgen, anderen die schijven op mijn voeten laten vallen, en dubbelgeklapte/gescheurde nagels. 🥲
Verder erg goed in domme ongelukjes, maar die zijn zelden sportgerelateerd. 😆
Die voel je op zich wel.
Hoe wist je dat ik bijna jarig ben?!Weet wel cadeautje voor jou, deze roze veiligheidsschoenen
![]()
![]()
Dames werkschoenen Steel Blue Southern Cross Ladies Pink ZIP S3 SRC
Roze dames werkschoenen van Steel Blue met S3 veiligheidsnormering. Beschikbaar in maat 36 t/m 43. Deze veiligheidsschoen is ontworpen om te voldoen aan de SRC antislip-vereisten van zowel AS 2210.3 en EN ISO 20345.www.bowork.nl