Fitness Seller

Ongelukken in de gym

De allereerste dag in de gym (ik was net 2 dagen 16) en geen idee wat ik echt aan het doen was.
Zag ik opeens op het einde van mijn workout een incline bench staan, ik dacht waarom ook niet.
Met amper schijven erop heb ik toch nog zo'n 5 min. gekampeerd op die bank met een paal op me.

Een client was aan het trainen met dumbells.
En ik weet niet hoe die het deed.
Maar opeens hoorde ik hem keihard schreeuwen!
Dus ik even kijken...
Lag zijn halve duim eraf.
Schijnt dus dat die heel ongelukkig met zijn duim tussen het dumbellrek en een dumbell kwam die er al in dat rek lag.
Gelijk naar het ziekenhuis gebracht en al.
Ze konden zijn duim nog wel redden.

Tijdje geleden iemand die zijn barbell té asymmetrisch aan het leeghalen was. Schijven donderen eraf, eentje van 25kg op m'n tenen.
Geen aanrader, maar gelukkig niks ergs aan overgehouden.

Ik heb wel eens een nat scheetje gelaten tijdens het squatten in een grijs sportbroekje.

Iemand eens uit het rek zien vallen met pull ups, gat in z’n hoofd en elleboog gebroken
Mensen zien vallen van een plyo box
Schouders uit de kom met overhead squats
Bar op mensen zien vallen na een snatch

The usual stuff 😅

Flauw gevallen bij de press, tijdens een clean en press, om met een gewicht van 70kg boven m'n hoofd richting de grond te gaan en die een stevige kopstoot te geven.

Mijn persoonlijke gym ongelukken zijn voornamelijk beperkt tot vingers ergens tussen krijgen, anderen die schijven op mijn voeten laten vallen, en dubbelgeklapte/gescheurde nagels. 🥲
Verder erg goed in domme ongelukjes, maar die zijn zelden sportgerelateerd. 😆

Mijn persoonlijke gym ongelukken zijn voornamelijk beperkt tot vingers ergens tussen krijgen, anderen die schijven op mijn voeten laten vallen, en dubbelgeklapte/gescheurde nagels. 🥲
Schijf op je voet, aiii....

Weet wel cadeautje voor jou, deze roze veiligheidsschoenen

Schermafdruk van 2024-08-26 13-01-55.png

• Bicep
Waarderingen: K82
Die voel je op zich wel.
Weet wel cadeautje voor jou, deze roze veiligheidsschoenen

Schermafdruk van 2024-08-26 13-01-55.png
Hoe wist je dat ik bijna jarig ben?! :heart:

Met een paar Kanonnen teveel op, na het bankdrukken in mijn garage teveel schijven van 1 kant van het halter gehaald; zodat het halter en de aan de andere kant loszittende schijven gelanceerd werden - op mijn motor. Schade gelukkig beperkt tot wat lakschade.

En in een andere homegym, om vergelijkbare redenen, een setje bankdrukken gedaan met 5kg meer aan 1 kant.

In de officiële sportschool, omdat ik altijd wannabe spotters wegjaag, heel lang blijven liggen op een schuine bank toen de laatste herhaling onverwacht niet meer ging.

Terug
Naar boven