XXL Nutrition

ongveer 2 bij 1 meter?

karatedude89

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Waardering
230
Lengte
1m85
Massa
83kg
zoals (sommige van) jullie waarschijnlijk wel weten heb ik laatst mijn homegym verkocht vanwege herindeling van het huis en de sportschool waar ik nu train eindelijk een squatrek heeft aangeschaft. dus alle grote lifts kan ik nu gewoon daar doen.

maar na het herindelen van alle kamers heb ik nog ongeveer 2 vierkante meter over. (iets meer als ik geen matten neer leg) en ik zit toch te denken daar iets neer de zetten. bijvoorbeeld een goedkoop bankje met wat verstelbare dumbells of een buikspier/hyper extention bankje. gewoon iets kleins voor als de sportschool dicht is of ik het te druk heb om naar de sportschool te gaan.

wat zouden jullie kiezen? (ik heb 2 kettlebells)

Afhankelijk van hoeveel het mag kosten. Bankje + ironmaster dumbells. Kan je nog steeds behoorlijk veel thuis doen.

• Topic Starter Topic Starter
Afhankelijk van hoeveel het mag kosten. Bankje + ironmaster dumbells. Kan je nog steeds behoorlijk veel thuis doen.

ik wil binnenkort ook knee sleeves, wrist wraps en straps gaan kopen voor squat, bench en deadlift.
dus dan moet ik ff op webshops gaan kijken dat ik er meteen iets bij doe van een bakje ofzo.
deze lijkt me ook wel leuk:
https://www.strengthshop.de/equipme...eraete/glute-ham-developer-compact-model.html

maar wel heel duur voor een klein ding

zoals (sommige van) jullie waarschijnlijk wel weten heb ik laatst mijn homegym verkocht vanwege herindeling van het huis en de sportschool waar ik nu train eindelijk een squatrek heeft aangeschaft. dus alle grote lifts kan ik nu gewoon daar doen.

maar na het herindelen van alle kamers heb ik nog ongeveer 2 vierkante meter over. (iets meer als ik geen matten neer leg) en ik zit toch te denken daar iets neer de zetten. bijvoorbeeld een goedkoop bankje met wat verstelbare dumbells of een buikspier/hyper extention bankje. gewoon iets kleins voor als de sportschool dicht is of ik het te druk heb om naar de sportschool te gaan.

wat zouden jullie kiezen? (ik heb 2 kettlebells)

KB's zijn leuk voor conditie opbouw, kwa spier- en/of krachtopbouw/onderhoud heb je er weinig aan.

---------- Toegevoegd om 13:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:30 ----------

ik wil binnenkort ook knee sleeves, wrist wraps en straps gaan kopen voor squat, bench en deadlift.
dus dan moet ik ff op webshops gaan kijken dat ik er meteen iets bij doe van een bakje ofzo.
http://www.strengthshop.de/equipmen...eraete/glute-ham-developer-compact-model.html

Jij koopt altijd van die onzin dingen is me opgevallen.

Koop gewoon een kwalitatief goede verstelbare bank en een set kwalitatief goede verstelbare dumbbells en voor de rest van je - hopelijk nog lange - leven ben je klaar.;)

http://www.strengthshop.de/equipmen...eraete/glute-ham-developer-compact-model.html

Leuk ding maar zou dat meer als onderdeel van een trainingsdag zien. Dus kan me niet voorstellen dat ik zo'n mini GHD zonder andere apparatuur thuis zou gebruiken. Je kan natuurlijk wel een bankje, adjustable dumbbells en een mini GHD gaan kopen maar dan denk ik dat je weer het risico gaat lopen over enkele maanden een volledig uitgeruste gym te moeten verkopen :p

KB's zijn leuk voor conditie opbouw, kwa spier- en/of krachtopbouw/onderhoud heb je er weinig aan.

---------- Toegevoegd om 13:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:30 ----------

Jij koopt altijd van die onzin dingen is me opgevallen.

Koop gewoon een kwalitatief goede verstelbare bank en een set kwalitatief goede verstelbare dumbbells en voor de rest van je - hopelijk nog lange - leven ben je klaar.;)

een beetje uithoudingsvermogen kan ook nooit kwaad ;) mijn BJJ trainer heeft mij ook kettlebell training aangeraden.

en wat betreft onzin spul, dat valt wel mee. ik had een squatrek met een halterstang en bumperplates. das best leuk spul:rolleyes:
en ik ga die GHD ook niet kopen. wel leuk ding maar 275 euro is het me niet waard.
zit te denken aan dit bankje (of soort gelijk model ergens anders) met dumbells erbij
[Link niet meer beschikbaar]
daar kan ik dan ook abs op doen. bij strengthshop krijg ik meestal wel iets korting als ik daar om vraag omdat ik daar ooit een keer een hele grote aankoop heb gedaan.

---------- Toegevoegd om 13:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:40 ----------

Leuk ding maar zou dat meer als onderdeel van een trainingsdag zien. Dus kan me niet voorstellen dat ik zo'n mini GHD zonder andere apparatuur thuis zou gebruiken. Je kan natuurlijk wel een bankje, adjustable dumbbells en een mini GHD gaan kopen maar dan denk ik dat je weer het risico gaat lopen over enkele maanden een volledig uitgeruste gym te moeten verkopen :p
ik ben bang dat de combinate van de mini GHD en een bankje niet gaat passen. dus dan alleen maar een bankje met bumbells. das toch fijner dan een mini GHD

Iron Master Super Bench & Iron Master DB's

Heb je een halve homegym :D

Om dat andere topic niet te vervuilen ben ik zo vrij te verplaatsen, kunnen we evt hier verder gaan...

daar heb je gelijk in, alleen ik ken mezelf. en mensen op het forum kennen mij nu ook. tot nu toe heb ik nog niks ''de rest van mijn leven'' gehouden.:rolleyes:

en over waarschijnlijk 1 tot 2 jaar ga ik ook weer verhuizen. (woon nu nog thuis en heb een soort eigen appartementje gemaakt van de bovenkamers) maar over een jaar ie opleiding klaar die ik nu doe. en dan zal het niet lang meer duren voor ik het huis uit ga. dan is het nog maar de vraag hoeveel ruimte ik dan heb

Ik volg je al wat langer (lees m'n post in dat andere topic:D). Juist daarom adviseer ik je kwalitatief goed materiaal te kopen.

Als er van iets niets beters te koop is dan kom je ook niet in de verleiding dit weer van de hand te doen. Je hebt dan immers het beste!

Ruimte voor een bank en een set dumbbells is er overal, ook al zou ik in de badkamer moeten trainen, dus dat mag geen belemmering zijn voor je toekomst!

Uiteindelijk heb je aan een verstelbare bank en dumbbells genoeg om je gehele lichaam sterker te maken, spiergroei te bewerkstelligen en om dit alles te onderhouden. Gym abonnement zou je er haast voor op zeggen...;)

Uiteindelijk heb je aan een verstelbare bank en dumbbells genoeg om je gehele lichaam sterker te maken, spiergroei te bewerkstelligen en om dit alles te onderhouden. Gym abonnement zou je er haast voor op zeggen...;)

Das niet nodig. Ik werk daar partime. Dus voor een bedrag van €19 per maand kan ik daar taekwondo, judo, bjj en fitness doen. En ik krijg ook nog een vergoeding. Dus eigenlijk train ik er gratis :D

Da's mooi meegenomen..!

idd bench en dumbbells kopen op die ruimte!

Bench, dumbbels, gewichten.. alles te duur als je alleen af en toe iets wil doen.

Ik zou voor lichaamsgewicht gaan;

bb-9012_1.jpg

bb-9018.jpg

Wil je toch meer uitgeven, dan een half-rack..

Of je neemt zo een standaard multi bank met lat pulldown chestpress en leg extension? Is niet zo groot en prijs zal ook. wel meevallen

Bench, dumbbels, gewichten.. alles te duur als je alleen af en toe iets wil doen.

Ik zou voor lichaamsgewicht gaan;

bb-9012_1.jpg

bb-9018.jpg

Wil je toch meer uitgeven, dan een half-rack..

ja zou ook kunnen, maar ik wil niet in de muur boren want ik woon nu nog thuis en heb een soort eigen appartementje gemaakt van de bovenkamers. maar over een jaar de opleiding klaar die ik nu doe. en dan zal het niet lang meer duren voor ik het huis uit ga. dan is het zonde om dat allemaal gaten in de muur te hebben. maar kan kan bij henk van powercage eventueel wel een staande pull up bar/dip steunen bestellen.

ff kijken wat goedkoper/handiger is

Terug
Naar boven