- Waardering
- 230
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 83kg
zoals (sommige van) jullie waarschijnlijk wel weten heb ik laatst mijn homegym verkocht vanwege herindeling van het huis en de sportschool waar ik nu train eindelijk een squatrek heeft aangeschaft. dus alle grote lifts kan ik nu gewoon daar doen.
maar na het herindelen van alle kamers heb ik nog ongeveer 2 vierkante meter over. (iets meer als ik geen matten neer leg) en ik zit toch te denken daar iets neer de zetten. bijvoorbeeld een goedkoop bankje met wat verstelbare dumbells of een buikspier/hyper extention bankje. gewoon iets kleins voor als de sportschool dicht is of ik het te druk heb om naar de sportschool te gaan.
wat zouden jullie kiezen? (ik heb 2 kettlebells)
maar na het herindelen van alle kamers heb ik nog ongeveer 2 vierkante meter over. (iets meer als ik geen matten neer leg) en ik zit toch te denken daar iets neer de zetten. bijvoorbeeld een goedkoop bankje met wat verstelbare dumbells of een buikspier/hyper extention bankje. gewoon iets kleins voor als de sportschool dicht is of ik het te druk heb om naar de sportschool te gaan.
wat zouden jullie kiezen? (ik heb 2 kettlebells)